Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jits: Resist urge to introduce yourself

+11
gayyoy
Crescent31
Atrevir
TheLegendOfMaru
ludicrousLeatherback
MeliSnail
Pim18
checkedJammies
opiumTragedia
Caroish
KnightOfAwkward
15 plaatsers

 :: Sburb :: The Medium

Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  KnightOfAwkward za aug 25, 2012 10:19 pm

You failed to resist.

Hoi ik ben Jits, ik 15 jaar oud en ik woon in een dorpje genaamt Boskoop.
Ik lees al een tijdje Homestuck, en nu neemt het de helft van mijn leven in beslag XD.
Mijn hobby's zijn tekenen, gamen, rp en sinds kort cosplay.
Ik ben op zaterdag in mijn cosplay naar Abunai geweest, ik was nepeta, mischien had je mij gezien.

Ik ben heel heel heeeeel erg slecht in namen verzinnen, maar omdat mensen meestal vinden dat ik nochal awkward over kom heb ik mezelf maar knightOfAwkward genoemd. . . Facepalm


edit:
zo zag ik eruit op abunai btw
Spoiler:


Laatst aangepast door KnightOfAwkward op zo aug 26, 2012 6:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
KnightOfAwkward
KnightOfAwkward
Underling

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : boskoop/ zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  Caroish za aug 25, 2012 10:49 pm

Hey, welkom op het forum :D
Je voelt je hier vast thuis, er hier wel meer awkwarde en met homestuck geobsedeerde mensen (zoals ik, aha) n_n

Je had een goeie cosplay trouwens, zaterdag. Heb je wel zien lopen maar geen praatje gemaakt. Ik cosplayde zaterdag als Terezi (en zover ik heb gezien was ik die dag de enige Terezi?), misschien heb je mij ook wel gezien x'D

Anyway, ik hoop dat je het hier naar je zin hebt c:
Caroish
Caroish
Underling

Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 16-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bodegraven

http://caroish.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  KnightOfAwkward za aug 25, 2012 10:53 pm

Caroish schreef:
Je had een goeie cosplay trouwens, zaterdag. Heb je wel zien lopen maar geen praatje gemaakt. Ik cosplayde zaterdag als Terezi (en zover ik heb gezien was ik die dag de enige Terezi?), misschien heb je mij ook wel gezien x'D

Ja ik heb je inderdaad gezien, ik had wel een praatje willen maken maar ik zou geen flauw idee hebben gehad waar ik het over zou moeten hebben heh heh . . . Facepalm

maar ik ben blij dat je mijn cosplay mooi vondt
KnightOfAwkward
KnightOfAwkward
Underling

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : boskoop/ zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  opiumTragedia za aug 25, 2012 11:10 pm

Hoi! Ik zag je gisteren bij Abunai! maar ik kreeg de kans niet om je aan te spreken. Je zag er echt goed uit ouo
Ik was die Jade met bandjes om haar vingers en die de hele tijd rondhing met een female!Jake. (je kon me ook herkennen aan al de tassen die ik rondzeulde, ik kon de verleiding van de spulletjes in de dealerroom niet weerstaan, hehehe)

Oh en wees niet bang om awkward te zijn (je kunt mijn awkward-heid toch niet verslaan //insert maniakale lach hier).

Ook al ben ik hier pas vanaf vandaag, ik wens je toch veel plezier op het forum!
opiumTragedia
opiumTragedia
Wiggler

Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 25-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Het land van Inkt en Beeldhouwwerken

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  checkedJammies za aug 25, 2012 11:33 pm

Shoop whoop welkom op de fora~ Apple
checkedJammies
checkedJammies
Consort

Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 25-01-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : Almere~

http://squidvincible.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  Pim18 za aug 25, 2012 11:36 pm

Hallo en welkom op het forum!
Kijk uit voor de Apple Die zijn gevaarlijk.
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  KnightOfAwkward zo aug 26, 2012 12:26 am

Pim18 schreef:
Kijk uit voor de Apple Die zijn gevaarlijk.

Apple zijn gevaarlijk???? wat- hoe- waarom????
KnightOfAwkward
KnightOfAwkward
Underling

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : boskoop/ zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  MeliSnail zo aug 26, 2012 1:19 am

KnightOfAwkward schreef:Ik ben op zaterdag in mijn cosplay naar Abunai geweest, ik was nepeta, mischien had je mij gezien.

Welkoooom op het forum :D
Ik heb je volgens mij een keer zien lopen vanuit de verte O:

Caroish schreef:Ik cosplayde zaterdag als Terezi (en zover ik heb gezien was ik die dag de enige Terezi?), misschien heb je mij ook wel gezien x'D

Als je de enige terezi was heb ik jou ook gezien, in de gameroom :D

Ik liep zelf rond als fairy Vriska :3
MeliSnail
MeliSnail
Consort

Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dichtbij Rotterdam

http://snaily-love.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  ludicrousLeatherback zo aug 26, 2012 1:51 am

O hai! ik zag je lopen in de verte, maar heb geen hoi kunnen zeggen TAT. maar veel plezier hier!
ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : groesbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  Caroish zo aug 26, 2012 2:08 am

MeliSnail schreef:

Caroish schreef:Ik cosplayde zaterdag als Terezi (en zover ik heb gezien was ik die dag de enige Terezi?), misschien heb je mij ook wel gezien x'D

Als je de enige terezi was heb ik jou ook gezien, in de gameroom :D

Ik liep zelf rond als fairy Vriska :3

Aha, da's mogelijk! Heb jou jammergenoeg niet gezien :c Een andere homestucker had mij namelijk wel verteld dat die dag een Vriska rondliep. Dat was jij waarschijnlijk. Heb rondgerekekn maar er geen kunnen spotten. Maargoed ik was grotendeels van de tijd redelijk blind (aha, lekker in character) door m'n rode zonnebril.
Caroish
Caroish
Underling

Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 16-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bodegraven

http://caroish.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  MeliSnail zo aug 26, 2012 3:46 am

Caroish schreef:
MeliSnail schreef:

Caroish schreef:Ik cosplayde zaterdag als Terezi (en zover ik heb gezien was ik die dag de enige Terezi?), misschien heb je mij ook wel gezien x'D

Als je de enige terezi was heb ik jou ook gezien, in de gameroom :D

Ik liep zelf rond als fairy Vriska :3

Aha, da's mogelijk! Heb jou jammergenoeg niet gezien :c Een andere homestucker had mij namelijk wel verteld dat die dag een Vriska rondliep. Dat was jij waarschijnlijk. Heb rondgerekekn maar er geen kunnen spotten. Maargoed ik was grotendeels van de tijd redelijk blind (aha, lekker in character) door m'n rode zonnebril.

Ja, dat zal dan wel, volgens mij was ik de enige. :3
Maar ja, lijkt me best wel irritant, de hele dag alles rood zien xD
MeliSnail
MeliSnail
Consort

Aantal berichten : 198
Registratiedatum : 06-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dichtbij Rotterdam

http://snaily-love.deviantart.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  TheLegendOfMaru zo aug 26, 2012 4:25 am

Hey hoi, ik weet niet zeker of ik je zag (ik heb geen geheugen), maar ik was Karkat (met horns, er was er ook 1 met een katten muts)
TheLegendOfMaru
TheLegendOfMaru
Underling

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 01-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mau-chanxotaku.deviantart.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  KnightOfAwkward zo aug 26, 2012 6:32 am

DagmaRawrr schreef:Hey hoi, ik weet niet zeker of ik je zag (ik heb geen geheugen), maar ik was Karkat (met horns, er was er ook 1 met een katten muts)

Ik heb er twee gezien, een zei haai tegen me en de andere had geen pruik en wilde met me op de foto.
dus mischien heb ik jou gezien en mischien niet.
KnightOfAwkward
KnightOfAwkward
Underling

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : boskoop/ zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  TheLegendOfMaru zo aug 26, 2012 7:00 am

KnightOfAwkward schreef:
DagmaRawrr schreef:Hey hoi, ik weet niet zeker of ik je zag (ik heb geen geheugen), maar ik was Karkat (met horns, er was er ook 1 met een katten muts)

Ik heb er twee gezien, een zei haai tegen me en de andere had geen pruik en wilde met me op de foto.
dus mischien heb ik jou gezien en mischien niet.

Ik had wel een pruik op, maar zoals ik al zei ik heb een heeeeeeeeeel slecht geheugen. Maar waarschijnlijk was ik die "Haai" zei.
TheLegendOfMaru
TheLegendOfMaru
Underling

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 01-06-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mau-chanxotaku.deviantart.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  Atrevir zo aug 26, 2012 8:31 am

Haha welkom op het forum! Je was een leuke Nepeta moet ik zeggen. Was zelf Zaterdag niet in Homestuck cosplay maar zag je wel rondlopen. Hopelijk zal je het hier naar je zin hebben!
Atrevir
Atrevir
Sprite

Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amsterdam, The Netherlands

http://atrevir.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  Crescent31 zo aug 26, 2012 11:09 am

Och ja, jij was zo'n lieve Nepeta c: Past echt bij je! Welkom bij Thuisvast in ieder geval!

Oh ja ik was dat rare paars harige konijn die je waarschijnlijk aansprak 8U
Crescent31
Crescent31
Sprite

Aantal berichten : 205
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Hilversum, Nederland

http://Crescent31.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  gayyoy zo aug 26, 2012 11:36 am

Welkom! Ik was de kleine, awkward God Tier Dave op zaterdag, samen met Alpha Dave en een Sasuke en ik zag je nog in de rij staan (?) en rondlopen. c:
Jammer genoeg niet gepraat Facepalm maar je cosplay was in elk geval echt heel erg mooi!
gayyoy
gayyoy
Wiggler

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 03-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  Lun zo aug 26, 2012 8:54 pm

ik heb j volgens mij wel gezien ja :') welkom op het forum! John
Lun
Lun
Exile

Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Lemmer

http://karkatz.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  stupidHipster zo aug 26, 2012 9:41 pm

Aaaaah jij was de Nepeta van Zaterdag met die March!Eridan!
Hoi! leuk je hier te zien, gezellig dat je erbij bent! Ik was die gekke sailor met die zwarte krullen die jullie in de rij een kaartje gaf van thuisvast 8') als je me nog kunt herrineren!

Hopelijk heb je het hier naar je zin!
stupidHipster
stupidHipster
Exile

Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 25-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : in je achtertuin

http://omgitschar.deviantart.com/ http://stupidhipster.tumblr.co

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  KnightOfAwkward ma aug 27, 2012 2:59 am

Finnaotic schreef:Welkom! Ik was de kleine, awkward God Tier Dave op zaterdag, samen met Alpha Dave en een Sasuke en ik zag je nog in de rij staan (?) en rondlopen. c:
Jammer genoeg niet gepraat Facepalm maar je cosplay was in elk geval echt heel erg mooi!

ah ik heb je een paar keer gezien, die alpha dave zag er erg ironisch uit met dat strikje op zijn kop XD
KnightOfAwkward
KnightOfAwkward
Underling

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : boskoop/ zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  KnightOfAwkward ma aug 27, 2012 3:00 am

stupidHipster schreef:Aaaaah jij was de Nepeta van Zaterdag met die March!Eridan!
Hoi! leuk je hier te zien, gezellig dat je erbij bent! Ik was die gekke sailor met die zwarte krullen die jullie in de rij een kaartje gaf van thuisvast 8') als je me nog kunt herrineren!

Hopelijk heb je het hier naar je zin!

ja tuurlijk heriner ik me jou noch! (anders was ik hier niet)
KnightOfAwkward
KnightOfAwkward
Underling

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : boskoop/ zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  KnightOfAwkward ma aug 27, 2012 3:04 am

Crescent31 schreef:Och ja, jij was zo'n lieve Nepeta c: Past echt bij je! Welkom bij Thuisvast in ieder geval!

Oh ja ik was dat rare paars harige konijn die je waarschijnlijk aansprak 8U

DD: i kan me niet meer herrineren dat ik een paars konijn heb gezien.

. . . sorry Facepalm
KnightOfAwkward
KnightOfAwkward
Underling

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : boskoop/ zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  ☢cubedUranium☢ ma aug 27, 2012 7:02 am

...This welcome message was absorbed by the darkness...


nee, dat is het niet, welkom op het forum, ik hoop dat je een leuke tijd zal hebben, ennu wees maar niet bang hoor, zo radioactief ben ik nou ook niet.
☢cubedUranium☢
☢cubedUranium☢
Agent

Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Spijkenisse

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  KnightOfAwkward ma aug 27, 2012 7:10 am

☢cubedUranium☢ schreef:...This welcome message was absorbed by the darkness...


nee, dat is het niet, welkom op het forum, ik hoop dat je een leuke tijd zal hebben, ennu wees maar niet bang hoor, zo radioactief ben ik nou ook niet.

ja ik ben niet bang hoor, maar raak me maar niet aan, ik wil geen gemuteerde extra arm erbij. . .
KnightOfAwkward
KnightOfAwkward
Underling

Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 25-08-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : boskoop/ zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  Lilium di aug 28, 2012 2:06 am

Hoi! Welkom op het forum Pleasant Ik was alleen vrijdag naar de con gegaan, dus ik heb je helaas niet gezien. Die cosplay ziet er trouwens tof uit!
Lilium
Lilium
Underling

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 27-06-12
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Jits: Resist urge to introduce yourself Empty Re: Jits: Resist urge to introduce yourself

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 :: Sburb :: The Medium

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum