Homestuck Cosplay
+41
lertiao
charmingAntagonist
tdmd
captorable
bananeboompje
Nononick
velociraptorFood
KnightOfSpace
Lilium
MuseOfSpace
gayyoy
strider-princess
Meltdown.
vortexTechie
☢cubedUranium☢
INEZZZ
avolitionalArtisan
Caroish
PoyoPop
Appleberry Blast
TheLegendOfMaru
Pim18
ludicrousLeatherback
MeliSnail
Lun
freakinHoodie
kiwiwew
Azulu
Mempol
Seeteke
Spitfire
Ochtendgloren
Hollow13
techtimeBeatbro
stupidHipster
captain dork
Chameleon
Neeners
Atrevir
Crescent31
Gemu
45 plaatsers
:: Homestuck :: Art & Cosplay
Pagina 15 van 18
Pagina 15 van 18 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18
Re: Homestuck Cosplay
Mempol schreef:DagmaRawrr schreef:
HAHA! IK BEN JANE! HOI!waarom faal ik zo TT^TT
Hoezo faal
Weet je hoe goed dit eruit ziet :O
Hnnngg... Bedankt! Nu bloos ik '///' ik vind mijn pose heel faalend en mijn neus is net een aardappel... Maar bedankt...
Is dat je eigen bril of iets wat je hiervoor heb aangeschaft, ik zoek namelijk een John bril en deze is perfect!
Crescent31 schreef:Is dat je eigen bril of iets wat je hiervoor heb aangeschaft, ik zoek namelijk een John bril en deze is perfect!
Het is een nep bril, dus zonder versterking ofso. Ik heb hem gekocht bij een winkel genaamd "Clairs". Je kan het niet goed zien op deze foto maar aan de zij kanten zitten kleine sterretjes.
Iedereen zegt de claires maar daar kan ik ze dus niet vinden, ik ga nog wel een keer langs.
En die sterretjes zijn niet erg, die kan ik er zo af veilen
Crescent31 schreef:Iedereen zegt de claires maar daar kan ik ze dus niet vinden, ik ga nog wel een keer langs.
nee idd ik heb ook bij claire's gekeken in zwolle en groningen maar das allemaal met glimmertjes en roze enz.. ik heb inmiddels heel veel brillen verzameld maar nog geen goeie voor john alles is hipster..
ik wist dat ik een rode col kankri trui had ergens v _v; na een halve dag de kruip zolder doorzoeken eindelijk gevonden.. pff
kijken of ik die karkat horns aan me pruik vast krijg.. any tips? het is de zelfde pruik die ik ook voor john gebruik dus het moet er ook weer af kunnen
- Spoiler:
kijken of ik die karkat horns aan me pruik vast krijg.. any tips? het is de zelfde pruik die ik ook voor john gebruik dus het moet er ook weer af kunnen
Zelf gebruik ik drukknoppen die precies tussen de gaatje van de pruik heenvallen.
Uiteindelijk ziet het er dus netjes uit, niet rommelig, het blijft zitten, en geen hoofdband zichtbaar
Uiteindelijk ziet het er dus netjes uit, niet rommelig, het blijft zitten, en geen hoofdband zichtbaar
- Spoiler:
Mempol- Exile
- Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 29
*goed idee notedMempol schreef:Zelf gebruik ik drukknoppen die precies tussen de gaatje van de pruik heenvallen.
- Spoiler:
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
Mempol schreef:Zelf gebruik ik drukknoppen die precies tussen de gaatje van de pruik heenvallen.
- Spoiler:
ohh das een heel goed idee.. ga morgen gelijk op zoek :') dankje!!!
Ik heb mijn hoorns gewoon aan mijn pruik gelijmd. Maar voor Mituna lijm ik ze gewoon aan de helm zelf haha.
Mijn Mituna cosplay is overigens bijna af. De helm is groot en deels klaar, heb de handschoenen (bijna af), laarzen, outfit en de rest allemaal al. Moet alleen nog even een vizier hebben.
Hier een foto.
De kleuren zijn een beetje fucked up door het licht, maar is irl wel heel accurate.
Mijn Mituna cosplay is overigens bijna af. De helm is groot en deels klaar, heb de handschoenen (bijna af), laarzen, outfit en de rest allemaal al. Moet alleen nog even een vizier hebben.
Hier een foto.
De kleuren zijn een beetje fucked up door het licht, maar is irl wel heel accurate.
Laatst aangepast door Spitfire op ma sep 10, 2012 8:38 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Fotooooo :u)
Ik wil heel graag de complete cosplay zien!
waarom ga ik niet naar de fanta- oja. hussie met z'n spel. still worth it.
waarom ga ik niet naar de fanta- oja. hussie met z'n spel. still worth it.
Spitfire schreef:Ik heb mijn hoorns gewoon aan mijn pruik gelijmd. Maar voor Mituna lijm ik ze gewoon aan de helm zelf haha.
Hier een foto.
ziet er goed uit! ik las net dat je ook naar EFF ging? bedoelde je die in Arcen? zo ja dan wil ik um zaterdag even inrl zien xD
Ja, die in Arcen! Daar ga ik ook zaterdag heen. (: Dan zie je met wel rondlopen. Waarschijnlijk ben ik wel ergens aan het kloten.
Also, ik ben ook op Nishicon en Promstuck met dit kostuum aan (want feels), dus dan zie je me vast nog wel.
Oh en deze foto:
De side-dingetjes zijn aan het drogen en de andere hoorns doe ik er morgen op, aangezien het nu laat is en het allemaal langzamer gaat dan ik dacht.
Also, ik ben ook op Nishicon en Promstuck met dit kostuum aan (want feels), dus dan zie je me vast nog wel.
Oh en deze foto:
De side-dingetjes zijn aan het drogen en de andere hoorns doe ik er morgen op, aangezien het nu laat is en het allemaal langzamer gaat dan ik dacht.
Yo, laat ik hier ook maar ff mijn shit posten (Gamzee horns), is hier al ergens op t forum te vinden maar laat ik t hier ook maar bij gooien
- Spoiler:
velociraptorFood- Wiggler
- Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Erg goed! zeker voor je eerste cosplay ding.
en ja, nice muse poster.
en ja, nice muse poster.
Thnx, ze zitten alleen nog niet helemaal netjes op mn hoofd, moet daar nog ff wat dingen aan verbeteren
velociraptorFood schreef:Yo, laat ik hier ook maar ff mijn shit posten (Gamzee horns), is hier al ergens op t forum te vinden maar laat ik t hier ook maar bij gooienHier t hele album https://imgur.com/a/Y2dMI
- Spoiler:
Mooie hoorns en... MUUUUSE <3333 Omg ik lief MUSE zo erg ik ga ze live zien dit jaar! <33 Ik ga het hele concert janken omg.
Oh en ik dump dit hier ook maar ff:
- Spoiler:
Mituna was hier bijna af! Inmiddels helemaal af. Ga morgen naar EFF, dan maak ik er foto's van.
Mituna is af!
Heb nog niet echt decent foto's maar hier is er al eentje:
Ik zou reacties heel erg waarderen!
- Spoiler:
Fucking vet, hoe lang ben je in totaal bezig geweest?
Ik moet zelf nog eens gaan kijken naar de rest van mn Gamzee stuff, tshirt is iig al onderweg
Ik moet zelf nog eens gaan kijken naar de rest van mn Gamzee stuff, tshirt is iig al onderweg
Wow! geweldig!
gefeliciteerd met de eerste (goede) Mituna cosplayer zijn!
gefeliciteerd met de eerste (goede) Mituna cosplayer zijn!
Wauw geweldig .-. Ik moet nog wachten tot na MGC Expirience tot ik een nieuwe cosplay kan maken en dan is het helaas geen Homestuck want ik heb nu al Karkat en Jane. Heel misschien maak ik nog wel mn Kankri cosplay maar daar heb ik alleen nog een rooie trui voor nodig.
Spitfire schreef:Mituna is af!
- Spoiler:
mijn reactie weet je al!! maar goed ik vind hem super gaaf, vooral de helm ziet er super goed uit
was erg leuk gister
Oh wow echt super bedankt voor alle complimenten! I'm flattered!
Ik ben een week bezig geweest met de helm en de outfit heb ik in twee dagen gedaan. Wil het wel nog beter maken en de outfit met nepleer gaan maken, want dat ziet er een stuk stoerder uit. (: Moet ook een nieuwe visor hebben (met lampjes omg).
velociraptorFood schreef:Fucking vet, hoe lang ben je in totaal bezig geweest?
Ik ben een week bezig geweest met de helm en de outfit heb ik in twee dagen gedaan. Wil het wel nog beter maken en de outfit met nepleer gaan maken, want dat ziet er een stuk stoerder uit. (: Moet ook een nieuwe visor hebben (met lampjes omg).
Ik ben in april naar de EFF geweest en ben toen twee groepen homestucks tegengekomen
Ik heb nu eindelijk de foto's van mn mobiel afgehaald ;D
Dus als er forum mensen bij zitten, alsjullieblieft:
http://sta.sh/021sxwfldwc9 // http://sta.sh/08qe4710uxy
(foto's zijn te groot om hier te plakken en ik ben te lui om te verkleinen)
Ik heb nu eindelijk de foto's van mn mobiel afgehaald ;D
Dus als er forum mensen bij zitten, alsjullieblieft:
http://sta.sh/021sxwfldwc9 // http://sta.sh/08qe4710uxy
(foto's zijn te groot om hier te plakken en ik ben te lui om te verkleinen)
Pagina 15 van 18 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18
Soortgelijke onderwerpen
» tips voor een goede nepeta cosplay!
» Crescent31's Cosplay! - Props - en hulp met jouw Cosplay! (Commissions)
» Cosplay dilemma. >:
» Injured Davesprite cosplay?
» Almere cosplay event 30 juni 2013!
» Crescent31's Cosplay! - Props - en hulp met jouw Cosplay! (Commissions)
» Cosplay dilemma. >:
» Injured Davesprite cosplay?
» Almere cosplay event 30 juni 2013!
:: Homestuck :: Art & Cosplay
Pagina 15 van 18
Permissies van dit forum: