Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

+24
TheLegendOfMaru
strider-princess
Neeners
hansMadness2
Appleberry Blast
forgottenHyperdrive
gayyoy
urkismesis
Ochtendgloren
stupidHipster
vortexTechie
Lun
Meltdown.
techtimeBeatbro
MeliSnail
ludicrousLeatherback
Atrevir
Gemu
kiwiwew
INEZZZ
Dancerkind
Mempol
Pim18
Spitfire
28 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Appleberry Blast za aug 04, 2012 9:08 am

forgottenHyperdrive schreef:
Appleberry Blast schreef:Ik zou dolgraag komen als ik niet in Belgie woonde oAo
oh well, have fun allemaal :3

Pfff, ik doe er alles aan om te gaan :I
Ach ja, ik mag doodgewoon niet naar Nederland, en de kans is groot dat ik rond die periode ook nog eens in de examens zit D:
Appleberry Blast
Appleberry Blast
Exile

Aantal berichten : 363
Registratiedatum : 20-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Antwerpen, België

http://raddestpyrope.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  ludicrousLeatherback za aug 04, 2012 9:47 am

Distraught jammer dat we geen faygo mogen drinken.
maar we kunnen altijd nog spin the faygo doen, en die giveaways!
not so bad Pranky
en spitfire, je kan het evenement alleen zien als je jouw vriend bent, dus pls add me? Kitty
ik heet liam btw, maar dat wist je al dacht ik?
ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire za aug 04, 2012 9:48 am

forgottenHyperdrive schreef:
Appleberry Blast schreef:Ik zou dolgraag komen als ik niet in Belgie woonde oAo
oh well, have fun allemaal :3

Pfff, ik doe er alles aan om te gaan :I

Dat ken ik.

Jouw foto doet me trouwens denken aan een meisje die ik in Meppel kende. Hoe groot is de kans dat jij die persoon bent?
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire za aug 04, 2012 10:11 am

ludicrousLeatherback schreef: Distraught jammer dat we geen faygo mogen drinken.
maar we kunnen altijd nog spin the faygo doen, en die giveaways!
not so bad Pranky
en spitfire, je kan het evenement alleen zien als je jouw vriend bent, dus pls add me? Kitty
ik heet liam btw, maar dat wist je al dacht ik?

Ik heb je toegevoegd. Ok dus jij doet een giveaway? Dan regel ik een tafel voor je. Zorg dat mensen zich kunnen opgeven doormiddel van een stembus en papiertjes. Zorg dus voor een stembus (gewoon een versierde doos ofzo), papiertjes en een paar pennen.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire za aug 04, 2012 10:15 am

In verband met Nishicon moet Promstuck misschien een week verplaatst worden naar 25 November (zondag). Alles blijft dan verder hetzelfde. Laat weten of je deze datum ook kunt komen, dan verplaats ik het misschien nog. Zo kan iedereen komen, ook de Nishicon gangers.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  urkismesis za aug 04, 2012 11:26 am

ik heb een vraagje : doen jullie aan muziek suggesties?
spin the faygo zou echt awesome zijn!
kun je hierzo posten of mensen je date kunnen zijn?
en de moeder van een vriendin van mij (die ook komt) kan fotograferen dus als jullie nog mensen noding hebben....
gangnam style!

urkismesis
Wiggler

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-08-12
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  gayyoy za aug 04, 2012 11:52 am

Hehe ik zag ergens op Youtube een Spin the Faygo video en het leek me wel leuk om te doen op meets/Promstuck en zo? :D
Oké, ik ga dus als Dave en een vriend van me (Tim op de Facebook event page) als Dirk. ouo stridercest stridercest
gayyoy
gayyoy
Wiggler

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 03-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  ludicrousLeatherback za aug 04, 2012 12:54 pm

Spitfire schreef:

Ik heb je toegevoegd. Ok dus jij doet een giveaway? Dan regel ik een tafel voor je. Zorg dat mensen zich kunnen opgeven doormiddel van een stembus en papiertjes. Zorg dus voor een stembus (gewoon een versierde doos ofzo), papiertjes en een paar pennen.
ja, is goed!

Oh, en ik denk dat het een goed idee zou zijn om "how do i live" als laatste liedje te draaien.
het moet indierdegeval gespeeld worden. seriously.


Laatst aangepast door ludicrousLeatherback op zo aug 05, 2012 1:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  kiwiwew za aug 04, 2012 10:24 pm

Spitfire schreef:
kiwiwew schreef:hmm ik leer fotografie op mijn school, dus op zich zou ik fotograaf kunnen zijn als je er geen kunt vinden/er nog geen gevonden hebt? ;) en bedankt voor het plaatsen van de info! :D

Je bent aangenomen. <33 Korte instructie: het is de bedoeling iedereen op de rode loper te fotograferen en deze achteraf naar mij toe te sturen zodat ik ze op onze Tumblr kan zetten (dus als mensen vragen naar de foto's, kun je zeggen dat ze op onze Tumblr komen te staan). En daarnaast is het natuurlijk leuk om foto's te maken na de opening, tijdens het feest en bij het afscheid. Maar je moet ook de kans krijgen een beetje te feesten dus het gaat vooral om het begin. c:
Top! hmmm misschien kunnen we kaartjes uitgeven met de tumblr er op en alles zodat ze het kunnen bekijken! dan onthouden ze het haha- ik kan wel crappy kaartjes maken/schrijven/tekenen die ik dan uitgeef bij de foto's of iets als ze naar binnen willen na de foto? ;D
Maar ja ik ben sowieso niet zo'n mega danser dus wss ga ik wel foto spammen :D lief he.
Ik zeg wel even, ik geef alleen de foto's van als iedereen in de foto er goed uit ziet (ogen half open of dicht en alles, je weet zelluf), want niemand vind het prettig zulke foto's van zichzelf te zien. 8)
kiwiwew
kiwiwew
Consort

Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 26-01-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Geldrop

http://kiwiwew.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire zo aug 05, 2012 1:04 am

urkismesis schreef:ik heb een vraagje : doen jullie aan muziek suggesties?
spin the faygo zou echt awesome zijn!
kun je hierzo posten of mensen je date kunnen zijn?
en de moeder van een vriendin van mij (die ook komt) kan fotograferen dus als jullie nog mensen noding hebben....
gangnam style!

Ja, doe maar muziek suggesties als je wilt. (:
Spin the faygo gaan we doen!
En dat kun je zeker doen, net zoals op Facebook.
We hebben al een fotograaf, maar als ze ook wil fotograveren mag dat best. Ze moet wel alle foto's naar ons sturen zodat wij die op Tumblr en Facebook kunnen zetten. Overleg dan maar met haar. En de mensen die meehelpen moet zich wel een uur of een half uur van te voren melden hoor. o:
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire zo aug 05, 2012 1:06 am

kiwiwew schreef:
Spitfire schreef:
kiwiwew schreef:hmm ik leer fotografie op mijn school, dus op zich zou ik fotograaf kunnen zijn als je er geen kunt vinden/er nog geen gevonden hebt? ;) en bedankt voor het plaatsen van de info! :D

Je bent aangenomen. <33 Korte instructie: het is de bedoeling iedereen op de rode loper te fotograferen en deze achteraf naar mij toe te sturen zodat ik ze op onze Tumblr kan zetten (dus als mensen vragen naar de foto's, kun je zeggen dat ze op onze Tumblr komen te staan). En daarnaast is het natuurlijk leuk om foto's te maken na de opening, tijdens het feest en bij het afscheid. Maar je moet ook de kans krijgen een beetje te feesten dus het gaat vooral om het begin. c:
Top! hmmm misschien kunnen we kaartjes uitgeven met de tumblr er op en alles zodat ze het kunnen bekijken! dan onthouden ze het haha- ik kan wel crappy kaartjes maken/schrijven/tekenen die ik dan uitgeef bij de foto's of iets als ze naar binnen willen na de foto? ;D
Maar ja ik ben sowieso niet zo'n mega danser dus wss ga ik wel foto spammen :D lief he.
Ik zeg wel even, ik geef alleen de foto's van als iedereen in de foto er goed uit ziet (ogen half open of dicht en alles, je weet zelluf), want niemand vind het prettig zulke foto's van zichzelf te zien. 8)

Dat is helemaal goed! Oh en ik maak die kaartjes wel; ik laat ze drukken. Hoeveel moet je er ongeveer hebben denk ik? 50? 100?
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire zo aug 05, 2012 1:08 am

ludicrousLeatherback schreef:
Spitfire schreef:

Ik heb je toegevoegd. Ok dus jij doet een giveaway? Dan regel ik een tafel voor je. Zorg dat mensen zich kunnen opgeven doormiddel van een stembus en papiertjes. Zorg dus voor een stembus (gewoon een versierde doos ofzo), papiertjes en een paar pennen.
ja, is goed!

Oh, en ik denk dat het een goed idee zou zijn om "how do live" als laatste liedje te draaien.
het moet indierdegeval gespeeld worden. seriously.

Die stond al op de lijst. ;D
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire zo aug 05, 2012 1:08 am

Finnaotic schreef:Hehe ik zag ergens op Youtube een Spin the Faygo video en het leek me wel leuk om te doen op meets/Promstuck en zo? :D
Oké, ik ga dus als Dave en een vriend van me (Tim op de Facebook event page) als Dirk. ouo stridercest stridercest

Spin the faygo doen we ook! (:
Oeh, stridercest. Daar bevind ik me ook schuldig aan.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  kiwiwew zo aug 05, 2012 1:24 am

Spitfire schreef:
kiwiwew schreef:
Spitfire schreef:
kiwiwew schreef:hmm ik leer fotografie op mijn school, dus op zich zou ik fotograaf kunnen zijn als je er geen kunt vinden/er nog geen gevonden hebt? ;) en bedankt voor het plaatsen van de info! :D

Je bent aangenomen. <33 Korte instructie: het is de bedoeling iedereen op de rode loper te fotograferen en deze achteraf naar mij toe te sturen zodat ik ze op onze Tumblr kan zetten (dus als mensen vragen naar de foto's, kun je zeggen dat ze op onze Tumblr komen te staan). En daarnaast is het natuurlijk leuk om foto's te maken na de opening, tijdens het feest en bij het afscheid. Maar je moet ook de kans krijgen een beetje te feesten dus het gaat vooral om het begin. c:
Top! hmmm misschien kunnen we kaartjes uitgeven met de tumblr er op en alles zodat ze het kunnen bekijken! dan onthouden ze het haha- ik kan wel crappy kaartjes maken/schrijven/tekenen die ik dan uitgeef bij de foto's of iets als ze naar binnen willen na de foto? ;D
Maar ja ik ben sowieso niet zo'n mega danser dus wss ga ik wel foto spammen :D lief he.
Ik zeg wel even, ik geef alleen de foto's van als iedereen in de foto er goed uit ziet (ogen half open of dicht en alles, je weet zelluf), want niemand vind het prettig zulke foto's van zichzelf te zien. 8)

Dat is helemaal goed! Oh en ik maak die kaartjes wel; ik laat ze drukken. Hoeveel moet je er ongeveer hebben denk ik? 50? 100?
hmmm ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen komen, 50 denk ik? en anders schrijf ik wel snel op papiertjes als die kaartjes toch op raken. ;) zo doe je denk ik je portemonnee minder pijn. :D
kiwiwew
kiwiwew
Consort

Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 26-01-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Geldrop

http://kiwiwew.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  ludicrousLeatherback zo aug 05, 2012 1:40 am

oh, ja, Meltdown. is mijn date, ze gaat als jade.
ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  hansMadness2 zo aug 05, 2012 2:12 am

Haha ohh man dit klinkt super awesome, heb er al helemaal zin in C:

HEB ZELFS AL EEN DATE ZONDER IETS TE HOEVEN DOEN Apple
hansMadness2
hansMadness2
Wiggler

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 14-02-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

http://hansmadness.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Pim18 zo aug 05, 2012 2:13 am

Wacht even.... Moet je een date hebben?
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Mempol zo aug 05, 2012 2:16 am

Pim18 schreef:Wacht even.... Moet je een date hebben?

Hoeft niet, lijkt me wel zo leuk
Mempol
Mempol
Exile

Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudenbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Neeners zo aug 05, 2012 2:28 am

Dit klinkt zo leuk he. MSPA

Kan niet wachten!
(..zal ik als rose gaan? Facepalm )
Neeners
Neeners
Underling

Aantal berichten : 78
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Culemborg

http://mjeulnina.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  hansMadness2 zo aug 05, 2012 2:29 am

Mjölnina schreef:Dit klinkt zo leuk he. MSPA

Kan niet wachten!
(..zal ik als rose gaan? Facepalm )

jaaaa nina ga als rose :D je bent een hele mooie rose
hansMadness2
hansMadness2
Wiggler

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 14-02-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Haarlem

http://hansmadness.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire zo aug 05, 2012 2:51 am

Mjölnina schreef:Dit klinkt zo leuk he. MSPA

Kan niet wachten!
(..zal ik als rose gaan? Facepalm )

Jaaaa, ga als Rose. En ik kan ook niet wachten. <33
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  strider-princess zo aug 05, 2012 8:27 am

Ik kan misschien ook, aangezien ik dan verjaardagsgeld heb gehad en zo UuU Als ik mijn Dave tux kan regelen, ga ik als Dave c: Anders heb ik altijd nog een Jade of human!Vriska cosplay en jurkjes heb ik zat. :'D

En ik neem hoogstwaarschijnlijk ook mijn Nikon mee dan, dus kan hopelijk ook wat leuke foto's maken van jullie als 't allemaal lukt o: Ligt er ook soort van aan hoe goed ik zit met school of ik mag gaan of niet ;u; Maar ik ga 't wel proberen. Is nog heel onzeker dus u__u

En date meenemen.. weet niet of dat lukt.. o: Ligt er aan of Kiki mee kan. :'D
strider-princess
strider-princess
Wiggler

Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 03-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Leidschendam/Voorburg, Zuid-Holland

http://phaedruspetrified.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  urkismesis ma aug 06, 2012 3:37 am

heyyaa!

ik ga met een vriendin naar promstuck en we hebben allebei nog geen date.
Zij gaat als genderbend Gamzee en ik als (misschien genderbend) Tavros.
willen 2 toevallig dateloze homestuckers met ons naar promstuck gaan?
elke troll is welkom!
maar voor gamzee het liefst: dave, tavros, karkat of eridan.
voor mij het liefst: gamzee, dave, eridan of vriska
plz reageer

urkismesis
Wiggler

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-08-12
Leeftijd : 24

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  TheLegendOfMaru ma aug 06, 2012 9:34 am

Als ik kan, (wat ik natuurlijk hoop) kom ik als Karkat of Sollux.
TheLegendOfMaru
TheLegendOfMaru
Underling

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 01-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mau-chanxotaku.deviantart.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Spitfire ma aug 06, 2012 9:42 am

urkismesis schreef:heyyaa!

ik ga met een vriendin naar promstuck en we hebben allebei nog geen date.
Zij gaat als genderbend Gamzee en ik als (misschien genderbend) Tavros.
willen 2 toevallig dateloze homestuckers met ons naar promstuck gaan?
elke troll is welkom!
maar voor gamzee het liefst: dave, tavros, karkat of eridan.
voor mij het liefst: gamzee, dave, eridan of vriska
plz reageer

Schat, ga met elkaar. Het hoeft geen serieuze date te zijn; het gaat om de gezelligheid.
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...? - Pagina 5 Empty Re: PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum