Miraculous LadyBug
4 plaatsers
Miraculous LadyBug
voor degene die mij followen op Tumblr, jullie hebben vast al wat dingen voorbij zien vliegen van een meisje met blauw haar in een rood pakje en een jongen met een zwart kat-achtig pak aan.
Zo niet, dan zet ik het hier nog eens neer.
Miraculous LadyBug
Toei Animation (One Piece, Dragon Ball en PreCure) en een franse animatistudie ZAGToon gaan samenwerken voor een Animatieserie genaamd Miraculous LadyBug (of gewoon ladybug) die ge-aired zal worden in Frankrijk en Belgie. (helaas niet in Nederland, maar daar hebben we het internet voor)
Het gaat over het meisje Marinette Cheng, die met een paar geluksoorbellen verandert in de superheldin LadyBug en zo Parijs (ja het speelt zich af in parijs, eens een keertje niet in Tokyo) beschermt.
Dan heb je nog Chat Noir (zn normale naam onbekend), die de ring van de zwarte kat draagt, dat hem ongeluk brengt. Hij kan de ring niet afdoen, maar hij hoopt dat als hij LadyBug kust (cliche cliche) dat hij hem dan af kan doen.
Dit stond er op de Officiele site:
"Marinette Cheng, a shy high-school student, has inherited some magical ladybug-shaped earrings.
The ornaments grant the power of Luck to whoever wears them. Yet there is one condition : they have
to be worn in an altruistic manner, or else, beware of the consequences ! Whenever the situation needs it,
Marinette turns into LADYBUG, the guardian angel."
Afbeeldingen:
De serie zal helaas pas uitkomen in 2013, maar ik ben nu al excited!
Zo niet, dan zet ik het hier nog eens neer.
Miraculous LadyBug
- Spoiler:
- de trailer
Toei Animation (One Piece, Dragon Ball en PreCure) en een franse animatistudie ZAGToon gaan samenwerken voor een Animatieserie genaamd Miraculous LadyBug (of gewoon ladybug) die ge-aired zal worden in Frankrijk en Belgie. (helaas niet in Nederland, maar daar hebben we het internet voor)
Het gaat over het meisje Marinette Cheng, die met een paar geluksoorbellen verandert in de superheldin LadyBug en zo Parijs (ja het speelt zich af in parijs, eens een keertje niet in Tokyo) beschermt.
Dan heb je nog Chat Noir (zn normale naam onbekend), die de ring van de zwarte kat draagt, dat hem ongeluk brengt. Hij kan de ring niet afdoen, maar hij hoopt dat als hij LadyBug kust (cliche cliche) dat hij hem dan af kan doen.
Dit stond er op de Officiele site:
"Marinette Cheng, a shy high-school student, has inherited some magical ladybug-shaped earrings.
The ornaments grant the power of Luck to whoever wears them. Yet there is one condition : they have
to be worn in an altruistic manner, or else, beware of the consequences ! Whenever the situation needs it,
Marinette turns into LADYBUG, the guardian angel."
Afbeeldingen:
De serie zal helaas pas uitkomen in 2013, maar ik ben nu al excited!
Re: Miraculous LadyBug
MeliSnail schreef:Sommige dingen klinken best cliche, maar DE TRAILER
HET ZIET ER ZO LEUK UIT
SNAP JE NU WAAROM IK EXCITED BEN?!
Re: Miraculous LadyBug
HET IS NEIT DE ENIGE ANIME DIE ZICH NEIT IN TOKYO AFSPEELT noir, de tweede die ik ooit heb gezien, speelt zich ook voor een deel af in parijs, ook in italie en t midden oosten een aflevering amar okee.
LADYBUG ZIET ER ZO GEWELDIG UIT WIL HET ZO GRAAG ZIEN OMG
LADYBUG ZIET ER ZO GEWELDIG UIT WIL HET ZO GRAAG ZIEN OMG
KnightOfSpace- Wiggler
- Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 28
Permissies van dit forum: