Hoi iedereen!!!!!!!!
4 plaatsers
:: Sburb :: The Medium
Pagina 1 van 1
Hoi iedereen!!!!!!!!
Hallo! Ik ben whimsicalSaturn, ook wel bekend als glu8glu8. Je kan me natuurlijk ook bij mijn echte naam noemen, Renske (Of zoals sommige mensen zeggen, Rennie :P).
Ik ben 15, en woon in Utrecht.
Ik hou van Homestuck, natuurlijk, videogames, vooral Nintendo games, tekenen en lezen. Ik ben niet geweldig goed in tekenen, maar ja. :P
Mijn favoriete troll is Vriska, en ik heb een possje als haar geroleplayed. Daardoor heb ik soms de neiging om woorden ieeeeeeeets langer te maken dan nodig is.
Verder zou ik wel eens willen cosplayen, alleen mijn haar is niet echt geschikt voor pruiken, haha. Het is nog al krullerig en en driehoekig.
Anyway, dat was wel alles dat ik te vertellen heb. :::: )
Ik ben 15, en woon in Utrecht.
Ik hou van Homestuck, natuurlijk, videogames, vooral Nintendo games, tekenen en lezen. Ik ben niet geweldig goed in tekenen, maar ja. :P
Mijn favoriete troll is Vriska, en ik heb een possje als haar geroleplayed. Daardoor heb ik soms de neiging om woorden ieeeeeeeets langer te maken dan nodig is.
Verder zou ik wel eens willen cosplayen, alleen mijn haar is niet echt geschikt voor pruiken, haha. Het is nog al krullerig en en driehoekig.
Anyway, dat was wel alles dat ik te vertellen heb. :::: )
Re: Hoi iedereen!!!!!!!!
Atrevir schreef:Hey, ik woon ook op de wereld :D WAT DICHTBIJ
Paul je moet echt ophouden alle threads te spammen wtf XD
Re: Hoi iedereen!!!!!!!!
Crescent31 schreef:Atrevir schreef:Hey, ik woon ook op de wereld :D WAT DICHTBIJ
Paul je moet echt ophouden alle threads te spammen wtf XD
:: Sburb :: The Medium
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: