Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

+24
TheLegendOfMaru
strider-princess
Neeners
hansMadness2
Appleberry Blast
forgottenHyperdrive
gayyoy
urkismesis
Ochtendgloren
stupidHipster
vortexTechie
Lun
Meltdown.
techtimeBeatbro
MeliSnail
ludicrousLeatherback
Atrevir
Gemu
kiwiwew
INEZZZ
Dancerkind
Mempol
Pim18
Spitfire
28 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire wo jul 25, 2012 11:21 pm

stupidHipster schreef:ik kwam
maar dat wist je al
WANT IK HELP MEE :D

Jaaaaa <3
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  vortexTechie wo jul 25, 2012 11:43 pm

Spitfire schreef:
Ochtendgloren schreef:ik vind het echt een spannend plan : ^ ))) als er nog hulp nodig is bij t ontwerpen van een flyer of iets anders help ik graag!

JA, WE ZOCHTEN IEMAND DIE DAT WOU DOEN <3

De flyer in het kort:

Promstuck
[datum]

GIVE US ALL YOUR MONEY FUCKASS
vortexTechie
vortexTechie
Guardian

Aantal berichten : 1238
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Land of Infinity and Watches

http://is.gd/vortexstuck

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire wo jul 25, 2012 11:55 pm

vortexTechie schreef:
Spitfire schreef:
Ochtendgloren schreef:ik vind het echt een spannend plan : ^ ))) als er nog hulp nodig is bij t ontwerpen van een flyer of iets anders help ik graag!

JA, WE ZOCHTEN IEMAND DIE DAT WOU DOEN <3

De flyer in het kort:

Promstuck
[datum]

GIVE US ALL YOUR MONEY FUCKASS

HAHAHAHA. Misschien dat jij de tekst maar moet doen dan. (': Lol no just kidding. BUT THAT IS A GREAT SUGGESTION.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  vortexTechie do jul 26, 2012 3:50 am

Spitfire schreef:
vortexTechie schreef:
Spitfire schreef:
Ochtendgloren schreef:ik vind het echt een spannend plan : ^ ))) als er nog hulp nodig is bij t ontwerpen van een flyer of iets anders help ik graag!

JA, WE ZOCHTEN IEMAND DIE DAT WOU DOEN <3

De flyer in het kort:

Promstuck
[datum]

GIVE US ALL YOUR MONEY FUCKASS

HAHAHAHA. Misschien dat jij de tekst maar moet doen dan. (': Lol no just kidding. BUT THAT IS A GREAT SUGGESTION.

YES. YES IT IS.


Back to seriousness, misschien eerder iets als dit: (dingen in vierkante haakjes er niet opzetten XP)

[homestuck-related image als achtergrond, maar niet te allesoverheersend, gewoon een leuk detail, zoals bijv. een boze Karkat of Feferi en Sollux in een dress]
Promstuck 2012 [meer logo-achtig dan gewoon text]
[datum][plaats][deze twee aan de rechteronderkant van het logo]

Hooggeachte damens en heren, wij hebben u bijeengeroepen met het volgende doel.......
Actually, screw deze overdreven beleefdheid.

Promstuck is een ontmoeting van Homestuck fans uit heel Nederland. (Als je geen idee hebt wat dat it: Let me tell you about Homestuck.....)(En als je geen idee hebt wat Nederland is: .............................)
Je mag cosplayen als je wil, of in een net pak komen (of misschien beide combineren?), maar natuurlijk hoeft het niet; als het maar een leuke dag wordt ;-)

[etc, etc]
[op andere pagina(s) info over locatie, routebeschrijving?, tijden en andere info]

Wat denk je van zoiets?
vortexTechie
vortexTechie
Guardian

Aantal berichten : 1238
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Land of Infinity and Watches

http://is.gd/vortexstuck

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  kiwiwew vr jul 27, 2012 12:15 pm

hmm ik leer fotografie op mijn school, dus op zich zou ik fotograaf kunnen zijn als je er geen kunt vinden/er nog geen gevonden hebt? ;) en bedankt voor het plaatsen van de info! :D
kiwiwew
kiwiwew
Consort

Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 26-01-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Geldrop

http://kiwiwew.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire di jul 31, 2012 6:20 am

kiwiwew schreef:hmm ik leer fotografie op mijn school, dus op zich zou ik fotograaf kunnen zijn als je er geen kunt vinden/er nog geen gevonden hebt? ;) en bedankt voor het plaatsen van de info! :D

Je bent aangenomen. <33 Korte instructie: het is de bedoeling iedereen op de rode loper te fotograferen en deze achteraf naar mij toe te sturen zodat ik ze op onze Tumblr kan zetten (dus als mensen vragen naar de foto's, kun je zeggen dat ze op onze Tumblr komen te staan). En daarnaast is het natuurlijk leuk om foto's te maken na de opening, tijdens het feest en bij het afscheid. Maar je moet ook de kans krijgen een beetje te feesten dus het gaat vooral om het begin. c:
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Ochtendgloren di jul 31, 2012 8:05 am

[homestuck-related image als achtergrond, maar niet te allesoverheersend, gewoon een leuk detail, zoals bijv. een boze Karkat of Feferi en Sollux in een dress]
Promstuck 2012 [meer logo-achtig dan gewoon text]
[datum][plaats][deze twee aan de rechteronderkant van het logo]

Hooggeachte damens en heren, wij hebben u bijeengeroepen met het volgende doel.......
Actually, screw deze overdreven beleefdheid.

Promstuck is een ontmoeting van Homestuck fans uit heel Nederland. (Als je geen idee hebt wat dat it: Let me tell you about Homestuck.....)(En als je geen idee hebt wat Nederland is: .............................)
Je mag cosplayen als je wil, of in een net pak komen (of misschien beide combineren?), maar natuurlijk hoeft het niet; als het maar een leuke dag wordt ;-)

[etc, etc]
[op andere pagina(s) info over locatie, routebeschrijving?, tijden en andere info]

Ik zou de text ietwat aanpassen, het klinkt wel gezellig wanneer het van vrienden af komt, maar de meeste mensen gaan liever naar iets wat wauw dit is goed geregeld!!! uitstraalt?? : ^ ) ik snap wel wat er op moet staan in grote lijnen dus ik wil onder toezicht nog wel wat aanpassingen zelf toevoegen als het kan

Denk ook aan de print kosten en wat praktisch is, meerdere blaadjes raken bv kwijt en zijn verwarrend (mensen moeten flyer lekker makkelijk kunnen meenemen!) dubbelzijdig drukken is natuurlijk een optie maar ik wil eerst kijken naar een opmaak die zich aan een kant van de flyer houd ; ^ ) (ik probeer het eerst op formaat A5 en mocht er meer op komen word het A4, lekker simpel) Willen jullie het thuis op de printer doen? Kan het in kleur of willen jullie zwart/wit??

een routebeschijving kan door mensen zelf wel worden gegoogled, maar een klein plattegrondje is misschien niet mis idd

En nog iets, het is niet de bedoeling dat iemand hier geld uit haald, maar de kosten zijn er, om te zorgen dat het eerlijk verloopt is het miss een goed idee ergens een soort facebook pagina of zo aan te maken (die ook op de flyer komt te staan) waar mensen dan aangeven van komt wel/niet zodat jullie duidelijk kunnen zien wat de entree uiteindelijk gaat worden (ipv van te voren een vast bedrag op te stellen, ik zag 20 euro rondvliegen?? ik schrok!)
ik heb niet heel de thread gelezen dus wss dat deze suggestie er al was ; ^ ) maar als er zo'n pagina komt is het nog makkelijker! minder zooi op de flyer en een gedetailleerder verslag kan dan online te vinden zijn


kunnen jullie een PDF openen thuis? : ^ o jpegjes zijn zo cru
ik schets nu wel ff wat samples : ^ ) heb zin!

oh trouwens!
ik heb met kiwikwakkel hier en wat anderen een doujinshi tafel in de dealerroom op abunai, we kunnen best wel een stapeltje flyers op de tafel leggen als extra hulpje?? :^ )
Ochtendgloren
Ochtendgloren
Wiggler

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 33

http://ochtendgloren.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  urkismesis wo aug 01, 2012 10:51 pm

echt geniaal!
ik ga zeker komen met een vriendin!
ik ga als genderbend tavros en zij als genderbend gamzee, maar omdat we met zijn 2en komen
moeten we dan elkaars date zijn ofzo?
geen happy single zeker?
want dan moet ik eerst een date vinden en dat gaat moeilijk in nooit-van-cosplay-gehoord-nederland..
of iemand hier die ook geen date heeft kan met ons...


urkismesis
Wiggler

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-08-12
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Mempol wo aug 01, 2012 11:03 pm

urkismesis schreef:echt geniaal!
ik ga zeker komen met een vriendin!
ik ga als genderbend tavros en zij als genderbend gamzee, maar omdat we met zijn 2en komen
moeten we dan elkaars date zijn ofzo?
geen happy single zeker?
want dan moet ik eerst een date vinden en dat gaat moeilijk in nooit-van-cosplay-gehoord-nederland..
of iemand hier die ook geen date heeft kan met ons...


Je hoeft niet per se een date te hebben.
is natuurlijk voor jou zelf wel zo gezellig.
en jullie kunnen elkaars date zijn. is heel normaal hoor.
Mempol
Mempol
Exile

Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudenbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire wo aug 01, 2012 11:12 pm

Ochtendgloren schreef:
[homestuck-related image als achtergrond, maar niet te allesoverheersend, gewoon een leuk detail, zoals bijv. een boze Karkat of Feferi en Sollux in een dress]
Promstuck 2012 [meer logo-achtig dan gewoon text]
[datum][plaats][deze twee aan de rechteronderkant van het logo]

Hooggeachte damens en heren, wij hebben u bijeengeroepen met het volgende doel.......
Actually, screw deze overdreven beleefdheid.

Promstuck is een ontmoeting van Homestuck fans uit heel Nederland. (Als je geen idee hebt wat dat it: Let me tell you about Homestuck.....)(En als je geen idee hebt wat Nederland is: .............................)
Je mag cosplayen als je wil, of in een net pak komen (of misschien beide combineren?), maar natuurlijk hoeft het niet; als het maar een leuke dag wordt ;-)

[etc, etc]
[op andere pagina(s) info over locatie, routebeschrijving?, tijden en andere info]

Ik zou de text ietwat aanpassen, het klinkt wel gezellig wanneer het van vrienden af komt, maar de meeste mensen gaan liever naar iets wat wauw dit is goed geregeld!!! uitstraalt?? : ^ ) ik snap wel wat er op moet staan in grote lijnen dus ik wil onder toezicht nog wel wat aanpassingen zelf toevoegen als het kan

Denk ook aan de print kosten en wat praktisch is, meerdere blaadjes raken bv kwijt en zijn verwarrend (mensen moeten flyer lekker makkelijk kunnen meenemen!) dubbelzijdig drukken is natuurlijk een optie maar ik wil eerst kijken naar een opmaak die zich aan een kant van de flyer houd ; ^ ) (ik probeer het eerst op formaat A5 en mocht er meer op komen word het A4, lekker simpel) Willen jullie het thuis op de printer doen? Kan het in kleur of willen jullie zwart/wit??

een routebeschijving kan door mensen zelf wel worden gegoogled, maar een klein plattegrondje is misschien niet mis idd

En nog iets, het is niet de bedoeling dat iemand hier geld uit haald, maar de kosten zijn er, om te zorgen dat het eerlijk verloopt is het miss een goed idee ergens een soort facebook pagina of zo aan te maken (die ook op de flyer komt te staan) waar mensen dan aangeven van komt wel/niet zodat jullie duidelijk kunnen zien wat de entree uiteindelijk gaat worden (ipv van te voren een vast bedrag op te stellen, ik zag 20 euro rondvliegen?? ik schrok!)
ik heb niet heel de thread gelezen dus wss dat deze suggestie er al was ; ^ ) maar als er zo'n pagina komt is het nog makkelijker! minder zooi op de flyer en een gedetailleerder verslag kan dan online te vinden zijn


kunnen jullie een PDF openen thuis? : ^ o jpegjes zijn zo cru
ik schets nu wel ff wat samples : ^ ) heb zin!

oh trouwens!
ik heb met kiwikwakkel hier en wat anderen een doujinshi tafel in de dealerroom op abunai, we kunnen best wel een stapeltje flyers op de tafel leggen als extra hulpje?? :^ )

Bedankt voor de tips! Eigenlijk wou ik het ook al zo doen zoals jij voorschreef hoor, haha. (: De flyers laat ik printen bij het bedrijf die ook mijn visitekaartjes gemaakt heeft. Is daar vet goedkoop en super mooi!

Ja, het design moet als PDF worden aangeleverd dus dat is perfect. Ik ga binnenkort de tekst schrijven en zal die wel even naar jou sturen. De afmetingen van de flyer zijn 154 x 154 mm. Omdat vierkant mooi is hehehe. Houd rekening met 3 mm snijrand. De PDF moet aan dit voldoen:

(ff van de site gejat)

Uw ontwerp dient te voldoen aan de volgende punten:
- Bestandsformaat PDF
- Bestandsgrootte 16MB (maximaal)
- Kleurindeling

CMYK

- Afmeting staand 154mm x 154mm (300dpi)
- Afmeting liggend 154mm x 154mm (300dpi)

Also, het zou echt PERFECT zijn als je ging uitdelen bij die tafel! I.v.m. met een tijdelijke actie op de site zal ik VEEL EN VEEL te veel flyers laten drukken (het is goedkoper dan het gewenste aantal) dus ik zal je een shitload geven. (: Beter te veel dan te weinig haha.

Als je nog meer tips of vragen hebt, pb me maar ofzo. (:
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire wo aug 01, 2012 11:20 pm

Oh en het entree is gratis! Het enige waar je geld voor mee hoeft te brengen is eten en drinken wat wij zelf voor jullie gemaakt hebben. Alles kost 1 euro en je kunt alleen contant betalen. Ik zal zo snel mogelijk even een soort menu maken.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  ludicrousLeatherback za aug 04, 2012 6:20 am

guis. GUIS.
faygo is echt verschrikkelijk goedkoop.
dus, ik ga voor promstuck faygo bestellen!
zodra ik geld heb natuurlijk
hiero kan je ze kopen.
ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  vortexTechie za aug 04, 2012 6:32 am

ludicrousLeatherback schreef:guis. GUIS.
faygo is echt verschrikkelijk goedkoop.
dus, ik ga voor promstuck faygo bestellen!
zodra ik geld heb natuurlijk
hiero kan je ze kopen.

Moeten jullie eerst ff weten hoeveen mensen als Gamzee gaan.
vortexTechie
vortexTechie
Guardian

Aantal berichten : 1238
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Land of Infinity and Watches

http://is.gd/vortexstuck

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  gayyoy za aug 04, 2012 6:52 am

YES FAYGO. Gaan we dan ook Spin the Faygo spelen? MSPA

Nou, change in plans. Ik mag dus van een hele lieve vriendin grijze paint lenen en een Nepeta wig, maar omdat een vriend van me als Dirk gaat wil ik Dave zijn. Zodat hij niet helemaal alleen hoeft op te dagen. :'D
Ik ga dus als Dave naar Promstuck. 8D
moeten we per se een pak of mag het ook meer een overhemd met blazer of wat dan ook zijn?
gayyoy
gayyoy
Wiggler

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 03-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  ludicrousLeatherback za aug 04, 2012 7:08 am

het is een prom, maar de meesten komen in een gowone cosplay, of met een pak/jurk.
ooh, spin the faygo! goed idee!
en ik denk dat de gamzee gratis faygo moet krijgen.
ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  vortexTechie za aug 04, 2012 7:27 am

ludicrousLeatherback schreef:en ik denk dat de gamzee gratis faygo moet krijgen.

Motion seconded Apple
vortexTechie
vortexTechie
Guardian

Aantal berichten : 1238
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Land of Infinity and Watches

http://is.gd/vortexstuck

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  forgottenHyperdrive za aug 04, 2012 8:22 am

Ik kom misschien met een vriendin (niet op dit forum) als Jade en zei als Dave.
Ik moet dan wel even regelen hou de f ik daar ga geraken want momenteel is al mn geld op en dan zou ik nog een bril moeten hebben. (Heb wel al een zwarte Jurk :B. En een pruik)
Maar lijkt me wel heel interessant, misschien kan ik wel ergens logeren ofzo ik zal zo snel mogelijk laten weten :3!
forgottenHyperdrive
forgottenHyperdrive
Wiggler

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-08-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Wetteren, België

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire za aug 04, 2012 8:34 am

ludicrousLeatherback schreef:guis. GUIS.
faygo is echt verschrikkelijk goedkoop.
dus, ik ga voor promstuck faygo bestellen!
zodra ik geld heb natuurlijk
hiero kan je ze kopen.

IK HOUD VAN JOU. MAAR. Wij zelf mogen geen drinken schenken; de huurders verkopen drinken. Je kunt wel voor de grap Faygo meenemen voor spin the Faygo en er giveaways mee doen enzo. Maar net te veel want het moet niet tijdens het feest gedronken worden! DIT HOOR IK OOK PAS NET, SORRY.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire za aug 04, 2012 8:35 am

forgottenHyperdrive schreef:Ik kom misschien met een vriendin (niet op dit forum) als Jade en zei als Dave.
Ik moet dan wel even regelen hou de f ik daar ga geraken want momenteel is al mn geld op en dan zou ik nog een bril moeten hebben. (Heb wel al een zwarte Jurk :B. En een pruik)
Maar lijkt me wel heel interessant, misschien kan ik wel ergens logeren ofzo ik zal zo snel mogelijk laten weten :3!

Leuk als je komt! <33 Ik heb er zin in.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  forgottenHyperdrive za aug 04, 2012 8:37 am

Spitfire schreef:
ludicrousLeatherback schreef:guis. GUIS.
faygo is echt verschrikkelijk goedkoop.
dus, ik ga voor promstuck faygo bestellen!
zodra ik geld heb natuurlijk

IK HOUD VAN JOU. MAAR. Wij zelf mogen geen drinken schenken; de huurders verkopen drinken. Je kunt wel voor de grap Faygo meenemen voor spin the Faygo en er giveaways mee doen enzo. Maar net te veel want het moet niet tijdens het feest gedronken worden! DIT HOOR IK OOK PAS NET, SORRY.

IK HEB FAYGO GEDRONKEN.
VERWACHT NIET HET LEKKERSTE DRANKJE VAN JE LEVEN.
REDPOP SMAAKT NAAR KAUWGOM.

Kthxbai. /ollies outy.

[link weggedaan want ik mag ze niet posten :I ]
forgottenHyperdrive
forgottenHyperdrive
Wiggler

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-08-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Wetteren, België

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire za aug 04, 2012 8:40 am

Promstuck 2012 op Facebook! Meld even daar of je komt, alle nieuwe informatie zal ik daarop zetten omdat dat makkelijker gaat. Dit topic zal ik ook bijhouden, maar minder actief dan Facebook. Als je niet kunt joinen, voeg mij "the host" even toe! Dan invite ik je! https://www.facebook.com/events/326349424121211/


Laatst aangepast door Spitfire op za aug 04, 2012 8:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  gayyoy za aug 04, 2012 8:43 am

Ik zie alleen mijn eigen events en verjaardagen als ik dat open? Hoe heet je op Facebook? o:

spin the faygo. more like fangirling over shipping
gayyoy
gayyoy
Wiggler

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 03-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire za aug 04, 2012 8:45 am

Finnaotic schreef:Ik zie alleen mijn eigen events en verjaardagen als ik dat open? Hoe heet je op Facebook? o:

Werkt deze link wel? https://www.facebook.com/events/326349424121211/ En ik heet Gabriëlle Bol op Facebook. Je ziet wel een foto van mij tegen een graffiti muur... op m'n timeline een hoog gehalte Homestuck cosplay foto's. Je kunt 't niet misse. (:
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Appleberry Blast za aug 04, 2012 8:46 am

Ik zou dolgraag komen als ik niet in Belgie woonde oAo
oh well, have fun allemaal :3
Appleberry Blast
Appleberry Blast
Exile

Aantal berichten : 363
Registratiedatum : 20-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Antwerpen, België

http://raddestpyrope.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  forgottenHyperdrive za aug 04, 2012 9:01 am

Appleberry Blast schreef:Ik zou dolgraag komen als ik niet in Belgie woonde oAo
oh well, have fun allemaal :3

Pfff, ik doe er alles aan om te gaan :I
forgottenHyperdrive
forgottenHyperdrive
Wiggler

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-08-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Wetteren, België

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 4 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum