Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

+24
TheLegendOfMaru
strider-princess
Neeners
hansMadness2
Appleberry Blast
forgottenHyperdrive
gayyoy
urkismesis
Ochtendgloren
stupidHipster
vortexTechie
Lun
Meltdown.
techtimeBeatbro
MeliSnail
ludicrousLeatherback
Atrevir
Gemu
kiwiwew
INEZZZ
Dancerkind
Mempol
Pim18
Spitfire
28 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Dancerkind di jun 05, 2012 7:29 am

Again, iets wat ik zon beetje overal vraag, Leeftijdslimiet hiero?
Dancerkind
Dancerkind
Wiggler

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 03-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Arnhem

http://Dancerkind.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Mempol di jun 05, 2012 8:40 am

Thuisvast is een grote familie (okay, maybe not, but you get my point)
Dus een leeftijds limiet hebben we niet volgens mij
(of je ouders gaan zuren ligt niet aan ons :I)
Mempol
Mempol
Exile

Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudenbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire di jun 05, 2012 8:41 pm

kiwiwew schreef:haha ja maar dat zijn conventies, mensen gaan minder snel naar meetings want daar zijn geen blije events etc? denk ik.

Wij gaan zorgen dat er wél blije events zijn en hier flyers voor maken, deze uitdelen op Abunaicon. (:
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire di jun 05, 2012 8:43 pm

Er is geen leeftijdslimiet mensen! Er zal ook geen alcohol aanwezig zijn dus, niet nodig.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire di jun 05, 2012 8:44 pm

Atrevir schreef:Lijkt me opzich wel leuk. Alleen heb ik geen fancy kleren. En geen cosplays klaar liggen atm. Donaten zou ik wel kunnen maar alleen als ik zelf zou gaan haha

Fancy kleren zijn juist leuk om te maken toch? (: Also, zou leuk zijn als je komt! En als je zou donaten zou helemaal geweldig zijn. Het lijkt nu met alle feestspullen al duurder te worden dan verwacht. xD Maar het is tot nu toe wel te doen hoor. (:
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire di jun 05, 2012 9:15 pm

Gemu schreef:Fair enough. Al denk ik wel dat eenzame HS fans in deze omstreken wel blij zullen zijn met medefans en meets, maar dat is mijn verwachting.

Helemaal waar! En blije shipping events zullen we ook organiseren, plus dat we nu gewoon een prachtige zaal in het zicht hebben. c:
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  ludicrousLeatherback wo jun 06, 2012 3:15 am

Lijkt me erg leuk! ik heb geen fancy kleren, maar dat kan veranderen.
je kan ook een facebook pagina maken (als je die nog niet hebt) en dan bv. de mensen op de thuisvast pagina uitnodigen, die het dan weer door kunnen sturen.
heb je ook een plek waar je kan donaten? (promstuck bankrekening ofzo, of je eigen)
leuk idee lijkt me ook iets zoals een beste moves/ pak/ dress competitie of iets dergelijks.
mag ik ook vragen waar het is?
ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire wo jun 06, 2012 9:44 am

ludicrousLeatherback schreef:Lijkt me erg leuk! ik heb geen fancy kleren, maar dat kan veranderen.
je kan ook een facebook pagina maken (als je die nog niet hebt) en dan bv. de mensen op de thuisvast pagina uitnodigen, die het dan weer door kunnen sturen.
heb je ook een plek waar je kan donaten? (promstuck bankrekening ofzo, of je eigen)
leuk idee lijkt me ook iets zoals een beste moves/ pak/ dress competitie of iets dergelijks.
mag ik ook vragen waar het is?

Jij lijkt me een persoon die wel wil helpen organiseren. (: Heb je Skype?

We willen het in Utrecht doen en zijn momenteel op zoek naar een zaal in de stad zelf. We gaan als het vast staan flyers maken en deze uitdelen op Abunai. Een facebook pagina maken moet nog gebeuren maar dat kan beter iemand anders doen. Ik zit niet echt op Facebook. Voor donaten; gewoon op mijn eigen bankrekening. Maar ik accepteer pas geld als we een zaal hebben trouwens.

Also, we doen een competitie voor de king en queen van het prom. Maar een beste fancy outfit competitie ernaast kan ook best wel. En beste move... yes. Dan hebben we vier competities (de vierde is een shipping contest). Dat lijkt me genoeg.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  ludicrousLeatherback wo jun 06, 2012 6:27 pm

Spitfire schreef:
ludicrousLeatherback schreef:Lijkt me erg leuk! ik heb geen fancy kleren, maar dat kan veranderen.
je kan ook een facebook pagina maken (als je die nog niet hebt) en dan bv. de mensen op de thuisvast pagina uitnodigen, die het dan weer door kunnen sturen.
heb je ook een plek waar je kan donaten? (promstuck bankrekening ofzo, of je eigen)
leuk idee lijkt me ook iets zoals een beste moves/ pak/ dress competitie of iets dergelijks.
mag ik ook vragen waar het is?

Jij lijkt me een persoon die wel wil helpen organiseren. (: Heb je Skype?

We willen het in Utrecht doen en zijn momenteel op zoek naar een zaal in de stad zelf. We gaan als het vast staan flyers maken en deze uitdelen op Abunai. Een facebook pagina maken moet nog gebeuren maar dat kan beter iemand anders doen. Ik zit niet echt op Facebook. Voor donaten; gewoon op mijn eigen bankrekening. Maar ik accepteer pas geld als we een zaal hebben trouwens.

Also, we doen een competitie voor de king en queen van het prom. Maar een beste fancy outfit competitie ernaast kan ook best wel. En beste move... yes. Dan hebben we vier competities (de vierde is een shipping contest). Dat lijkt me genoeg.

Lijkt me leuk om te doen Chummy
mijn skype is ludicrousLeatherback/ protoprop
ik ben waarschijnlijk online tussen 21:00 en 22:00 en 's ochtends rond 7 uur, maar in het weekend (als ik niet iets ga doen) ben ik ongeveer de hele dag online.
btw, ik ga als gamzee of john. maar ik heb geen idee hoe een subjuggulator er fancy uit moet zien, of waar ik een ectobiology suit vandaan haal. ik an er naturlijk ook een maken. John
ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  MeliSnail wo jun 06, 2012 10:02 pm

Het lijkt mij zeker geweeeeldig om te komen (:
Ook heb ik een erg geliefd recept voor regenboog cupcakes, dus ik zou best een bijdrage willen doen, indien nodig Chummy
MeliSnail
MeliSnail
Consort

Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dichtbij Rotterdam

http://snaily-love.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire do jun 07, 2012 4:33 am

MeliSnail schreef:Het lijkt mij zeker geweeeeldig om te komen (:
Ook heb ik een erg geliefd recept voor regenboog cupcakes, dus ik zou best een bijdrage willen doen, indien nodig Chummy

Omg yes yes yes! Daar zit ik zeeeeeeker op te wachten hehe. GEEF ME JE SKYPE. c:
Also, EEN VRISKA. YESSS. Vriska is mijn patron en ze is zo cool. Jammer dat ik tegen je moet bitchen als ik Sollux cosplay. :c
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  MeliSnail do jun 07, 2012 4:52 am

Spitfire schreef:
MeliSnail schreef:Het lijkt mij zeker geweeeeldig om te komen (:
Ook heb ik een erg geliefd recept voor regenboog cupcakes, dus ik zou best een bijdrage willen doen, indien nodig Chummy

Omg yes yes yes! Daar zit ik zeeeeeeker op te wachten hehe. GEEF ME JE SKYPE. c:
Also, EEN VRISKA. YESSS. Vriska is mijn patron en ze is zo cool. Jammer dat ik tegen je moet bitchen als ik Sollux cosplay. :c

Haha, omdat je het zo lief vraagt :::;)
MirtyPirty
MeliSnail
MeliSnail
Consort

Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dichtbij Rotterdam

http://snaily-love.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  techtimeBeatbro zo jul 08, 2012 9:07 pm

Hallo :D

Ik las de post en ik cosplay dave..., en ik heb een cursus gehad hoe ik met draaitafels moet werken en zo dus bijdeze bied ik me aan als DJ Dave :D
Het is alleen wel een poos geleden en ik ben niet in het bezit van draaitafels maar..., maar... en nu komt het hoor...
Mijn moeder heeft ergens vrijwillgerswerk gedaan waar ze een zaal hadden die verhuurt werd voor feestjes, vooral feestjes voor jongeren. In dat zelfde pand heb ik die cursus gehad waar ik ook mocht, en nog steeds (denk ik) mag, oefenen met het draaien van muziek :) ze zaal heeft ook nog eens podium en er zit barretje :)
Het is alleen niet in Utrecht.., maar in Soest en dat is met de trein vanuit utrecht 20 minuten reizen :)
techtimeBeatbro
techtimeBeatbro
Wiggler

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Soest

http://solarseptum.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Meltdown. zo jul 08, 2012 9:15 pm

Ik zal zekers komen~
Jezus Liam heeft het me like een maand geleden verteld en nu pas reageer ik xd
Meltdown.
Meltdown.
Wiggler

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 20-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Lun ma jul 09, 2012 3:40 am

erg leuk idee maar niet voor mij;; beetje awkward om tussen allemaal 14 - 18 jarige te gaan zitten lijkt mij;; hoopt dat het jullie lukt! John en wees niet gierig mensen, als je gaat, donate!
Lun
Lun
Exile

Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Lemmer

http://karkatz.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  vortexTechie ma jul 09, 2012 3:49 am

Ik zal zeker proberen te komen =D
Met nadruk op 'proberen', want ik mag niet eens alleen naar Groningen (de dichstbijzijnde stad hier), behalve als ik naar school ga, en veel geld voor reizen of een pak heb ik ook niet =S

Anyway, veel geluk gewenst aan iedereen die gaat! =)
vortexTechie
vortexTechie
Guardian

Aantal berichten : 1238
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Land of Infinity and Watches

http://is.gd/vortexstuck

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jul 09, 2012 4:49 am

techtimeBeatbro schreef:Hallo :D

Ik las de post en ik cosplay dave..., en ik heb een cursus gehad hoe ik met draaitafels moet werken en zo dus bijdeze bied ik me aan als DJ Dave :D
Het is alleen wel een poos geleden en ik ben niet in het bezit van draaitafels maar..., maar... en nu komt het hoor...
Mijn moeder heeft ergens vrijwillgerswerk gedaan waar ze een zaal hadden die verhuurt werd voor feestjes, vooral feestjes voor jongeren. In dat zelfde pand heb ik die cursus gehad waar ik ook mocht, en nog steeds (denk ik) mag, oefenen met het draaien van muziek :) ze zaal heeft ook nog eens podium en er zit barretje :)
Het is alleen niet in Utrecht.., maar in Soest en dat is met de trein vanuit utrecht 20 minuten reizen :)

OH. MIJN. GOD.

Ik lief jou! Zeg me dat we die zaal kunnen huren. <3333 En en en en, word onze DJ! Heart Yes please! Heb je skype?
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jul 09, 2012 4:50 am

Lun schreef:erg leuk idee maar niet voor mij;; beetje awkward om tussen allemaal 14 - 18 jarige te gaan zitten lijkt mij;; hoopt dat het jullie lukt! John en wees niet gierig mensen, als je gaat, donate!

Hé, maak je geen zorgen over leeftijd, we hebben al meer mensen in de 20. Eén iemand van de staff is ook a 20 of 21 of zoiets. Dus kom gerust, iedereen is welkom. <3 En thanks!
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jul 09, 2012 4:51 am

vortexTechie schreef:Ik zal zeker proberen te komen =D
Met nadruk op 'proberen', want ik mag niet eens alleen naar Groningen (de dichstbijzijnde stad hier), behalve als ik naar school ga, en veel geld voor reizen of een pak heb ik ook niet =S

Anyway, veel geluk gewenst aan iedereen die gaat! =)

Zou leuk zijn als je komt. Als je wilt kun je een eindje met mij mee reizen, aangezien ik in Drenthe woon. o:
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Updatessss

Bericht  Spitfire ma jul 09, 2012 4:54 am

Oké, ik heb een webstore geopend waar ik cosplay items verkoop. Het geld wat dit op brengt zal gaan naar Promstuck, dus waarschijnlijk heb ik tegen die tijd wel zoveel geld dat het moet lukken en ik veel leuke dingen kan kopen voor iedereen - de winkel loopt al erg goed.

Het ziet er kennelijk naar uit dat we in Soest gaan feesten, en zo te zien hebben we ook al een DJ. (: We hebben een Eridan als host (ohohohoh) en er wordt ook voor Homestuck themed eten gezorgd. Ik krijg ook hulp bij de versiering.

We gaan voor Abunai flyers drukken, want tegen die tijd weten we as het goed is wel meer. De datum staat nu voor 17 November. Kan iedereen dan?

Psssst. Twee dagen daarvoor ben ik jarig. <3
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  vortexTechie ma jul 09, 2012 4:57 am

Spitfire schreef:
vortexTechie schreef:Ik zal zeker proberen te komen =D
Met nadruk op 'proberen', want ik mag niet eens alleen naar Groningen (de dichstbijzijnde stad hier), behalve als ik naar school ga, en veel geld voor reizen of een pak heb ik ook niet =S

Anyway, veel geluk gewenst aan iedereen die gaat! =)

Zou leuk zijn als je komt. Als je wilt kun je een eindje met mij mee reizen, aangezien ik in Drenthe woon. o:

Ik denk dat als ik toestemming wil (wat ik wel nodig heb), tenminste een maand van tevoren op m'n moeder moet beginnen in te werken.....
*manipulative smile*

Als ik zoiets namelijk net van te voren vraag, dan A) mag het gewoon niet, ob B) gebruikt ze weer een of ander dom excuus.
vortexTechie
vortexTechie
Guardian

Aantal berichten : 1238
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Land of Infinity and Watches

http://is.gd/vortexstuck

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jul 09, 2012 5:07 am

Meltdown. schreef:Ik zal zekers komen~
Jezus Liam heeft het me like een maand geleden verteld en nu pas reageer ik xd

Mooi dat je komt. Ziet er naar uit dat dit wel een succes wordt zo. <3
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jul 09, 2012 5:08 am

vortexTechie schreef:
Spitfire schreef:
vortexTechie schreef:Ik zal zeker proberen te komen =D
Met nadruk op 'proberen', want ik mag niet eens alleen naar Groningen (de dichstbijzijnde stad hier), behalve als ik naar school ga, en veel geld voor reizen of een pak heb ik ook niet =S

Anyway, veel geluk gewenst aan iedereen die gaat! =)

Zou leuk zijn als je komt. Als je wilt kun je een eindje met mij mee reizen, aangezien ik in Drenthe woon. o:

Ik denk dat als ik toestemming wil (wat ik wel nodig heb), tenminste een maand van tevoren op m'n moeder moet beginnen in te werken.....
*manipulative smile*

Als ik zoiets namelijk net van te voren vraag, dan A) mag het gewoon niet, ob B) gebruikt ze weer een of ander dom excuus.

Het zal midden November zijn (waarschijnlijk de 17e) dus begin maar al vast met zeuren. (:<
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  ludicrousLeatherback ma jul 09, 2012 8:38 am

Ah, jolig. we hebben eindelijk een datum. ik kijk er echt naar uit!
en om iets te bestellen moet je gewoon een tumblr ask leaven right?
laat maar, ik heb je etsy gevonden NA 10 MIN ZOEKEN.
ik dacht dat je op tumblr zei dat je veel meer stuff had?
ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jul 09, 2012 10:14 pm

ludicrousLeatherback schreef:Ah, jolig. we hebben eindelijk een datum. ik kijk er echt naar uit!
en om iets te bestellen moet je gewoon een tumblr ask leaven right?
laat maar, ik heb je etsy gevonden NA 10 MIN ZOEKEN.
ik dacht dat je op tumblr zei dat je veel meer stuff had?

Die op Tumblr heb ik verwijderd. Ik zal hier maar een link posten voor anderen die ook geïnteresseerd zijn. ZODAT ZIE NIET 10 MINUTEN HOEVEN TE ZOEKEN.

http://www.etsy.com/shop/SpitfireProductions?ref=si_shop

Al mijn 3D brillen zijn momenteel verkocht maar ik ben van plan er weer 10 te maken en ze te verkopen. Dus hold on! Also, op Promstuck wil ik een Solluc glasses giveaway doen... because, be honest, who doesn't want a pair? (:
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 2 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum