De Thuisvast Skype chat.
+2
Seeteke
Gemu
6 plaatsers
:: Sburb :: The Session
Pagina 1 van 1
De Thuisvast Skype chat.
De Thuisvast Skype chat.
Een chat op skype (geen schijt) waarbij wij gezellig met zijn allen je dag ruïneren.
Als je al een tijdje actief bent op het forum etc, kun je in de Skypechat komen. We gooien niet iedereen zomaar erbij, omdat het dan een volle boel wordt met waarschijnlijk veel inactieve leden. Dit willen we hoofdzakelijk voorkomen. Voeg me daarom maar toe op skype: (Jogemu) zodat we je een beetje kunnen leren kennen en je in de chat kan gooien. c: We zijn een open chat, dus iedereen is hiervoor welkom.
(Let wel op: Het is een gewone chat, dus zonder microfoon of webcam of whatever.)
Zelfde regels van het forum gelden ook in de skypechat.
WAARSCHUWING: Het is inmiddels een erg drukke chat, waar we voornamelijk over niet-homestuck gerelateerde dingen praten (<- Dit gaat altijd vanzelf, natuurlijk word er best over Homestuck gepraat) Maar naast dat is het een serieuze chat zonder AAAH QUADRANTS AA BUCKETS BUCKETS <3<,321,3l.22r etc. Ook houden we het kalm en rustig, anders crashed Skype.
Een chat op skype (geen schijt) waarbij wij gezellig met zijn allen je dag ruïneren.
Als je al een tijdje actief bent op het forum etc, kun je in de Skypechat komen. We gooien niet iedereen zomaar erbij, omdat het dan een volle boel wordt met waarschijnlijk veel inactieve leden. Dit willen we hoofdzakelijk voorkomen. Voeg me daarom maar toe op skype: (Jogemu) zodat we je een beetje kunnen leren kennen en je in de chat kan gooien. c: We zijn een open chat, dus iedereen is hiervoor welkom.
(Let wel op: Het is een gewone chat, dus zonder microfoon of webcam of whatever.)
Zelfde regels van het forum gelden ook in de skypechat.
WAARSCHUWING: Het is inmiddels een erg drukke chat, waar we voornamelijk over niet-homestuck gerelateerde dingen praten (<- Dit gaat altijd vanzelf, natuurlijk word er best over Homestuck gepraat) Maar naast dat is het een serieuze chat zonder AAAH QUADRANTS AA BUCKETS BUCKETS <3<,321,3l.22r etc. Ook houden we het kalm en rustig, anders crashed Skype.
Re: De Thuisvast Skype chat.
Ik zou erbij komen, maar ben zelf extreem inactief op skype xD
Seeteke- Wiggler
- Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 26-04-12
ik ben echt super actief op skype, dus laat ik het maar eens joinen.
btw, ik ben solarYoungster, dat was lang geleden mijn chumhandle. ^^;
btw, ik ben solarYoungster, dat was lang geleden mijn chumhandle. ^^;
☢cubedUranium☢- Agent
- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25
Gooi mij er ook maar in please. Ik ben Pim18thedragon.
Pim18- Agent
- Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 31
Als niemand het erg vindt wil ik er ook wel bij~
Ik ben zoetjespringtopenneer ((vreselijke naam))
Ik ben zoetjespringtopenneer ((vreselijke naam))
Soortgelijke onderwerpen
» Officiele Thuisvast Poster
» Thuisvast forum regels
» Thuisvast Minecraft server
» De Thuisvast Facebook page!
» I'm a member of the Thuisvast crew
» Thuisvast forum regels
» Thuisvast Minecraft server
» De Thuisvast Facebook page!
» I'm a member of the Thuisvast crew
:: Sburb :: The Session
Pagina 1 van 1