ZWAARTEKRACHT VALT
4 plaatsers
ZWAARTEKRACHT VALT
Ik zal even vertellen waar ik de laatste twee weken helemaal stapel op ben geworden en het is pas net nieuw omg.
EEN VAN DE MOOISTE SERIES DIE ER BESTAAN
(samen met adventure time maar daar is al een mooie andere post over!)
TA-DAM!!!!!!!!!!1111111
Nee serieus.
Gravity falls is een serie over een jongen genaamd Dipper en zijn zus Mabel die samen in de vakantie periode gedumpt worden bij hun, niet helemaal verantwoordelijke, oom die in het stadje 'gravity falls' woont. Deze oom is de trotse eigenaar van een krot waar hij spook/monster rotzooi en mysterieuze rotzooi(souvenirs) en praatjes verkoopt zodat hij geld verdient. (hij is verslaafd aan geld.)
Mabel is een best leeg hoofdige maar hilarische en soms toch wel slimme meid en Dipper is een meer serieuzere jongen (en de slimste van de twee) die een boek vind waar allemaal info in staat over echte monsters en wezens die rond lopen in Gravity Falls.
Hij en zijn zus komen in de show verschillende wezens tegen die ze moeten weg jagen en verslaan en ze leren wijze lessen. MAAR, niets is altijd wat het lijkt!
Mooie intro toch????????????? Dacht ik dus ook! Maar als dat niet genoeg is DANNNNN-
EDIT: heel verdrietig maar ik geloof dat disney een dommerik is en het geblokeerd heeft voor nederland. :( Haters.
Hier iig het intro nummer in bazen kwaliteit!
ER KOMEN WEZENS IN VOOR ZOALS.................
EN
oh en deze-
MAAR
ER IS VOORAL
HUMOR!
Heel veel humor.
En spanning en avontuur natuurlijk. Ik ken geloof ik maar weinig shows waar ik bij iedere episode helemaal kapot lag van het lachen, en deze is er zeker een van. Als je vrolijk wilt worden is dit een aanrader! en sowieso is dit een aanrader want ik vind het zelf een best origineel concept en er zit zo veel moois in!
Ik hoop dat jullie het nu allemaal gaan kijken en er ook over doki-en want ik moet meer mede fans vinden in nederland omg. Er zijn ook pas maar 7 episodes in totaal! Dus zeker waard om te kijken. ;)
EEN VAN DE MOOISTE SERIES DIE ER BESTAAN
(samen met adventure time maar daar is al een mooie andere post over!)
TA-DAM!!!!!!!!!!1111111
Nee serieus.
Gravity falls is een serie over een jongen genaamd Dipper en zijn zus Mabel die samen in de vakantie periode gedumpt worden bij hun, niet helemaal verantwoordelijke, oom die in het stadje 'gravity falls' woont. Deze oom is de trotse eigenaar van een krot waar hij spook/monster rotzooi en mysterieuze rotzooi(souvenirs) en praatjes verkoopt zodat hij geld verdient. (hij is verslaafd aan geld.)
Mabel is een best leeg hoofdige maar hilarische en soms toch wel slimme meid en Dipper is een meer serieuzere jongen (en de slimste van de twee) die een boek vind waar allemaal info in staat over echte monsters en wezens die rond lopen in Gravity Falls.
Hij en zijn zus komen in de show verschillende wezens tegen die ze moeten weg jagen en verslaan en ze leren wijze lessen. MAAR, niets is altijd wat het lijkt!
Mooie intro toch????????????? Dacht ik dus ook! Maar als dat niet genoeg is DANNNNN-
EDIT: heel verdrietig maar ik geloof dat disney een dommerik is en het geblokeerd heeft voor nederland. :( Haters.
Hier iig het intro nummer in bazen kwaliteit!
ER KOMEN WEZENS IN VOOR ZOALS.................
EN
MAAR
ER IS VOORAL
HUMOR!
Heel veel humor.
En spanning en avontuur natuurlijk. Ik ken geloof ik maar weinig shows waar ik bij iedere episode helemaal kapot lag van het lachen, en deze is er zeker een van. Als je vrolijk wilt worden is dit een aanrader! en sowieso is dit een aanrader want ik vind het zelf een best origineel concept en er zit zo veel moois in!
Ik hoop dat jullie het nu allemaal gaan kijken en er ook over doki-en want ik moet meer mede fans vinden in nederland omg. Er zijn ook pas maar 7 episodes in totaal! Dus zeker waard om te kijken. ;)
Laatst aangepast door kiwiwew op di jan 15, 2013 11:08 am; in totaal 3 keer bewerkt
Re: ZWAARTEKRACHT VALT
ik zit al een tijdje te denken om deze serie te kijken...
is het echt zo leuk?
is het echt zo leuk?
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
JA. het is super leuk ga het maar kijken. :DD de dag na dat ik dit poste kwam er overigens een nieuwe episode uit, weer zo prachtig! :) *ging dood*
Ik ben redelijk geïnteresseerd in dit, sinds mijn GROOTSE QUESTE is om aan alle fandoms (die niet alleen maar films zijn want ik haat films) toe te behoren, of op zijn minst tolerant te zijn erover.
☢cubedUranium☢- Agent
- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25
Permissies van dit forum: