hallo hallo
5 plaatsers
:: Sburb :: The Medium
Pagina 1 van 1
hallo hallo
Ik ben lun, dus geen luna, gewoon lun
kwam via via hier terecht en leek me wel leuk om wat nl hs fans te leren kennen, ik weet dat er genoeg zijn.. waarschijnlijk niet bij mij in de buurt;; maar ik ben ieder jaar op abunai aanwezig en een aantal andere events.
spendeer meeste tijd aan tumblr (wie niet?) verder geen idee.. zo boeiend ben ik niet maar mocht iemand wat willen weten let me know.
kwam via via hier terecht en leek me wel leuk om wat nl hs fans te leren kennen, ik weet dat er genoeg zijn.. waarschijnlijk niet bij mij in de buurt;; maar ik ben ieder jaar op abunai aanwezig en een aantal andere events.
spendeer meeste tijd aan tumblr (wie niet?) verder geen idee.. zo boeiend ben ik niet maar mocht iemand wat willen weten let me know.
Re: hallo hallo
Fijn kennis te maken Lun, welkom op het forum! Het is hier (nog!) niet zo druk, maar daar gaan we hopelijk verandering in brengen ;)
Azulu- Consort
- Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 03-04-12
Leeftijd : 31
Welkom op het forum Lun! Lemmer ligt inderdaad ver weg van de meeste van ons wat redelijk zonde is. Veel van ons gaan elk jaar naar Abunai dus je zal ons daar zeker eens ontmoeten! Zelf was ik vorig jaar als Equius aanwezig. Bijna iedereen van ons zit op tumblr heh. En zelf hoop ik wel dat het forum wat levendiger wordt maar je kan aan me postcount zien dat ik daar me best wel voor doe
Nog steeds de enigste Equius van Nederland zowaar ik het weet haha. Ik moet het echt nog een keer doen.
:: Sburb :: The Medium
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: