Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

t-Shirts printen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

t-Shirts printen? Empty t-Shirts printen?

Bericht  boomBox do aug 09, 2012 5:11 am

Voor alle cosplayers: Hoe zijn jullie aan je shirt gekomen?
Ikzelf wil een Roxy-met-een-overdreven-typishe-tovenaars-hoed-en-cape cosplayen, en heb zo goed als alles klaar, behalve het shirt.
Waarschijnlijk ga ik het printen, maar waar verkopen ze printpapier, en hoe moet het?
boomBox
boomBox
Wiggler

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 29-05-12
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

t-Shirts printen? Empty Re: t-Shirts printen?

Bericht  Mempol do aug 09, 2012 8:17 am

Bij de V&D en Bruna weet ik dat je transfer papier kunt kopen. Werkt vrij goed tot nu toe.
Gewoon erop strijken en voila.
Mempol
Mempol
Exile

Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudenbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

t-Shirts printen? Empty Re: t-Shirts printen?

Bericht  gayyoy do aug 09, 2012 8:53 am

Ook bij de Hema krijg je transferpapier. Als het goed is 6 velletjes. c:
Ik heb nu een soort-van Dave shirt gemaakt, een Hero of Time shirt en ga morgen een Nepeta shirt strijken. Daarna ook nog een Dirk shirt/tanktop voor een vriend. Ben er wel tevreden mee. ^-^
Alleen niet langer dan een minuut strijken en ook niet meteen aandoen, maar een dag laten liggen. Anders krijg je problemen met de kleur en gaat 'ie scheuren. *kijkt naar Dave shirt*
gayyoy
gayyoy
Wiggler

Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 03-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

t-Shirts printen? Empty Re: t-Shirts printen?

Bericht  Appleberry Blast do aug 09, 2012 9:45 am

Ik heb uhm ook transferpapier gekocht bij de AVA, maar dat is als je in België woont xd
Basically gewoon in een kantoorwinkel? Je moet erop letten want het is verschillend voor donkere t-shirts en lichte t-shirts.
Het was (voor mij allenszins) vrijwel duur en ik heb een wit en een zwart t-shirt dus nu doe ik het jade symbool op het wit (voor m'n cosplay) en binnenkort ga ik voor donkere t-shirts ook transferpapier halen <3
ach ja bij het papier zelf krijg je meestal instructies, ik toch.
als je symbolen moet hebben die groot genoeg zijn, kijk op de geweldige tumblr blog sweetartsandhellacrafts onder hun tag templates in hun master list! :D ze nemen slechts de helft van een A4 in, maar het lijkt zeker groot genoeg voor op je t-shirt. (vind ik toch. misschien krimpt het als je het eropstrijkt maar ik heb alleen nog maar het symbool afgeprint)
Appleberry Blast
Appleberry Blast
Exile

Aantal berichten : 363
Registratiedatum : 20-02-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Antwerpen, België

http://raddestpyrope.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

t-Shirts printen? Empty Re: t-Shirts printen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum