Homestuck Cosplay
+41
lertiao
charmingAntagonist
tdmd
captorable
bananeboompje
Nononick
velociraptorFood
KnightOfSpace
Lilium
MuseOfSpace
gayyoy
strider-princess
Meltdown.
vortexTechie
☢cubedUranium☢
INEZZZ
avolitionalArtisan
Caroish
PoyoPop
Appleberry Blast
TheLegendOfMaru
Pim18
ludicrousLeatherback
MeliSnail
Lun
freakinHoodie
kiwiwew
Azulu
Mempol
Seeteke
Spitfire
Ochtendgloren
Hollow13
techtimeBeatbro
stupidHipster
captain dork
Chameleon
Neeners
Atrevir
Crescent31
Gemu
45 plaatsers
:: Homestuck :: Art & Cosplay
Pagina 4 van 18
Pagina 4 van 18 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 18
Re: Homestuck Cosplay
Misschien..
Misschien
Kijk ik of ik dit kan vinden
http://www.sep-feestartikelen.nl/Caponehoed-gangster-zwart_2_10101.html
Misschien
Kijk ik of ik dit kan vinden
http://www.sep-feestartikelen.nl/Caponehoed-gangster-zwart_2_10101.html
Mempol- Exile
- Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 29
I'm just going to dump this picture here and there's nothing you can do about it.
Mijn Sollux kostuum is bijna af! 8D <3
kiwiwew schreef:die jadeeeee awww zo snoezig! sollux erboven is ook heel mooi ik word zo blij van sollux z'n bril haha!
Sollux brillen zijn gewoon blij. Ook dik trippen zodra je er doorheen kijkt trouwens. :I HEB MEDENLIJDEN MET MIJ. Ach, het kan nog erger... *kuch*blind Sollux goggles*kuch*.
Mempol schreef:Ja, meer vorderingen met mijn Karkat cosplayEn een stof voor mijn Signless mantel
- Spoiler:
- Spoiler:
Yay
Linze, jij wordt gewoon een vet sexy Karkat EN Signless. Kan niet wachten om Sollux en Psiioniic met jou te doen! ;o;
Hey, nog een foto, laten we die spoiler opene-
HOLY MOTHER OF GRUBS
HOLY MOTHER OF GRUBS
Mempol- Exile
Mjölnina schreef:ik gooi dit
gewoon hierheen
- Spoiler:
hmm zal ik dan ook maar even deze posten? ik ben the signless/sufferer :) alleen mijn cosplay was niet echt af of goed, wss ga ik het nog wel echt afmaken voor een shoot of zo ik weet niet. <3
- Spoiler:
- Spoiler:
Waarom zijn jullie allemaal zo awesome! *O* I WISH I COULD BE LIKE YOU GUYS!
Ach, morgen beginnen vleugels voor God Tier Sollux cosplay voor Abunai! Hoe eerder af hoe beter ;3 ik hoop meerdere God Tiers vrijdag te zien ;D
Ach, morgen beginnen vleugels voor God Tier Sollux cosplay voor Abunai! Hoe eerder af hoe beter ;3 ik hoop meerdere God Tiers vrijdag te zien ;D
Guis
Guis
(sorry voor geen shirt, ik kwam opeens met het idee om mijn pruik op te zetten tijdens het omkleden ._. Nou lijk ik net zo'n patsertje)
Guis
- Spoiler:
(sorry voor geen shirt, ik kwam opeens met het idee om mijn pruik op te zetten tijdens het omkleden ._. Nou lijk ik net zo'n patsertje)
Mempol- Exile
omg
Voor Abunai ga ik naast Sollux en de Psiioniic, injured Davesprite cosplayen! 8D Gaat zo leuk worden. Ik ga mega vleugels maken die kunnen bewegen! <33 En de rest begint er ook wel goed uit te zien. Hnnnnng zo'n zin in. <3 EN IK KRIJG KLEURLENZEN VOOR ZOWEL SOLLUX ALS DAVESPRITE. EN EN EN. ZE GEVEN LICHT BIJ BLACKLIGHTS. <3
- Spoiler:
Nu alleen nog grijze schmink, en een cosplay is done
Mempol- Exile
Ik zou hier mijn Vriska Cosplay op willen zetten, maar blijkbaar moet ik een weekje wachten xD
Homestucker op de eff, was jij die sollux met de God Tier Karkat en Gamzee? Want van jullie heb ik nog een foto gemaakt :D
Verder heb ik ook nog een foto van een lil Call, Dave en God Tier John met nog wat andere cosplayers, dus als iemand hier een van hun is en die foto wil hebben, zeg het even, dan stuur ik hem :3
En die truc met de drukknoopjes om hoorns aan je pruik vast te maken vind ik best wel geniaal. Ga ik zeker proberen.
Homestucker op de eff, was jij die sollux met de God Tier Karkat en Gamzee? Want van jullie heb ik nog een foto gemaakt :D
Verder heb ik ook nog een foto van een lil Call, Dave en God Tier John met nog wat andere cosplayers, dus als iemand hier een van hun is en die foto wil hebben, zeg het even, dan stuur ik hem :3
En die truc met de drukknoopjes om hoorns aan je pruik vast te maken vind ik best wel geniaal. Ga ik zeker proberen.
Ooh Vriska cosplayers approve ik altijd wel van. Die wacht tijd is om spambots te voorkomen sorry haha. Kan niet wachten om een foto te zien though!
Ja, dacht ik al. Maar mijn cosplay is niet heel fancy hoor ;)
De hoorns zijn nogal wat te groot en last minute gemaakt (hoewel ik het effect dat purschuim en verband geeft toch best leuk vind) Ik ga me deze vakantie bezighouden met een nieuw paar voor Abunai ^^
De hoorns zijn nogal wat te groot en last minute gemaakt (hoewel ik het effect dat purschuim en verband geeft toch best leuk vind) Ik ga me deze vakantie bezighouden met een nieuw paar voor Abunai ^^
- Spoiler:
Would you look at that
Het is een foto met vreselijke kwaliteit
Mempol- Exile
Ziet der goed uit ;D
Ik heb gister een heeeeel mooi jurkje aangeschaft voor mijn fairy Vriska cosplay, ik zet de foto online zodra ik dat kan xD
Nou moet ik nog grijze panty's, kniekousen, spullen om vleugels te maken, schoenen en mogelijk een manier om het te laten lijken of ik echt een oog mis ;D (geef toe, dat zou toch wel heel baas zijn)
Ik heb gister een heeeeel mooi jurkje aangeschaft voor mijn fairy Vriska cosplay, ik zet de foto online zodra ik dat kan xD
Nou moet ik nog grijze panty's, kniekousen, spullen om vleugels te maken, schoenen en mogelijk een manier om het te laten lijken of ik echt een oog mis ;D (geef toe, dat zou toch wel heel baas zijn)
Ziet er goed uit hoor Linze! Zeker een erg goede Karkat cosplay.
Kan niet wachten die cosplay te zien :o Hopelijk duur het niet lang meer tot je foto's kan posten haha.
Kan niet wachten die cosplay te zien :o Hopelijk duur het niet lang meer tot je foto's kan posten haha.
Volgende week ga ik Spitfire toe voor het weekend, en dan doen we een foto shoot, dus dan komen er meer en een stuk beter foto'sAtrevir schreef:Ziet er goed uit hoor Linze! Zeker een erg goede Karkat cosplay.
Mempol- Exile
Ik moet nog beginnen aan mijn cosplay...
ik ga fancy god tier John doen, naar dit design:
ik ga fancy god tier John doen, naar dit design:
- Spoiler:
en iemand moet deze cosplay doen. dan is mijn leven compleet.credit goes to ruminov
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
Wow! Dit ziet er heel vet uit!
Pim18- Agent
- Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 31
RUMMINOV
Woensdag.
Woensdag mag ik foto's en links posten ;D
Prepare to be overthrown with picturessss
Woensdag.
Woensdag mag ik foto's en links posten ;D
Prepare to be overthrown with picturessss
Ik ben al druk bezig met mijn Karkat horns. Ze zijn niet echt perfect en volgens mij zelfs te groot, maar ik heb nog klei over voor nog een paar dus ik maak me geen zorgen. Eerst nog maar even mijn 4Chords Karkat afmaken hopelijk komt die pruik snel want ik en mijn beste vriendin gaan samen door Den Bosch lopen als 4Chords Karkat en Gamzee.
Heeee wat een coole cosplays allemaal o u o
ik ben ook bezig aan mijn Sollux cosplay en het vordert, veel stukjes en beetjes maar ze moeten allemaal nog afgemaakt worden ;p
ik ben ook bezig aan mijn Sollux cosplay en het vordert, veel stukjes en beetjes maar ze moeten allemaal nog afgemaakt worden ;p
Rumminov haar designs zijn zo mooi. Zou zelf ook graag eens zo'n fancy dreamer outfit willen hebben/maken
Ik heb een vraagje...
Zijn er ook andere manieren om een troll t-shirt te krijgen? Buiten het te kopen van de officiële merchandise?
Zijn er ook andere manieren om een troll t-shirt te krijgen? Buiten het te kopen van de officiële merchandise?
Pim18- Agent
- Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 31
Pagina 4 van 18 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 18
Soortgelijke onderwerpen
» tips voor een goede nepeta cosplay!
» Crescent31's Cosplay! - Props - en hulp met jouw Cosplay! (Commissions)
» Cosplay dilemma. >:
» Injured Davesprite cosplay?
» Almere cosplay event 30 juni 2013!
» Crescent31's Cosplay! - Props - en hulp met jouw Cosplay! (Commissions)
» Cosplay dilemma. >:
» Injured Davesprite cosplay?
» Almere cosplay event 30 juni 2013!
:: Homestuck :: Art & Cosplay
Pagina 4 van 18
Permissies van dit forum: