Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Injured Davesprite cosplay?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Injured Davesprite cosplay? Empty Injured Davesprite cosplay?

Bericht  Spitfire wo jun 06, 2012 2:16 am

Jup, ik ga voor Abunai Davesprite cosplayen (weet nog niet welke dag, als het lukt in overleg met vrienden, dan wil ik het op zaterdag dragen; vrijdag ben ik in ieder geval normal Sollux en de overige dag de Psiioniic).

IK HEB TIPS NODIG! Voor de vleugels. De vleugels die ik ga maken gaan erg groot worden; heel erg groot. Ik wil dat ze kunnen inklappen en ook nog enigszins beweegelijk zijn (dan kan ik ook nog lekker fladderen 8D).

Waar ik maar niet uit kom is: waar haal ik oranje veren vandaan? Ik wil verschillende soorten en lengtes hebben. Ik heb al iets van 100 kleine (10-12 cm) donsveren.

Injured Davesprite cosplay? 10028926gr Deze dus.

Maar ik wil ook nog grotere hebben, geen donsveren. En nog een paar hele grote die het onderste deel moeten vormen. Het liefst 4 verschillende soorten i.v.m. vleugel anatomie. Het liefst ook nog een beetje betaalbaar.

Ten tweede; het frame. Welk materiaal is het beste? Ik weet hoe het in elkaar moet zodat het kan bewegen, maar nog niet hoe ik het aan het bewegen krijg zodra ik het draag. En hoe zorg je ervoor dat ze uitgevouwen blijven als je gewoon rond loopt? Een soort lichte veer die niet te hard duwt maar net goed genoeg is om de vleugels voor een groot deel uitgevouwen te houden? IDEEËN GRAAG.

Ik zal ook maar wat WIPs posten zodra ik ze heb; van het gehele kostuum bedoel ik. De ghost 'legs' heb ik al, het verband gaat ook wel lukken, katana bestel ik, een oranje shirt is rond deze tijd ook we te krijgen. Oranje schmink moet niet moeilijk zijn... oranje pruik... hmm, ff zoeken. En ik krijg al rooie lensen i.v.m. mijn Sollux.

NOG LEUKE IDEEËN VOOR PROPS OFZO? ALLES IS WELKOM. (:
Spitfire
Spitfire
Consort

Aantal berichten : 174
Registratiedatum : 11-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Steenwijk

http://dutch-homestuckers.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Injured Davesprite cosplay? Empty Re: Injured Davesprite cosplay?

Bericht  ludicrousLeatherback wo jun 06, 2012 6:10 pm

Cosplays met vleugels zijn altijd moeilijk, maar hier is een tutorial die een vriend van me gebruikte voor zijn weeping angel cosplay: http://etaru.deviantart.com/art/Cosplay-wing-tutorial-56518340 het is HEEL belangrijk om een goed frame te hebben, anders valt alles uit elkaar en ziet het er niet uit. ik ken ook iemand, haar vleugels waren zo zwaar, dat twee mensen de hele tijd haar vleugels moesten ophouden.
aangezien oranje veren erg moeilijk verkrijgbaar zijn (denk ik), kan je het beste gewoon witte veren oranje spuiten/ verven.
as for props: iShades, davesprite is de enige die die gebruikt, verder misschien iets sweet bro & hella jeff gerelateerd?

ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

Injured Davesprite cosplay? Empty Re: Injured Davesprite cosplay?

Bericht  Azulu wo jun 06, 2012 9:01 pm

ludicrousLeatherback schreef:aangezien oranje veren erg moeilijk verkrijgbaar zijn (denk ik)

Nou, met de oranje hype voor Holland denk ik dat het niet eens zo heel moeilijk word. Natuurlijk is ons Hollands oranje een stuk donkerder dan Davesprite oranje
Azulu
Azulu
Consort

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 03-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Land of Sand and Frogs

Terug naar boven Ga naar beneden

Injured Davesprite cosplay? Empty Re: Injured Davesprite cosplay?

Bericht  Atrevir do jun 07, 2012 12:03 am

Lijkt me wel een flink lastige cosplay. Maar het lijkt alsof je al goed door hebt hoe je hem gaat maken. Ik raad je toch het meeste aan om op tumblr wat rond te zoeken naar mogelijk guides en tutorials van andere mensen die het al hebben gedaan. Wie weet dat je zo op wat moois land Apple
Atrevir
Atrevir
Sprite

Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amsterdam, The Netherlands

http://atrevir.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Injured Davesprite cosplay? Empty Re: Injured Davesprite cosplay?

Bericht  vortexTechie do jun 07, 2012 2:46 am

Een suggestie: Doe de vent die Vincent van Gogh ging cosplayen en daarom z'n oor eraf hakte na, en verwond jezelf.
Protip: Don't. XP
vortexTechie
vortexTechie
Guardian

Aantal berichten : 1238
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Land of Infinity and Watches

http://is.gd/vortexstuck

Terug naar boven Ga naar beneden

Injured Davesprite cosplay? Empty Re: Injured Davesprite cosplay?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum