Hoi
+4
checkedJammies
velociraptorFood
Atrevir
Monojin
8 plaatsers
:: Sburb :: The Medium
Pagina 1 van 1
Hoi
Hallo allemaal. Mijn naam is Tom. Ik ben 19 en woon in Antwerpen. Ik studeer communicatiewetenschappen in de Universiteit van Antwerpen en ik speel muziek.
Iemand heeft mij dit forum via tumblr gelinkt. Ik zou graag mensen ontmoeten die ook geïnteresseerd zijn in Homestuck, maar erover praten in het nederlands is voor mij wat onwennig.
Ik ben geen cosplayer, maar ben soms wel van de partij voor roleplay. Ik probeer ook traagjes aan fanmuziek te leren maken.
Iemand heeft mij dit forum via tumblr gelinkt. Ik zou graag mensen ontmoeten die ook geïnteresseerd zijn in Homestuck, maar erover praten in het nederlands is voor mij wat onwennig.
Ik ben geen cosplayer, maar ben soms wel van de partij voor roleplay. Ik probeer ook traagjes aan fanmuziek te leren maken.
Monojin- Wiggler
- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 13-11-12
Re: Hoi
Hoi Tom, welkom op het forum. Wat voor muziek speel je eigenlijk?
velociraptorFood- Wiggler
- Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
velociraptorFood schreef:Hoi Tom, welkom op het forum. Wat voor muziek speel je eigenlijk?
Ik speel deze herfst contrabas voor een amateurorkest. Hoofdzakelijk 20ste en 21ste eeuw-muziek, maar ik ben meer iemand voor barok en vroeger.
Monojin- Wiggler
Hallo en welkom op het forum! Kijk uit voor de die zijn kwaadaardig!
Pim18- Agent
- Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 31
hey, welkom! fanmuziek klinkt awesome, begin je er net aan of heb je al wat weten te fabriceren? i'd love to hear what you've got so far =w=
Hoi daar! en zoals captorable al zei zou ik graag wat van je muziek horen!
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
captorable schreef:hey, welkom! fanmuziek klinkt awesome, begin je er net aan of heb je al wat weten te fabriceren? i'd love to hear what you've got so far =w=
ludicrousLeatherback schreef:Hoi daar! en zoals captorable al zei zou ik graag wat van je muziek horen!
Ik heb net iets op mijn tumblr gezet maar ik mag nog geen links posten.
Mijn url op tumblr is ook 'monojin' moest je geïnteresseerd zijn.
Monojin- Wiggler
:: Sburb :: The Medium
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: