KORTE MEDEDELINGEN - 29 MEI 2012
:: Sburb :: The Session
Pagina 1 van 1
-Art categorie verandert naar Art & Cosplay. Plaats alstublieft je cosplay-gerelateerde vragen en topics in deze categorie, dat houdt het overzichtelijk. Ik vind namelijk in verscheidene topics cosplaythreads terug en dat kan later nog lastig worden.
-Zo heb ik ook een aantal cosplaythreads naar dit subforum verplaatst.
-Cons en andere officiële evenementen niet gerelateerd aan Thuisvast gaan in de Scratch, onze eigen meets gaan in quadrants. (Want Quadrants is niet zichtbaar voor buitenstaanders, en die gaan onze persoonlijke dingen niet aan.) <-- Nog even voor de duidelijkheid enzo.
-Art categorie verandert naar Art & Cosplay. Plaats alstublieft je cosplay-gerelateerde vragen en topics in deze categorie, dat houdt het overzichtelijk. Ik vind namelijk in verscheidene topics cosplaythreads terug en dat kan later nog lastig worden.
-Zo heb ik ook een aantal cosplaythreads naar dit subforum verplaatst.
-Cons en andere officiële evenementen niet gerelateerd aan Thuisvast gaan in de Scratch, onze eigen meets gaan in quadrants. (Want Quadrants is niet zichtbaar voor buitenstaanders, en die gaan onze persoonlijke dingen niet aan.) <-- Nog even voor de duidelijkheid enzo.
Soortgelijke onderwerpen
» KORTE MEDEDELINGEN - 7 MEI 2012
» KORTE MEDEDELINGEN - 3 SEPTEMBER 2012
» PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?
» MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013
» Tsunacon 2012
» KORTE MEDEDELINGEN - 3 SEPTEMBER 2012
» PROMSTUCK 2012! Wie wil komen...?
» MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013
» Tsunacon 2012
:: Sburb :: The Session
Pagina 1 van 1