MoThErFuCkInG gAmZeE hOrNs BrO :o)
+4
Gemu
Lilium
Crescent31
velociraptorFood
8 plaatsers
:: Homestuck :: Art & Cosplay
Pagina 1 van 1
MoThErFuCkInG gAmZeE hOrNs BrO :o)
Vandaag begonnen aan het maken van Gamzee horns, eigenlijk mijn allereerste echte knutselshit ooit! Ik zou wel foto's van het proces tot nu toe willen uploaden maar dat kan nog niet, komt volgende week wel. Ze zijn best slecht, iPod he...
Als eerst een templatedingesgeval gemaakt om de kern die ik van een soort van hard "piepschuim" heb gemaakt wat ook voor bijv Warhammer landschap gebruikt wordt. Daarna die shit natuurlijk uit die plaat van dat spul gesneden en er daarna zilverfolie en als laatst klei omheen gedaan.
Waarschijnlijk morgen weer verder, zal kijken of ik dan iets betere foto's kan maken
Als eerst een templatedingesgeval gemaakt om de kern die ik van een soort van hard "piepschuim" heb gemaakt wat ook voor bijv Warhammer landschap gebruikt wordt. Daarna die shit natuurlijk uit die plaat van dat spul gesneden en er daarna zilverfolie en als laatst klei omheen gedaan.
Waarschijnlijk morgen weer verder, zal kijken of ik dan iets betere foto's kan maken
velociraptorFood- Wiggler
- Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 28
Re: MoThErFuCkInG gAmZeE hOrNs BrO :o)
Je kan al wel foto's plaatsen hoor! Gwn imagelinks tussen [IMG][/IMG] tags plaatsen. Ben heel erg benieuwd in ieder geval c:
Hmm.... Dat werkt toch alleen voor links of ben ik nu gek, want links kan ik nog niet posten, ben sinds gister (eigenlijk vanochtend heel vroeg) pas lid.
Dat weet ik, maar image links moeten volgens mij wel werken. een image link is bijv. dit [IMG} https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/352i6vq.png [/IMG] maar dan zonder de spaties.
En als het niet werkt het idd over 6 dagen nog eens proberen. We hebben deze policy tegen spambots trouwens
En als het niet werkt het idd over 6 dagen nog eens proberen. We hebben deze policy tegen spambots trouwens
Ik had ze zo als het goed is zo ook geplaatst toen ik de melding kreeg, misschien ergens een foutje gemaakt waardoor ie em zag als een gewone link, kijk zo wel ff
Ik heb zo'n toeter thuis liggen. Je mag hem wel lenen als je ooit besluit om te gaan cosplayen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Lilium- Underling
- Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 27-06-12
Haha, ja ik heb er zelf ondertussen ook een, gevonden op een markt in Amsterdam. Ben daarvoor een keer bij twee fietsenwinkels hier in Wageningen geweest waar ik nogal rare blikken kreeg toen ik vroeg om een toeter....
Ik heb de mijne van ebay geplukt. Heeft echt het perfecte uiterlijk en geluid :o Ik ben erg benieuwd naar je Gamzee. c:
Plaat piepschuimspulshit
template van karton
Uitgesneden kern van piepschuimspulshit
Kern met folie
En als laatst de kleilaag (ziet er een beetje raar uit door t licht)
template van karton
Uitgesneden kern van piepschuimspulshit
Kern met folie
En als laatst de kleilaag (ziet er een beetje raar uit door t licht)
Laatst aangepast door velociraptorFood op ma sep 03, 2012 9:22 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : verkeerde links...)
De afbeeldingen werken inderdaad niet.. Ik ben bang dat we even geduld moeten hebben
He ffs, verkeerde links ingevoegd
Als t goed is moeten ze t nu doen, op mijn pc iig wel
Hehe, thnx
-sneaks back into the forum-
ze zijn awesum
-backs away slowly, back into oblivion-
ze zijn awesum
-backs away slowly, back into oblivion-
KnightOfSpace- Wiggler
- Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 14-04-12
Wauw die zijn heel mooi, ik heb er zelf ook nog een paar maar ik was weer zo slim ze te laten vallen waardoor er breuken inzitten.
ooh. shiny.
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
Inderdaad! Die horens zijn erg mooi, heb je al een plaatje waar ze geverfd zijn en/of gedragen worden?
☢cubedUranium☢- Agent
- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25
Ze zijn nog niet helemaal klaar. Die fucking klei is nog niet helemaal hard dus moet ff wachten totdat ik verder kan -_-
Ok, nog meer vertraging, mn vader heeft het schuurpapier meegenomen naar zn werk
Ok, nog meer vertraging, mn vader heeft het schuurpapier meegenomen naar zn werk
Niet dubbelposten aub, ik voeg ze nu samen. Beschouw dit als een waarschuwing
Haha ok sure, ik zal t niet meer doenCrescent31 schreef:Niet dubbelposten aub, ik voeg ze nu samen. Beschouw dit als een waarschuwing
Horens eindelijk goed geverfd, heeft ff geduurd omdat ik achter een aantal dingen ben gekomen die je echt niet moet doen.
Hier is het resultaat.
- Spoiler:
EDIT: Ze zijn ondertussen al klaar, foto's volgen nog. Ik heb alleen een probleem met het opzetten van de horens... de haarband is niet goed genoeg, ik had eentje moeten gebruiken die we nog hadden liggen omdat ik in de stad geen goede kon vinden... Heeft iemand nog betere ideeën om de horens op mn hoofd te kunnen zetten?
EDIT (10-9-2012): Hier is het hele album https://imgur.com/a/Y2dMI
:: Homestuck :: Art & Cosplay
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: