Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

+24
TheLegendOfMaru
strider-princess
Neeners
hansMadness2
Appleberry Blast
forgottenHyperdrive
gayyoy
urkismesis
Ochtendgloren
stupidHipster
vortexTechie
Lun
Meltdown.
techtimeBeatbro
MeliSnail
ludicrousLeatherback
Atrevir
Gemu
kiwiwew
INEZZZ
Dancerkind
Mempol
Pim18
Spitfire
28 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jun 04, 2012 2:04 am

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? 295292_460671887299688_1398409816_n
PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Tumblr_m8ydplsKb61rshsxio1_1280

Promstuck 2012 op Facebook! Meld even daar of je komt, alle nieuwe informatie zal ik daarop zetten omdat dat makkelijker gaat. Dit topic zal ik ook bijhouden, maar minder actief dan Facebook. Als je niet kunt joinen, voeg mij "the host" even toe! Dan invite ik je! https://www.facebook.com/events/326349424121211/

INFO DIE WE TOT NU TOE HEBBEN.

Promstuck 2012 is op 18 25 November (zondag) in Bussum. Zaal: The Spot. Het zal ergens in het begin van de middag beginnen en gaat niet tot erg laat door. 8 uur 's avonds was het idee. Je kunt natuurlijk eerder vertrekken als je wilt/moet.

Wat betreft activiteiten hebben we een shipping contest geplanned, die geregeld zal worden door onze Eridan (die ook de host is en de King en Queen van het Prom zal uitreiken), hier op Thuisvast stupidHipster.

Onze andere Eridan (zit niet op Thuisvast) zal zorgen voor Homestuck themed eten en dit verkopen (alles is 1 euro).

ER ZULLEN BLACKLIGHTS AANWEZIG ZIJN TIJDENS DE SWEET RAVE PARTY. Ik weet nog niet hoe laat deze op de planning komt. We zullen ook beginnen met funny HS videos op YouTube afspelen, als je suggesties hebt, meld ze. Ik zet ze namelijk in een lijst die afgespeeld zal worden.

OOK ZAL ER EEN SOLLUX GLASSES GIVEAWAY ZIJN DOOR MIJ. Als je zelf een giveaway wilt doen, meld het dan. Ik regel een tafel voor je waar je een stembus neer kunt zetten en je de items kunt laten zien. Dan kun je rond een bepaald tijdstip 1 random stem pakken en die persoon heeft gewonnen.

We hebben een DJ die tegelijkertijd een Dave cosplayer is, dus dat maakt het extra cool. Al eerder zei ik dat onze Eridan de host zal zijn. Ik zelf (Sollux) zal ook aansprekelijk zijn voor als je iets wilt doen; ik regel alles dus vragen kun je bij mij stellen. We hebben een Karkat bij de ingang staan die iedereen een breaklight zal geven; hij speelt dus gastheer. Ik help hem soms even mee met mensen binnen laten want....... hij is mijn date.

Yup, iedereen moet met zijn of haar date over de rode loper. Even op de foto natuurlijk. WE ZOEKEN NOG EEN FOTOGRAAF. Hoe meer shipping, hoe beter natuurlijk!

De flyer met de exacte info zal binnenkort uitkomen. Ik verwacht over ongeveer 2 weken.

WE ZOEKEN NOG SUPPORTERS, ZOWEL FINANCIEEL ALS MET DECORATIE EN EVENTS. GRAAG VOOR 13 AUGUSTUS MELDEN, DAN KOM JE NOG OP DE FLYER.

PROMSTUCK 2012,

Het eerste Nederlandse Homestuck gala, ja ja. Het staat nog niet vast, maar wij van Dutch Homestuckers (we zijn een cosplay groep die dingen organiseert enzo) willen heel graag rond November een PROMSTUCK organiseren.

Wat is de bedoeling? Een zaal afhuren ergens midden in het land en hier in cosplay naartoe gaan. Jep, het is de bedoeling dan je als jouw character in pak of in een jurk gaat. Jep, verplicht! Ik bedoel, kom op, daarvoor is het een gala. Als je ééécht niet kunt cosplayen of er geen geld voor hebt, geef je je op als fotograaf ofzo. Jat maar ergens een camera. Uiteindelijk mag iedereen komen natuurlijk, het is alleen wel een cosplay evenement.

Kost het geld? Entree is gratis! MAAR het eten is niet gratis en we VERZOEKEN mensen om te donaten. We zijn momenteel met 5 mensen maar ook voor ons is dit allemaal nog veel geld. ALS IEMAND WIL HELPEN, PLEASE, REAGEER. Helpen kan een klein beetje zijn en in allerlei vormen. Als je bijvoorbeeld wilt helpen met de muziek, thuis leuke feestspullen hebt liggen (blacklights, anyone?) or handig bent met je handen (de zaal moet natuurlijk wel in thema komen te staan). KOM MET AL JE IDEEËN, HOE SILLY ZE OOK ZIJN. HOE DOMMER HOE LEUKER. Haha.

Op het menu staan onder anderen sopor pie (eten), sopor slime (drinken), magic cupcakes, cookies, faygo (als iemand een lading echte faygo wil bestellen, please comment), etc. We gaan dit zelf maken en we proberen nog meer dingen te bedenken. Als je ideeën hebt of wilt helpen met het maken hiervan, let me know. Hoe meer mensen hoe beter. c:

SWEET RAVE PARTY ZAL ER ZIJN. Ik ga een lijst maken met leuke dingen die je hiervoor kunt meenemen, en ook ga ik designs posten (en maken) voor promstuck designs (alhoewel je zelf ook kunt browsen) zodat je ideeën hebt voor wat je gaat dragen. TIP: KRINGLOOPWINKELS.

NOGMAALS, we zoeken mensen die de zaal willen inrichten (wel op een manier dat de verhuurder het goed zal vinden) en most of all: WE ZOEKEN EEN GOEDKOPE ZAAL en MENSEN DIE ONS WILLEN SUPPORTEN.

Nou de question is: WIE ZOU ER KOMEN? Want als er geen animo voor is, gaat het zeker niet door. Denk na: gratis entree, feesten met Homestuck characters, veel leuke extra's... hehehe. Alles wat ik hierboven heb gezet en meer zullen we waar kunnen maken met jullie hulp en enthousiasme. Dus laat me ff weten of je interesse hebt en neem eventueel vrienden mee. (:

ER IS NOG GEEN VASTE DATUM. ROND NOVEMBER, DAT WEET IK WEL.
PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? 295292_460671887299688_1398409816_nPROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? 295292_460671887299688_1398409816_nPROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? 295292_460671887299688_1398409816_nPROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Tumblr_m8ydplsKb61rshsxio1_1280


Laatst aangepast door Spitfire op za aug 18, 2012 6:59 am; in totaal 6 keer bewerkt
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Pim18 ma jun 04, 2012 5:22 am

Promstuck huh? Klink heel erg interessant! Het irritante van mij is dat ik helaas pas in September met mijn cosplay kan beginnen. Maar als mij dit op tijd lukt dan wil ik best komen. Ik raad wel aan dat jullie een zaal afhuren in een stad die een beetje centraal ligt (utrecht of zo) want het wordt voor mij persoonlijk erg lastig om helemaal naar de andere kant van het land af te reizen.
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jun 04, 2012 6:14 am

We willen het inderdaad in de provincie Utrecht doen! (: Nog succes met je kostuum, hopelijk lukt het allemaal. Je kunt altijd tips vragen als je het nodig hebt. En het handige aan Promstuck is dat je niet 100% canon hoeft te blijven omdat dat niet kan. Dus als je toevallig al iets toepasselijks hebt, kan dat ook. In ieder geval leuk dat je interesse hebt! ^^

Welke character ga je cosplayen?
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Mempol ma jun 04, 2012 6:28 am

we VERZOEKEN mensen om te donaten.

Gewoon doen joh
Gewoon doen
Niet gierig zijn
Mempol
Mempol
Exile

Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudenbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Pim18 ma jun 04, 2012 6:54 am

Spitfire schreef:We willen het inderdaad in de provincie Utrecht doen! (: Nog succes met je kostuum, hopelijk lukt het allemaal. Je kunt altijd tips vragen als je het nodig hebt. En het handige aan Promstuck is dat je niet 100% canon hoeft te blijven omdat dat niet kan. Dus als je toevallig al iets toepasselijks hebt, kan dat ook. In ieder geval leuk dat je interesse hebt! ^^

Welke character ga je cosplayen?

Ik was van plan om voor mijn eerste cosplay simpel te beginnen en als karkat te gaan cosplayen!
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jun 04, 2012 7:06 am

Pim18 schreef:
Spitfire schreef:We willen het inderdaad in de provincie Utrecht doen! (: Nog succes met je kostuum, hopelijk lukt het allemaal. Je kunt altijd tips vragen als je het nodig hebt. En het handige aan Promstuck is dat je niet 100% canon hoeft te blijven omdat dat niet kan. Dus als je toevallig al iets toepasselijks hebt, kan dat ook. In ieder geval leuk dat je interesse hebt! ^^

Welke character ga je cosplayen?

Ik was van plan om voor mijn eerste cosplay simpel te beginnen en als karkat te gaan cosplayen!

Nice! Karkat in pak is zo sexy, admit it. Mijn geweldige DATE zal ook als Karkat gaan, mocht het allemaal door gaan. c:< Wordt dikke SolKat fanservice jonguh.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Leuke mededelingen

Bericht  Spitfire ma jun 04, 2012 8:02 am

We hebben producten bekeken en overlegt.

HET THEMA WORDT PROSPIT/DERSE EN ER ZAL EEN GREEN SUN AANWEZIG ZIJN.

Voor de rest gaat ongeveer alles in de zaal lichtgeven (zelfs de rietjes en de ijsblokjes). Hehe. Bij het entree krijg je ook een glowstick van ons die qua kleur bij je character past.

Aan de derse kant van de zaal zullen er blacklights zijn (RAVE PARTY) en aan de derse kant gaan we iets met goudkleurige en paarskleurige lampen doen. En natuurlijk de green sun in het midden.

ER ZAL EEN DANSVLOER ZIJN.

Also, we zoeken een Dave die de muziek gaat doen. Er zullen wel geen draaitavels zijn maar we bedenken wel iets waardoor het in ieder geval lijkt dat Dave de muziek maakt. VRIJWILLIGERS? Wij hebben nog geen Dave in ons midden namelijk.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Dancerkind ma jun 04, 2012 8:30 am

Wachtwachtwacht
Als ik al kom, moet je als een canon komen of als een fanon?
Dancerkind
Dancerkind
Wiggler

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 03-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Arnhem

http://Dancerkind.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  INEZZZ ma jun 04, 2012 9:44 am

Ik zou wel graag willen komen, maar ik denk dat het misschien wel allemaal een beetje te ver zou liggen voor mij, Distraught
INEZZZ
INEZZZ
Underling

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 29-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

http://bunnines.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jun 04, 2012 10:04 am

Dancerkind schreef:Wachtwachtwacht
Als ik al kom, moet je als een canon komen of als een fanon?

Ik kan fanon niet verbieden maar het liefst wel canon. Het mag natuurlijk wel!
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma jun 04, 2012 10:06 am

INEZZZ schreef:Ik zou wel graag willen komen, maar ik denk dat het misschien wel allemaal een beetje te ver zou liggen voor mij, Distraught

Utrecht moet toch te doen zijn? Ik woon ook ver van Utrecht, maar dit is het eerste en waarschijnlijk ook het enige Promstuck in heel Nederland. Plus hebben we heel veel extra's en een leuk progamma. Het is een wat professioneler evenement dan de Homestuck meets die hier al eens eerder zijn georganiseerd (die overigens alsnog heel leuk zijn). Ik vind zoiets wel wat geld waard haha. Dat vind ik zelf dan, he.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  kiwiwew ma jun 04, 2012 10:49 am

hmmm ik zit een beetje te twijfelen want we hebben hier niet zo veel homestuckers als in amerika, en misschien maar 10 die uit eindelijk gaan?
het is altijd afwachten met homestuck meets enzo hoeveel mensen er uiteindelijk echt gaan... John

maar als het allemaal zeker te weten door gaat ga ik wel als jake of jane ofzo. :) (ik kijk wel of ik iets in elkaar kan flanzen qua pak als ik als jake ga. zelfde voor jane qua jurken omg ik heb geen blauwe jurk en al helemaal geen jurken o o p s )
kiwiwew
kiwiwew
Consort

Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 26-01-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Geldrop

http://kiwiwew.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Gemu ma jun 04, 2012 11:10 am

Gezien de belachelijk snel groeiende Homestuck community in Nederland/België denk ik niet dat dat zo'n probleem zal zijn. Kijk maar naar het aantal HS cosplayers op cons van nu en vroeger.
Gemu
Gemu
Author

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 32

https://thuisvast.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  kiwiwew ma jun 04, 2012 11:35 am

haha ja maar dat zijn conventies, mensen gaan minder snel naar meetings want daar zijn geen blije events etc? denk ik.
kiwiwew
kiwiwew
Consort

Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 26-01-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Geldrop

http://kiwiwew.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Gemu ma jun 04, 2012 11:42 am

Fair enough. Al denk ik wel dat eenzame HS fans in deze omstreken wel blij zullen zijn met medefans en meets, maar dat is mijn verwachting.
Gemu
Gemu
Author

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 32

https://thuisvast.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  kiwiwew ma jun 04, 2012 9:34 pm

Als ze dit op tijd zien dan. :P

(Spitfire, misschien is het slim om reclame te maken hiervoor verder dan het forum? want ik geloof dat er een stel nederlandse homestuckers zijn die niet hierop zitten, helaas, en dan heb je meer kans dat het een groot feest/succes word! :D)
kiwiwew
kiwiwew
Consort

Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 26-01-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Geldrop

http://kiwiwew.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Pim18 ma jun 04, 2012 11:35 pm

Wacht even... Karkat in pak? Dat wordt.... Lastig... Moet je perse in pak komen of mag je ook in gewone in character kleding komen?

Als het moet in pak dan zal ik kijken of het mij lukt maar ik kan niks garanderen.
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Atrevir di jun 05, 2012 1:27 am

Lijkt me opzich wel leuk. Alleen heb ik geen fancy kleren. En geen cosplays klaar liggen atm. Donaten zou ik wel kunnen maar alleen als ik zelf zou gaan haha
Atrevir
Atrevir
Sprite

Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amsterdam, The Netherlands

http://atrevir.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Mempol di jun 05, 2012 1:45 am

Pim18 schreef:Wacht even... Karkat in pak? Dat wordt.... Lastig... Moet je perse in pak komen of mag je ook in gewone in character kleding komen?

Als het moet in pak dan zal ik kijken of het mij lukt maar ik kan niks garanderen.

Tja, het is wel een prom
Of echt een pak moet weet ik niet, maar in iedergeval wel wat nets lijkt mij
Mempol
Mempol
Exile

Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudenbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Pim18 di jun 05, 2012 1:51 am

Mempol schreef:
Pim18 schreef:Wacht even... Karkat in pak? Dat wordt.... Lastig... Moet je perse in pak komen of mag je ook in gewone in character kleding komen?

Als het moet in pak dan zal ik kijken of het mij lukt maar ik kan niks garanderen.

Tja, het is wel een prom
Of echt een pak moet weet ik niet, maar in iedergeval wel wat nets lijkt mij

Ik heb al een idee. Ik kan natuurlijk altijd een wit overhemd aantrekken daar vervolgens een zwart jasje overheen doen zonder mouwen, zwarte broek en schoenen + een hoge hoed.

Combineer dit met karkat horns, zwart haar en grijze lichaamspaint en voila.

Mijn interpretatie van Broadway Karkat.
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Mempol di jun 05, 2012 1:58 am

Pim18 schreef:
Mempol schreef:
Pim18 schreef:Wacht even... Karkat in pak? Dat wordt.... Lastig... Moet je perse in pak komen of mag je ook in gewone in character kleding komen?

Als het moet in pak dan zal ik kijken of het mij lukt maar ik kan niks garanderen.

Tja, het is wel een prom
Of echt een pak moet weet ik niet, maar in iedergeval wel wat nets lijkt mij

Ik heb al een idee. Ik kan natuurlijk altijd een wit overhemd aantrekken daar vervolgens een zwart jasje overheen doen zonder mouwen, zwarte broek en schoenen + een hoge hoed.

Combineer dit met karkat horns, zwart haar en grijze lichaamspaint en voila.

Mijn interpretatie van Broadway Karkat.

It's so
Peeerfect

Ik ga in elk geval dan gewoon als Karkat in pak (IK ZEI AL DAT IK KARKAT ZOU WORDEN TOEN SPITFIRE EN IK HET IDEE BESPROKEN, I'M FIRST)
Mijn pa heeft genoeg nette pakken die mij vast ook wel passen
Mempol
Mempol
Exile

Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudenbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Pim18 di jun 05, 2012 2:04 am

Mempol schreef:
Pim18 schreef:
Mempol schreef:
Pim18 schreef:Wacht even... Karkat in pak? Dat wordt.... Lastig... Moet je perse in pak komen of mag je ook in gewone in character kleding komen?

Als het moet in pak dan zal ik kijken of het mij lukt maar ik kan niks garanderen.

Tja, het is wel een prom
Of echt een pak moet weet ik niet, maar in iedergeval wel wat nets lijkt mij

Ik heb al een idee. Ik kan natuurlijk altijd een wit overhemd aantrekken daar vervolgens een zwart jasje overheen doen zonder mouwen, zwarte broek en schoenen + een hoge hoed.

Combineer dit met karkat horns, zwart haar en grijze lichaamspaint en voila.

Mijn interpretatie van Broadway Karkat.

It's so
Peeerfect

Ik ga in elk geval dan gewoon als Karkat in pak (IK ZEI AL DAT IK KARKAT ZOU WORDEN TOEN SPITFIRE EN IK HET IDEE BESPROKEN, I'M FIRST)
Mijn pa heeft genoeg nette pakken die mij vast ook wel passen

Vet! Karkat in pak! (Ik weet dat jij eerder bent. Maar dat is het vette van Homestuck. je kan gewoon tien keer dezelfde karakter rond hebben lopen en het is nog steeds canon)
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Mempol di jun 05, 2012 2:07 am

Past karkat, future karkat, 3 hours ago karkat, 2 minutes ago karkat, 600 hours in the future karkat, etc

Maark hier, zoals als dit
PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Tumblr_lnunzmjBg71qzyw0p
Haha
Mempol
Mempol
Exile

Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudenbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Pim18 di jun 05, 2012 2:28 am

Mempol schreef:Past karkat, future karkat, 3 hours ago karkat, 2 minutes ago karkat, 600 hours in the future karkat, etc

Maark hier, zoals als dit
PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Tumblr_lnunzmjBg71qzyw0p
Haha

Ziet er vet uit!
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  INEZZZ di jun 05, 2012 3:19 am

Spitfire schreef:
INEZZZ schreef:Ik zou wel graag willen komen, maar ik denk dat het misschien wel allemaal een beetje te ver zou liggen voor mij, Distraught

Utrecht moet toch te doen zijn? Ik woon ook ver van Utrecht, maar dit is het eerste en waarschijnlijk ook het enige Promstuck in heel Nederland. Plus hebben we heel veel extra's en een leuk progamma. Het is een wat professioneler evenement dan de Homestuck meets die hier al eens eerder zijn georganiseerd (die overigens alsnog heel leuk zijn). Ik vind zoiets wel wat geld waard haha. Dat vind ik zelf dan, he.

Ik zal eens kijken of ik men moeder zo ver krijg, wantik heb eigenlijk een perfect kleedje voor een Female Gamzee Apple
'T zou wel een paar uurtjes rijden zijn, aangezien ik in België woon...
INEZZZ
INEZZZ
Underling

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 29-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Halle

http://bunnines.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum