CubeStuck
4 plaatsers
CubeStuck
{Edit: Please delete deze shit}
Laatst aangepast door ☢cubedUranium☢ op zo apr 07, 2013 12:44 am; in totaal 7 keer bewerkt
☢cubedUranium☢- Agent
- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25
Re: CubeStuck
Het is wel goed als ik mezelf doe he? tuurlijk. ik doe dat maar.
- Spoiler:
Basic info:
-Name: Liam de Belachelijke
-soort: human
-Handle: LudicrousLeatherback
-Typing style: geen leestekens in het algemeen, gaat wel in bold praten bij erg sterke emoties.
-Strife Specibi: Scissorkind (inclusief tangen enzo)
-Fetch Modus(optional): matryoshka modus, je moet een voor een door alles heengaan om iets te pakken.
-Relations: Sits mostly in his room, makes lots of bad jokes with his dad, a professor of some sort.
-Lives in(optional): A tiny village on the edge of everything. lots of old people, cars and buildings.
-Likes: Viedeo games, old things, Robotica and sewing (puppets, mostly) and ridiculing people.
-Hates: Other people. yuck. hot stuff. (spicy food, but also summer and warm water)
-Looks: wears glasses and shirts. average length, kind of fat. and tick, curly hair. and thick eyebrows.
Session info:
-godtier title: Bard of time
-Land: Land of Milk and breezes. er waait hier een constant briesje, zelf binnen gebouwen en ondergronds. in plaats van water kun je hier erg veel melk vinden, jammer genoeg is de meerderheid bedorven.
-Consorts: de consorts hier zijn stenen. stenen met benen en een gezicht, maar nog steeds stenen.
Ideeën:
-General ideas: Uhm, wat moet ik hier invullen? eens zien. Ik ga heel vaak dood?
-Creations: Hurtful Hat (a hats + lots of dangerous objects) you can wear some to amplify defense and attack, but most hurtful hats will hurt the wearer, or even kill them.- Spoiler:
- ik moet eens wat meer consistent worden met engels/nederlands...
Laatst aangepast door ludicrousLeatherback op ma jan 14, 2013 2:23 am; in totaal 2 keer bewerkt
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
Jezelf doen = self-insertludicrousLeatherback schreef:Het is wel goed als ik mezelf doe he? tuurlijk. ik doe dat maar.
Bedankt he :3
☢cubedUranium☢- Agent
Graag gedaan, dit lijkt me heel leuk om te lezen!☢cubedUranium☢ schreef:Jezelf doen = self-insertludicrousLeatherback schreef:Het is wel goed als ik mezelf doe he? tuurlijk. ik doe dat maar.
Bedankt he :3
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
tijd om selfinstert te doen en troll insert.
- Spoiler:
- Basic info:
-Name: Wiep Thissen
-soort: Human
-Handle: kiwiChamp
-Typing style: Mostly English, veel typso...typos in het Nederlands, en vooral wanneer hyper.
-Strife Specibi: Spatulakind, later Ballisongkind.
-Fetch Modus(optional): Eeh, Schoolbag? Messy and heavy.
-Relations: Guardiandad who's an idiot. Guardian uncle who's fabulous.
-Lives in(optional): oud huis met veel beesten in de middle of nowhere.
-Likes: Engels. De leraar uithangen, grappen maken en dode dieren verzamelen en skinnen. oh en muziek. hoort je vaak niet.
-Hates: Mensen die close minded zijn, neergehaald worden door rotopmerkingen.
Session info:
-godtier title: Page of Space
-Land: Land of Dusk and Snow. Always dark with a layer of snow and ice, aurora in the sky and snow rabbits as people, who "flip-the-fuck-out" sometimes.
-Consorts: now rabbits as people, who "flip-the-fuck-out" sometimes. White with black tips on the ears and the tail.
Ideeën:
-General ideas: Komt nog ;)
-Creations: Fluffy fox hat. That's morbid, but oh so goddamn warm. the Cambridge bricktionary. this will teach you words while caving your skull in, numbnuts. en nog meer dingen ;)
Thank you~ ik zal beginnen met schrijven als school me de kans geeft which is never
☢cubedUranium☢- Agent
WooHoo, (sorry voor de dubbelpost) maar ik heb even de regeltjes gewijzigt en het blijkt dat ik nog steeds koorts heb, dus de eerste acte gaat vandaag gebeuren! Also wiep, je hebt alleen je self-insert gepost...
Also gender en Symbool toegevoegd, voor self-inserts hoeft gender niet maar voor trolls en non-self inserts wel. Symbool zou ik graag in je post ge-edit willen zien, bedankt!
EDIT: ja voeg ook maar looks toe aan je bericht mensen :V
Also gender en Symbool toegevoegd, voor self-inserts hoeft gender niet maar voor trolls en non-self inserts wel. Symbool zou ik graag in je post ge-edit willen zien, bedankt!
EDIT: ja voeg ook maar looks toe aan je bericht mensen :V
☢cubedUranium☢- Agent
hoihoi, ik zou wel wat sprites voor je willen maken als je dat wilt? ik kan wel,,... redelijk spriten;;
en ik kan nog wel een karakter maken als je nog wat karakters nodig hebt woop,,
lertiao- Wiggler
- Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 28-08-12
lertiao schreef:hoihoi, ik zou wel wat sprites voor je willen maken als je dat wilt? ik kan wel,,... redelijk spriten;;
Geen sprites, het wordt geschreven. maar je kan wel een karakter maken~
☢cubedUranium☢- Agent
Permissies van dit forum: