Cosplay dilemma. >:
+2
Mempol
Spitfire
6 plaatsers
:: Homestuck :: Art & Cosplay
Pagina 1 van 1
Cosplay dilemma. >:
Oké, zoals mijn icon al verklapt, cosplay ik normaal gesproken Sollux. Ook doe ik de Psiioniic, waar ik spijtig genoeg nog geen foto's van heb (pssst, op Abunai zal ik op de zaterdag Psiioniic zijn, de andere dagen Sollux).
Maaaaaaaaaaar ik wil ook graag een keer een vrouwelijke character cosplayen, iets wat ik obviously nog nooit gedaan heb eheheh. Ik zit te twijfelen tussen Feferi en Aradia (ironic, much?). Ik vind ze allebei geweldig, ik kan niet kiezen! D: Welke zouden jullie doen? Even ter informatie, ik ben zo'n 1.80 en nogal erg dun (ondergewicht, sob sob), dus misschien dat één van de twee het beste bij mijn lichaam past?
I don't know, het is gewoon lastig iemand anders te kiezen omdat Sollux echt de perfecte character is voor mij. Zijn persoonlijkheid, terughoudendheid en ook zijn figuur passen gewoon echt bij mij. Ik vind zelfs zijn sterrenbeeld gewoon het beste! Urgh. Ik heb zoveel feels voor hem. :< (Net zoals ik veel feels voor erisol heb eheheh). Maar Feferi en Aradia lijken me voor de verandering toch ook erg leuk! Please help me decide. <3
Maaaaaaaaaaar ik wil ook graag een keer een vrouwelijke character cosplayen, iets wat ik obviously nog nooit gedaan heb eheheh. Ik zit te twijfelen tussen Feferi en Aradia (ironic, much?). Ik vind ze allebei geweldig, ik kan niet kiezen! D: Welke zouden jullie doen? Even ter informatie, ik ben zo'n 1.80 en nogal erg dun (ondergewicht, sob sob), dus misschien dat één van de twee het beste bij mijn lichaam past?
I don't know, het is gewoon lastig iemand anders te kiezen omdat Sollux echt de perfecte character is voor mij. Zijn persoonlijkheid, terughoudendheid en ook zijn figuur passen gewoon echt bij mij. Ik vind zelfs zijn sterrenbeeld gewoon het beste! Urgh. Ik heb zoveel feels voor hem. :< (Net zoals ik veel feels voor erisol heb eheheh). Maar Feferi en Aradia lijken me voor de verandering toch ook erg leuk! Please help me decide. <3
Re: Cosplay dilemma. >:
Aradia?
Mempol- Exile
- Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 29
Mempol schreef:Aradia?
Nu ga ik natuurlijk voor Feferi, speciaal om jou te pesten.
Ik weet zo snel niet een Homestuck character. Maar anders moet je een beetje rondneuzen in andere mogelijke interesses en soort gelijk, of er iets tussen zit wat vrouwelijk is, en bij je past
Ik zie allebei Feferi en Aradia als best mollige mensen, maar die headcanon is voor iedereen anders.
Als je op lichaamstype af zou gaan denk ik dat Vriska goed zou passen.
Maar tussen Feferi en Aradia zeg ik Aradia.
Als je op lichaamstype af zou gaan denk ik dat Vriska goed zou passen.
Maar tussen Feferi en Aradia zeg ik Aradia.
boomBox- Wiggler
- Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 29-05-12
Leeftijd : 26
zoals paul zei :D je kunt ook oudere Rose doen bijvoorbeeld ;D of Mom! zelf vind ik dat je zelf mag weten hoe het figuur er uit ziet van alle personages, dus aradia en feferi zouden zo splinter dun kunnen zijn. :) Misschien zou je ook Kanaya of Terezi kunnen overwegen!
Soortgelijke onderwerpen
» Crescent31's Cosplay! - Props - en hulp met jouw Cosplay! (Commissions)
» Homestuck Cosplay
» Injured Davesprite cosplay?
» Almere cosplay event 30 juni 2013!
» tips voor een goede nepeta cosplay!
» Homestuck Cosplay
» Injured Davesprite cosplay?
» Almere cosplay event 30 juni 2013!
» tips voor een goede nepeta cosplay!
:: Homestuck :: Art & Cosplay
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: