Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013

2 plaatsers

 :: Sburb :: The Session

Ga naar beneden

MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013 Empty MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013

Bericht  Gemu ma sep 02, 2013 4:49 am

Zo zo, het is alweer een jaar geleden sinds de vorige mededelingen. Allereerst verontschuldig ik me van mijn geringe activiteit als admin. Het is een wild jaar voor me geweest en er zijn veel dingen gebeurd waaraan ik de prioriteit moest geven. Ik zal in de toekomst proberen meer aandacht te bieden aan het forum.

Ten eerste denk ik dat het tijd is voor een opleuking van het forum in het algemeen. Dit hebben mensen in het verleden al aangestipt, maar de andere kant zei dat dat niet nodig was, dus ik heb het laten liggen. Nu echter, besluit ik zelf dat het daar tijd voor is, en ik wil jullie hulp daarbij. Ik geloof dat er al een wedstrijd voor de banner gaande is. However, de hele layout kan misschien wel veranderd worden. Voor diegene met webscripting als hobby, laat je nu maar horen! Het is nu toch echt tijd dat we de boel er een stuk professioneler uit kunnen laten zien!


Bedankt voor jullie aandacht.

-Gemu


Laatst aangepast door Gemu op ma sep 02, 2013 6:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Gemu
Gemu
Author

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 32

https://thuisvast.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013 Empty Re: MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013

Bericht  stargazingKittycat ma sep 02, 2013 5:32 am

Ik weet niet zeker of ik hier moet reageren of dit via een PM moet doen, maar ik ben wel geïnteresseerd in het meehelpen van het maken van de lay-out.
Ik heb een voorbeeld van een lay-out (het forum waar ik momenteel mee bezig ben), als jullie die willen zien, zeg het maar. Verwacht niet al te veel van mij, ik ben geen professionele lay-out maakster ^^" Maar ik hoop dat ik jullie ergens mee kan helpen.
stargazingKittycat
stargazingKittycat
Wiggler

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-05-13
Leeftijd : 25

Terug naar boven Ga naar beneden

MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013 Empty Re: MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013

Bericht  Gemu ma sep 16, 2013 7:54 am

Laat maar zien wat je in huis hebt. c:

Voortaan zou ik reacties graag in PM willen krijgen, samen met wat men te bieden heeft. Dit had ik wel even moeten zeggen om lange discussies op het messageboard te voorkomen, my bad.

Gemu
Gemu
Author

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 32

https://thuisvast.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013 Empty Re: MEDEDELINGEN - 2 SEPTEMBER 2013

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Sburb :: The Session

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum