Atrevirs Music Schack
2 plaatsers
Atrevirs Music Schack
Zoals jullie misschien hebben gemerkt. Heb/ken ik een extreme hoeveelheid aan muziek. Aangezien ik vaak de chat aan het overrompelen ben met muziek links. Zal ik voortaan hier wel eens een liedje posten.
Ik hoop dat jullie dan jullie mening er over zullen geven. En als jullie een liedje hebben die ik niet ken, of als jullie willen dat ik er naar luister. Kunnen jullie dat hier ook posten. Ik zal naar alles luisteren dat hier wordt gelinkt en zal me mening er op geven.
All 3 jaar lang is dit me favoriete nummer. Ik zal proberen om de zoveel tijd hier een nummer te posten.
Ik hoop dat jullie dan jullie mening er over zullen geven. En als jullie een liedje hebben die ik niet ken, of als jullie willen dat ik er naar luister. Kunnen jullie dat hier ook posten. Ik zal naar alles luisteren dat hier wordt gelinkt en zal me mening er op geven.
All 3 jaar lang is dit me favoriete nummer. Ik zal proberen om de zoveel tijd hier een nummer te posten.
Re: Atrevirs Music Schack
Pandora's Pinata dump!
Guerilla Laments
Kevlar Sweethearts
Voodoo Mon Amour
Mass Rapture
Honey Trap Aftermath
Dit is nou toch eens muziek
Guerilla Laments
Kevlar Sweethearts
Voodoo Mon Amour
Mass Rapture
Honey Trap Aftermath
Dit is nou toch eens muziek
En er zijn nog een handvol aan liedjes geleaked
Exit Strategy of a Wrecking Ball
Of Kali Ma Calibre
Black Box Messiah
Exit Strategy of a Wrecking Ball
Of Kali Ma Calibre
Black Box Messiah
Aurora
Justice for Saint Mary
En dit zijn dan de laatste 2 DSO liedjes van het nieuwe album. Van nu zal ik weer andere muziek hier posten
Oh oude soundfronts. Jullie zullen nooit oud worden. Dit zijn allemaal liedjes die zijn ontstaan in de DooM modding scene. Voor sommige zullen daarom de soundfront wel bekend overkomen. Want het is nog precies de zelfde als de oude DooM
When the heavens fall
Playground
Not that simple II
Misri Halek
Cataclysmic Impact
When the heavens fall
Playground
Not that simple II
Misri Halek
Cataclysmic Impact
Permissies van dit forum: