Tsunacon 2012
+2
Neeners
Crescent31
6 plaatsers
:: Skaia :: The Scratch
Pagina 1 van 1
Tsunacon 2012
Tsunacon 2012 komt eraan, en ik weet al met zekerheid mede te delen dat er een grote Homestuck groep zal zijn!
Dit is de lijst voor zover we weten wat er komt.
- John Egbert, God tier
- Eridan Ampora ♀
- Tavros Nitram
- Dave Strider
- Karkat Vantas
- Kanaya Maryam
- Eridan Ampora
- Sollux Captor
- Karkat Grub
- Nepeta Grub
- Gamzee Makara
- Terezi Pyrope x2
- Dave (meerdere)
- Vriska Serket
- Male!RainbowdrinkerKanaya
- Roxy Lalonde
- Bro Strider
- Dirk Strider
- Jake English
Dus kan ik de jouwe nog toevoegen? Leuke foto's van je cosplay? Ben benieuwd, heb er echt zin an c:
-Updated door Atrevir
Dit is de lijst voor zover we weten wat er komt.
- John Egbert, God tier
- Eridan Ampora ♀
- Tavros Nitram
- Dave Strider
- Karkat Vantas
- Kanaya Maryam
- Eridan Ampora
- Sollux Captor
- Karkat Grub
- Nepeta Grub
- Gamzee Makara
- Terezi Pyrope x2
- Dave (meerdere)
- Vriska Serket
- Male!RainbowdrinkerKanaya
- Roxy Lalonde
- Bro Strider
- Dirk Strider
- Jake English
Dus kan ik de jouwe nog toevoegen? Leuke foto's van je cosplay? Ben benieuwd, heb er echt zin an c:
-Updated door Atrevir
Laatst aangepast door Crescent31 op wo jan 25, 2012 12:30 am; in totaal 2 keer bewerkt
Re: Tsunacon 2012
AxninaTriget schreef:op tsuna komt er ook een bro :3
En nu ik mij herriner, ook een Jake en een Dirk. Ik zal ze erbij zetten!
Ik denk dat het handig is als er een planning komt van hoe we vanuit Rotterdam verder kunnen reizen naar waar Tsuna zich plaats vind. Ik zal vanavond me broer vragen hoe hij het vorig jaar deed.
Pfff ik sta er dubbel op- maar het weer is zwaar bagger en waarschijnlijk word het niet opeens lente voor Tsunacon (Ook al wil ik dat wel enorm graag) dus ik kom niet meer als The Sufferer! (ik ga dus als Jake, die je onder op het lijstje heb staan haha.)
Sufferer komt een andere keer... wanneer het warmer is. *heeft wel alles al voor hem haha*
Sufferer komt een andere keer... wanneer het warmer is. *heeft wel alles al voor hem haha*
Ik moet zeggen dat het naar mijn eigen ervaring behoorlijk leuk was. Wel heel erg veel Homestucks haha, maar dat maakte het juist leuk ookal waren we pas allemaal samen op het einde met de fotoshoot. Wel ben ik blij dat ik voor Abunai gewoon John ga cosplayen, en niet een troll of whatnot. Want dat smink komt me nu toch wel echt me strot uit.
Ik zal morgen all mijn foto's uploaden en in een aparte album pleuren op me photobucket. Iets teveel foto's om allemaal apart te uploaden.
Enigste waar ik me wel aan irriteerde was dat veel mensen niet met de groep mee liepen, maar gewoon met hun vrienden bleven meelopen ookal waren genoemde vrienden geen homestucks. Buiten dat was het ook soms lastig met mensen te praten en zo omdat ze vaak kwa socializing alleen bleven praten met de mensen die ze al kende of de vrienden waarmee ze kwamen. Maarja, wat de boer niet kent, want de boer niet eet.
Ik zal morgen all mijn foto's uploaden en in een aparte album pleuren op me photobucket. Iets teveel foto's om allemaal apart te uploaden.
Enigste waar ik me wel aan irriteerde was dat veel mensen niet met de groep mee liepen, maar gewoon met hun vrienden bleven meelopen ookal waren genoemde vrienden geen homestucks. Buiten dat was het ook soms lastig met mensen te praten en zo omdat ze vaak kwa socializing alleen bleven praten met de mensen die ze al kende of de vrienden waarmee ze kwamen. Maarja, wat de boer niet kent, want de boer niet eet.
ohmijngoddieschmink. Wat haat ik dat spul ja.
Ik ga voor volgende troll cosplays iets HEEL anders doen met mijn armen iig :I Want dit werkt niet goed. Ben er op Abunai weer bij als Nepeta, gewone deze keer. Maar op zondag zodat ik iig de rest van de dagen geen last meer heb van schmink en stuff xD Volgens mij heb ik nog op verschillende plekken schmink zitten :I
Nou ja, zo maar naar stage toe.
Ik ga voor volgende troll cosplays iets HEEL anders doen met mijn armen iig :I Want dit werkt niet goed. Ben er op Abunai weer bij als Nepeta, gewone deze keer. Maar op zondag zodat ik iig de rest van de dagen geen last meer heb van schmink en stuff xD Volgens mij heb ik nog op verschillende plekken schmink zitten :I
Nou ja, zo maar naar stage toe.
Patsuchi- Wiggler
- Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 01-02-12
Ondanks alle heisa die er gebeurde, (vooral aan het einde) de drukte, wachtrijen en het vaak kwijtraken van mensen, vond ik het wel geslaagd!
Heb alleen nogsteeds lijm aan mn oren en nek zitten van de vinnen en kieuwen, huilen T_T
Het was gezellig met de homestuckers, en ik werd er blij van om te zietn hoeveel homestuckers er waren tijdens de shoot om 17.00! (jammer van dat gevalletje met die Nepeta, maargoed)
Ik moet mn cape wel even fixen, dankzij het feit dat ik er meer opgestapt was dan ieder ander mens, ging het haakje kapot, maar dat komt wel weer goed! Ik ga Eridan zeker nog vaker cosplayen, ik werd gewoon zo blij van de cosplay, dus reken er maar op dat ik wel als Eridan naar Abunai kom. Voor de rest nog StockingStuck!Karkat op Yaycon, Animecon word het hem wss niet!
De foto's pleur ik vandaag nog op photobucket, dus ik post hier dan wel een linkje met de foto's! Ze komen ook op FB~
Voor de rest, ik vond het erg mooi u w u
Eridan, out!
EDIT! De foto's! die vind je dus hier
https://s1081.photobucket.com/albums/j353/OmgItsChar/Tsunacon%20Homestuck%202012/
Heb alleen nogsteeds lijm aan mn oren en nek zitten van de vinnen en kieuwen, huilen T_T
Het was gezellig met de homestuckers, en ik werd er blij van om te zietn hoeveel homestuckers er waren tijdens de shoot om 17.00! (jammer van dat gevalletje met die Nepeta, maargoed)
Ik moet mn cape wel even fixen, dankzij het feit dat ik er meer opgestapt was dan ieder ander mens, ging het haakje kapot, maar dat komt wel weer goed! Ik ga Eridan zeker nog vaker cosplayen, ik werd gewoon zo blij van de cosplay, dus reken er maar op dat ik wel als Eridan naar Abunai kom. Voor de rest nog StockingStuck!Karkat op Yaycon, Animecon word het hem wss niet!
De foto's pleur ik vandaag nog op photobucket, dus ik post hier dan wel een linkje met de foto's! Ze komen ook op FB~
Voor de rest, ik vond het erg mooi u w u
Eridan, out!
EDIT! De foto's! die vind je dus hier
https://s1081.photobucket.com/albums/j353/OmgItsChar/Tsunacon%20Homestuck%202012/
:: Skaia :: The Scratch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: