Crescent31's Cosplay! - Props - en hulp met jouw Cosplay! (Commissions)
+2
ludicrousLeatherback
Crescent31
6 plaatsers
:: Homestuck :: Art & Cosplay
Pagina 1 van 1
Crescent31's Cosplay! - Props - en hulp met jouw Cosplay! (Commissions)
Jaaaaaaaaaaaaa ik was helemaal vergeten dat ik ook hier mijn Props kan showen en mensen raad kan geven!
Ik ben sinds kort erachter gekomen dat ik best wel ok ben met klei en ben dus als een malle allemaal shit gaan maken. De resultaten maken me echt altijd zo blij C:
Hier zijn de props en knutsels die ik inmiddels heb gemaakt:
Homestuck Sprite Figures:
Terezi's Dragon Cane + Horens (Cosplayer ben ik):
John's Pop-O-Matic Vrillyhoo Hammer (De John cosplayer is Atrevir):
John's Cosbytop Hubband (Wederom weer Atrevir):
Dit is trouwens de klei die ik voor alles gebruik. het heet L'Artista en is te koop bij bijna elke hobby winkel in Nederland. Het droogt extreem licht op in gewicht. Een figurine weegt bijv. minder dan 5 gram. Maar het is helaas wel prijzig, een pak kost 7,85
Ik wil mensen graag raad geven met hun cosplays, en vragen beantwoorden over deze. Ik heb genoeg work in progress foto's van al het bovenstaande, maar ik post wel wat als daar interesse voor is c:
Commissions: Ik ben van plan over een tijdje commissions te openen. Ik ben dus bereid cosplay props en Homestuck figures op aanvraag te maken. Ik ga je wel alvast vertellen dat je dit geen 50 euro gaat kosten voor bijvoorbeeld een Vrillyhoo want het kostte me heel veel uren en materiaal kosten. (als je nieuwschierig bent, een Vrillyhoo/Zillyhoo kost je snel 150 euro)
Kleine sprite figures zoals bovenstaande wil ik ongeveer voor 25 kwijt, maar dat later. Want op het moment ben ik niet in staat om zulke dingen te maken.
Ik ben sinds kort erachter gekomen dat ik best wel ok ben met klei en ben dus als een malle allemaal shit gaan maken. De resultaten maken me echt altijd zo blij C:
Hier zijn de props en knutsels die ik inmiddels heb gemaakt:
Homestuck Sprite Figures:
- Spoiler:
Terezi's Dragon Cane + Horens (Cosplayer ben ik):
- Spoiler:
John's Pop-O-Matic Vrillyhoo Hammer (De John cosplayer is Atrevir):
- Spoiler:
John's Cosbytop Hubband (Wederom weer Atrevir):
- Spoiler:
Dit is trouwens de klei die ik voor alles gebruik. het heet L'Artista en is te koop bij bijna elke hobby winkel in Nederland. Het droogt extreem licht op in gewicht. Een figurine weegt bijv. minder dan 5 gram. Maar het is helaas wel prijzig, een pak kost 7,85
- Spoiler:
Ik wil mensen graag raad geven met hun cosplays, en vragen beantwoorden over deze. Ik heb genoeg work in progress foto's van al het bovenstaande, maar ik post wel wat als daar interesse voor is c:
Commissions: Ik ben van plan over een tijdje commissions te openen. Ik ben dus bereid cosplay props en Homestuck figures op aanvraag te maken. Ik ga je wel alvast vertellen dat je dit geen 50 euro gaat kosten voor bijvoorbeeld een Vrillyhoo want het kostte me heel veel uren en materiaal kosten. (als je nieuwschierig bent, een Vrillyhoo/Zillyhoo kost je snel 150 euro)
Kleine sprite figures zoals bovenstaande wil ik ongeveer voor 25 kwijt, maar dat later. Want op het moment ben ik niet in staat om zulke dingen te maken.
Re: Crescent31's Cosplay! - Props - en hulp met jouw Cosplay! (Commissions)
Awesomesauce!
ik ben van plan om een wrinklefucker te maken, zou ik klei gebruiken, of echte strijkijzers? (met het ijzen en innards weg)
ik ben van plan om een wrinklefucker te maken, zou ik klei gebruiken, of echte strijkijzers? (met het ijzen en innards weg)
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
Ik denk dat die alsnog te zwaar blijven omdat de onderkant ook van ijzer is. Ik heb mijn vriendin het zo zien doen: gebruik een strijkijzer als mal en daaroverheen heeft ze het met papier machee omwikkelt. Dat heeft ze na drogen eraf gehaald en verder dichtgemaakt. Deze lege omhulsels waren echt super licht. Misschien ook te proberen?
En anders zou ik idd voor klei gaan. Tenzij je de ijzeren onderkant van de ijzers vervangt door foamboard, zou ook prima zijn denk ik
En anders zou ik idd voor klei gaan. Tenzij je de ijzeren onderkant van de ijzers vervangt door foamboard, zou ook prima zijn denk ik
Gewoon omdat ik jouw cosplay items erg mooi vind ga ik je om raad vragen! o: Ik had hier eigenlijk al genoeg ideeën voor, maar ik zou graag willen weten wat jouw ideeën zijn. Misschien heb je wel betere ideeën.
Ik wil graag de helm van Mituna maken, aangezien de sprites nu zijn geleaked. Het liefst wil ik kleine lampjes in het vizier stoppen voor special effects! En graag een oude koptelefoon, dan kan ik muziek luisteren ahahah. Het lijkt me dat ik dat wel kwijt kan in de helm. Heb jij ideeën voor me? o:
Ik vind jouw Terezi cosplay nog steeds zo mooi. Ik mis alleen nog haaientanden eheh.
Ik wil graag de helm van Mituna maken, aangezien de sprites nu zijn geleaked. Het liefst wil ik kleine lampjes in het vizier stoppen voor special effects! En graag een oude koptelefoon, dan kan ik muziek luisteren ahahah. Het lijkt me dat ik dat wel kwijt kan in de helm. Heb jij ideeën voor me? o:
Ik vind jouw Terezi cosplay nog steeds zo mooi. Ik mis alleen nog haaientanden eheh.
Met elektronica heb ik helaas geen ervaring of kennis. Gwn draadjes aan elkaar solderen en er een batterij houder in verwerken denk ik.
En ja haaientanden, ik wou tandlak gaan gebruiken om mn tanden puntig te laten lijken.
En ja haaientanden, ik wou tandlak gaan gebruiken om mn tanden puntig te laten lijken.
Crescent31 schreef:Met elektronica heb ik helaas geen ervaring of kennis. Gwn draadjes aan elkaar solderen en er een batterij houder in verwerken denk ik.
Tandenlak gaat er wel makkelijk af. Also, als je het opdoet, eerst je tanden drogen met een papieren zakdoekje. Daarna goed laten drogen en je mond pas weer dicht doen als het HELEMAAL droog is.
Heb je ook ideeën hoe ik de helm zou kunnen maken? Like, de helm zelf? Die dingen erin verwerken lukt me wel. o:
Ik wil trouwens niet bitchen, maar cosplay commissions verkopen gaat tegen de rechten van Andrew Hussie in. Het is spijtig genoeg niet toegestaan. Ik wou hetzelfde doen, maar het is verboden. Ik verkoop dan wel 3D brillen voor Sollux, alleen kan ik dat wel doen omdat 3D brillen een algemeen iets zijn. Ik heb ze ook geen Sollux brillen genoemd, gewoon 3D brillen voor cosplay.
Ja maar ik maak geen spullen van te voren maken en dan verkopen, nee ik vraag mensen met een idee te komen en dat maak ik. Dat is net ietsje anders.
Zo ie zo, ik kan een Zillyhoo als een 'kleurrijke hamer' verkopen zonder enige problemen.
Zo ie zo, ik kan een Zillyhoo als een 'kleurrijke hamer' verkopen zonder enige problemen.
Ik begin binnenkort aan een redelijk simpele Jake Englisch cosplay.
Weet jij misschien een (online) winkel met een goede bril daarvoor?
Also, niet een of andere meidenwinkel want dat is niets, en ook echt totaal niets, voor mij.
Weet jij misschien een (online) winkel met een goede bril daarvoor?
Also, niet een of andere meidenwinkel want dat is niets, en ook echt totaal niets, voor mij.
☢cubedUranium☢- Agent
- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25
Hmm ligt eraan, wil je het canon en echt een vierkante bril hebben? Of wil je een hipsterbril?
Als je voor de hipsteroptie gaat is Claires een optie, ja sorry geen meidenwinkels.. hmm kan je niet gewoon op ebay iets intypen van: square glasses - hipster glasses en dan kijken wat je krijgt?
Als je voor de hipsteroptie gaat is Claires een optie, ja sorry geen meidenwinkels.. hmm kan je niet gewoon op ebay iets intypen van: square glasses - hipster glasses en dan kijken wat je krijgt?
Bedankt voor het advies, ik denk dat ik de ijzeren onderkant dan weghaal en vervang met foam.
en voor de stok van de hamer (heeft dat een naam), daar kan ik gewoon een PVC buis verven right?
en voor de stok van de hamer (heeft dat een naam), daar kan ik gewoon een PVC buis verven right?
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
Crescent31 schreef:Ja maar ik maak geen spullen van te voren maken en dan verkopen, nee ik vraag mensen met een idee te komen en dat maak ik. Dat is net ietsje anders.
Eigenlijk mag dat niet. Lees de regels maar eens. Ik deed hetzelfde en kreeg dit ook te horen. En het gewoon een andere naam geven neemt niet weg dat het gestolen is. Je zult Hussie moeten mailen en om toestemming moeten vragen, vrees ik. Datzelfde ga ik ook proberen.
Ik zeg dit omdat ik niet wil dat je problemen krijgt.
Ik snap heus waarom je me waarschuwd en t is heel lief, maar ik heb momenteel ernstige geld problemen. Zo ie zo, Hussie heeft niet even een team nederlanders klaar staan om alle nederlandse mensen die illegale handeltjes op te sporen.
Crescent31 schreef:Ik snap heus waarom je me waarschuwd en t is heel lief, maar ik heb momenteel ernstige geld problemen. Zo ie zo, Hussie heeft niet even een team nederlanders klaar staan om alle nederlandse mensen die illegale handeltjes op te sporen.
Tja, ik kan je niet tegenhouden en ik snap dat je het gewoon doet. Ik zou, als ik jou was, toch toestemming vragen en ondertussen gewoon door gaan. Als je dan toestemming hebt, kun je sowieso niet meer in de problemen komen.
Also, lijkt me best leuk om eens een commission van je te kopen. Maar heb momenteel niks aangezien ik alles zelf maak. Ik kom nog wel eens een keer op iets!
Wil je alsjeblieft je posts editen ipv dubbelposten? Ik voeg ze nu zelf wel even samen, dit is een waarschuwing.
Leuk dat geintresseerd ben btw c:
Crescent31 schreef:Wil je alsjeblieft je posts editen ipv dubbelposten? Ik voeg ze nu zelf wel even samen, dit is een waarschuwing.
Oh woops, wist niet dat dat een regel was. Zal ik doen! [strike]Ik zal de pagina niet langer opeten.[/strike
En natuurlijk! Ik heb inmiddels zoveel ideeën voor mijn Mituna helm dat ik 'm liever zelf maak, anders had ik daarom gevraagd. Ik kijk wel of er coole props zijn voor hem zodra hij uit is hehe.
Weet je misschien toevallig waar je opstrijk papier (het soort dat enigszins zonder schade uit de wasmachine kan komen) kunt kopen voor een redelijke prijs? Ik heb gehoord dat je ze bij de Hema kunt halen, maar ik heb geen idee of het een beetje van goede kwaliteit is.
Lilium- Underling
- Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 27-06-12
Leeftijd : 28
Die van de Hema heb ik zelf slechte ervaringen mee. Ik heb nogal wat boobs dus t rekte behoorlijk uit en t hele printje ging kapot. In de was werd het alleen maar erger.
Alhoewel anderen heb ik er dan weer wel met lof over horen praten dus, het is zo goedkoop dat het op zich het proberen waard is.
Wat ik liever aanraad is textiel verf, dat blijft gegarandeerd zitten en kan veel beter tegen eventuele rek.
Alhoewel anderen heb ik er dan weer wel met lof over horen praten dus, het is zo goedkoop dat het op zich het proberen waard is.
Wat ik liever aanraad is textiel verf, dat blijft gegarandeerd zitten en kan veel beter tegen eventuele rek.
Bedankt!
Mijn boobs zijn net twee doperwten op een plankje, dus ik denk dat ik me niet zoveel zorgen hoef te maken over het risico op rek.
Mijn boobs zijn net twee doperwten op een plankje, dus ik denk dat ik me niet zoveel zorgen hoef te maken over het risico op rek.
Lilium- Underling
- Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 27-06-12
Leeftijd : 28
De claires heeft een webshop dus heb ik er eigenlijk geen probleem mee ('t is gewoon dat ik echt geen meidenwinkel inloop :V)
Is de bril die ik nodig heb de Geek Chic Frames? (het zou natuurlijk lullig zijn als ze degene die jij bedoeld alleen in de winkels hebben)
super-late edit: ik krijg een bril (2 zelfs :o ) en ik heb voor de reserve een bril uitgezocht die op die van john en jake leek, dus ik hoef de hipsterbril niet te kopen :P
☢cubedUranium☢- Agent
- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25
heey crescent31
ik ben van plan een keertje een scalemate met een horoscoop teken aan te passen (leeuw uiteraard, ook mijn sterrenbeeld )
weet jij iemand die ze maakt, of maak jij ze zelf eventueel? en hoeveel kost het ?
ik hoor graag wat terug van je :3
alvast heel erg bedankt!
groetjes (a tavros fan) but call me mel if you like :D
ik ben van plan een keertje een scalemate met een horoscoop teken aan te passen (leeuw uiteraard, ook mijn sterrenbeeld )
weet jij iemand die ze maakt, of maak jij ze zelf eventueel? en hoeveel kost het ?
ik hoor graag wat terug van je :3
alvast heel erg bedankt!
groetjes (a tavros fan) but call me mel if you like :D
crushedheart1992- Wiggler
- Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 29-05-13
Leeftijd : 32
:: Homestuck :: Art & Cosplay
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: