Hallo allemaal!
+13
Caroish
kiwiwew
PoyoPop
Appleberry Blast
Azulu
ludicrousLeatherback
avolitionalArtisan
vortexTechie
☢cubedUranium☢
Mempol
Pim18
MeliSnail
Lilium
17 plaatsers
:: Sburb :: The Medium
Pagina 1 van 1
Hallo allemaal!
Hallo mede Homestuck fans!
ErraticLilium is nogal een mondvol, dus je kunt me gerust Lilium, Lil, EL of bij mijn echte naam (Lilly) noemen. Ik ben 16 en ik woon in een stad die ook wel the City ofWhite Life Sciences wordt genoemd. Ik volg deze forum al een tijdje, maar ik heb pas gister besloten om uit mijn schulp te kruipen en hier een account aan te maken.
Naast Homestuck houd ik ook van Supernatural, Game of Thrones, Sherlock, niet te vergeten Problem Sleuth, A:TLA en nog van veel meer andere dingen. Ik zal ze nu maar niet opnoemen, want anders wordt de lijst nogal te lang
Ik speel viool, tekenen en lezen zijn mijn hobby's, ik luister graag naar ambient, neoklassiek en post-rock muziek en.. dat was het zo'n beetje?
Als je nog vragen hebt, stel ze maar gerust
ErraticLilium is nogal een mondvol, dus je kunt me gerust Lilium, Lil, EL of bij mijn echte naam (Lilly) noemen. Ik ben 16 en ik woon in een stad die ook wel the City of
Naast Homestuck houd ik ook van Supernatural, Game of Thrones, Sherlock, niet te vergeten Problem Sleuth, A:TLA en nog van veel meer andere dingen. Ik zal ze nu maar niet opnoemen, want anders wordt de lijst nogal te lang
Ik speel viool, tekenen en lezen zijn mijn hobby's, ik luister graag naar ambient, neoklassiek en post-rock muziek en.. dat was het zo'n beetje?
Als je nog vragen hebt, stel ze maar gerust
- Spoiler:
- Deze emoticon moet echt worden toegevoegd aan het lijstje! Dat zal fantastisch zijn
Laatst aangepast door Lilium op zo okt 07, 2012 8:26 am; in totaal 2 keer bewerkt
Lilium- Underling
- Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 27-06-12
Leeftijd : 28
Re: Hallo allemaal!
Hallo en welkom op het forum!
Kijk uit voor de appels. Zij hebben de neiging om in de fik te vliegen.
Kijk uit voor de appels. Zij hebben de neiging om in de fik te vliegen.
Pim18- Agent
- Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 31
Welkom op het forum en veel plezier
En wacht, wat zei je pim?
En wacht, wat zei je pim?
Mempol- Exile
- Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 29
welkom op het forum,
en ja, blijf maar uit de buurt van de appels
en ja, blijf maar uit de buurt van de appels
☢cubedUranium☢- Agent
- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25
Hallo en welkom - op Thuisvast.
Ik hoop dat je het hier leuk zult vinden. Oh, en vergeet niet de regels te lezen
The apples are always watching. Always...
Het zijn namelijk niet zomaar appels.......... het is mijn boosaardige kloon leger!
Hahaha!
Hahahahahaha!!
Muhahahahahahahaha!!!
MuhahahahahahahahaahahAHAHAHAHAHAHA!!!!
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!
Ik hoop dat je het hier leuk zult vinden. Oh, en vergeet niet de regels te lezen
The apples are always watching. Always...
Het zijn namelijk niet zomaar appels.......... het is mijn boosaardige kloon leger!
Hahaha!
Hahahahahaha!!
Muhahahahahahahaha!!!
MuhahahahahahahahaahahAHAHAHAHAHAHA!!!!
MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!
Aaaargh get those apples away from meeee
Hallo Lillium, welkom! Dat zijn goede fandoms en hobbys en zo die je daar hebt. *knik*
Welcome partyyyyy
Hallo Lillium, welkom! Dat zijn goede fandoms en hobbys en zo die je daar hebt. *knik*
Welcome partyyyyy
avolitionalArtisan- Wiggler
- Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 23-04-12
Leeftijd : 33
Bedankt allemaal!
Appels, huh?
Appels, huh?
Lilium- Underling
erraticLilium schreef:Bedankt allemaal!
Appels, huh?
Mede mogelijk gemaakt door Alchemy:
&& =
YO, welkom op het forum! goede hobbies enzo!
also, kijk the legend of korra.
en zorg ervoor dat je een pumpkin krijgt op dit forum.
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
ludicrousLeatherback schreef:YO, welkom op het forum! goede hobbies enzo!
Haha, bedankt! Ik heb LoK eigenlijk vanaf het begin tot aan het eind gevolgd XD Toffe show, hoewel het bij sommige punten wel beter kon. *KUCKROMANTIEKKUCHKUCH*
Lilium- Underling
Welkom op het forum, Lil! Ik hoop dat je het hier naar je zin heb. Lees goed de regels, kijk lekker rond op alle boards and have fun!
Azulu- Consort
- Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 03-04-12
Leeftijd : 31
Mako is een manwhore, maar verder IS ER NIKS MIS MEE. en voor asami:erraticLilium schreef:ludicrousLeatherback schreef:YO, welkom op het forum! goede hobbies enzo!
Haha, bedankt! Ik heb LoK eigenlijk vanaf het begin tot aan het eind gevolgd XD Toffe show, hoewel het bij sommige punten wel beter kon. *KUCKROMANTIEKKUCHKUCH*
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
Welkom! Veel plezier op het forum :33
Aw god, ik ship Makorra wel, maar ik ben kwaad op Mako omdat hij niet eerlijk is tegenover Asami :IludicrousLeatherback schreef:Mako is een manwhore, maar verder IS ER NIKS MIS MEE. en voor asami:erraticLilium schreef:ludicrousLeatherback schreef:YO, welkom op het forum! goede hobbies enzo!
Hoera een sherlock fan en een avatar fan! ik ben vandaag begonnen met het herkijken van ATLA, het is heel mooi. (en ja, de romantiek in korra maakte TLoK wat minder. :( )
Maar goed, welkom op het forum!!
Maar goed, welkom op het forum!!
Hey welkom! :D
Altijd leuk om er iemand bij te hebben hier n_n
Over tLoK gesproken, ik vind het tot nu toe ook wat minder dan ATLA, maar ook gewoon vooral omdat het liefdesdrama de rest van het plot op de tweede rang schuift. Alsnog wel een coole serie tho c:
Altijd leuk om er iemand bij te hebben hier n_n
Over tLoK gesproken, ik vind het tot nu toe ook wat minder dan ATLA, maar ook gewoon vooral omdat het liefdesdrama de rest van het plot op de tweede rang schuift. Alsnog wel een coole serie tho c:
Maar die appels zijn zo blij. Kijk hun liefe oogjes toch NEEE AAAAAAAAAHHH EET ME NIET OP D:
p.s Welkom op het forum ^^
p.s Welkom op het forum ^^
Welkom op het forum Lil! Hopelijk zal je het naar je zin hebben hier. Denk dat je wel mensen zal vinden hier waar je veel interesse's mee deelt :D
Wat een welkom vergeleken met de MSPA forums Alles wat ik daar heb gekregen is een , maar daar ze hebben natuurlijk geen welkomsforum.
Lilium- Underling
Hmmm ze hebben wel een welkomsttopic, maar met een groot forum als dat is iets als dit gewoon niet mogelijk. Het zou veel te snel gaan en heel onpersoonlijk zijn.
avolitionalArtisan- Wiggler
- Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 23-04-12
Leeftijd : 33
avolitionalArtisan schreef:Hmmm ze hebben wel een welkomsttopic, maar met een groot forum als dat is iets als dit gewoon niet mogelijk. Het zou veel te snel gaan en heel onpersoonlijk zijn.
Wat, ze hebben er wel een? Ik faal ;w;
Nogmaals allemaal bedankt
Lilium- Underling
:: Sburb :: The Medium
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: