Landgenoten
+4
SpiritAlchemist
ludicrousLeatherback
timaeusTestified
turntechDorkface
8 plaatsers
:: Sburb :: The Medium
Pagina 1 van 1
Landgenoten
Ik dacht ik meld me eens aan.
Mijn god, ik heb GEEN IDEE wat ik hier moet schrijven en ik voel me afschuwelijk awkward nu. Help me.
Ik smacht naar een geeky meetup, fucking flex. Mensen uit Noord-Brabant: hit me up.
Ik hoop dat jullie me niet gaan haten hier.
Ja ok doei
Mijn god, ik heb GEEN IDEE wat ik hier moet schrijven en ik voel me afschuwelijk awkward nu. Help me.
Ik smacht naar een geeky meetup, fucking flex. Mensen uit Noord-Brabant: hit me up.
Ik hoop dat jullie me niet gaan haten hier.
Ja ok doei
Re: Landgenoten
goedemorgen! veel plezier in.. dit... "leuke" forum.
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
ben elke dag in Eindhoven *zit daar op school* dus sure, always in for a geeky meetup. Ben zelf erg derpy en heb best wel een kut humor
Hierbij wil ik je verwelkomen en je een welkom geschenk geven... alstublieft, pak het nou...pak het is helemaal voor jou.....take it..
Hierbij wil ik je verwelkomen en je een welkom geschenk geven... alstublieft, pak het nou...pak het is helemaal voor jou.....take it..
Laatst aangepast door SpiritAlchemist op di dec 11, 2012 2:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
SpiritAlchemist- Wiggler
- Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 20-11-12
Leeftijd : 31
Hallo! Welkom op het forum! Nog meer noord brabanders! Nice! Kijk uit voor de though.. Zij zijn gevaarlijk.
(Ik mag overigens waarschijnlijk in februari minimaal een keer per week naar eindhoven voor mijn studie)
(Ik mag overigens waarschijnlijk in februari minimaal een keer per week naar eindhoven voor mijn studie)
Pim18- Agent
- Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
hoihoihoihoi HOIHOI.
lertiao- Wiggler
- Aantal berichten : 43
Registratiedatum : 28-08-12
Oh jongens wat leuk dit, al die reacties!
IK SNAP NIET WAT DAT MET DIE APPELS IS. ik denk dat ik gewoon het gevaar ga trotseren hoor.
Ok iedereen in de buurt van Eindhoven raise yo hands en zeg of ge goesting hebt in unne meeting! Ik zeg doen
IK SNAP NIET WAT DAT MET DIE APPELS IS. ik denk dat ik gewoon het gevaar ga trotseren hoor.
Ok iedereen in de buurt van Eindhoven raise yo hands en zeg of ge goesting hebt in unne meeting! Ik zeg doen
lang, lang geleden, was thuisvast gekaapt door een eng, kwaadaardig figuur. Hiervoor gebruikete hij zijn kwaadaardige leger van s, die thuisvast terrorieseerde. Zijn naam was vortex thechie. VT is nu niet meer, maar heeft nog steeds de meeste posts, en heeft duilelijk iets achtergelaten. de appels. Pas dus op, en telt voort, zodat niemand ten onder gaat aan de wraak van de s!
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
ludicrousLeatherback schreef:lang, lang geleden, was thuisvast gekaapt door een eng, kwaadaardig figuur. Hiervoor gebruikete hij zijn kwaadaardige leger van s, die thuisvast terrorieseerde. Zijn naam was vortex thechie. VT is nu niet meer, maar heeft nog steeds de meeste posts, en heeft duilelijk iets achtergelaten. de appels. Pas dus op, en telt voort, zodat niemand ten onder gaat aan de wraak van de s!
Oh jesus christ. Ik zal m'n best doen nieuwere leden zo veel mogelijk te behoeden.
h elp
hey, welkom op het forum.
KnightOfAwkward- Underling
- Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-08-12
turntechDorkface schreef:Oh jongens wat leuk dit, al die reacties!
Ik woon in de buurt van Breda maar ik ga elke dag naar Tilburg voor mijn studie. Ik zal waarschijnlijk in februari naar Eindhoven moeten voor mijn studie. Telt dat ook?
Pim18- Agent
- Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Pim18 schreef:turntechDorkface schreef:Oh jongens wat leuk dit, al die reacties!
Ik woon in de buurt van Breda maar ik ga elke dag naar Tilburg voor mijn studie. Ik zal waarschijnlijk in februari naar Eindhoven moeten voor mijn studie. Telt dat ook?
Ik vind dat dat telt! :D Nou als we alle geïnteresseerden verzamelen en met z'n allen een datum afspreken? Ik hoop dat er meer mensen zullen zijn dan drie
:: Sburb :: The Medium
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: