Touhou
+5
Atrevir
ludicrousLeatherback
Gemu
Pim18
☢cubedUranium☢
9 plaatsers
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Touhou
nou omdat niemand het gedaan heeft en ik wel eens een topic wou maken:
Discuss.
van de touhou wikiThe Touhou Project (東方Project) is a series of 2D (with 3D background) vertically-scrolling danmaku shooting games made by Team Shanghai Alice, with three fighting game spinoffs co-produced with Tasogare Frontier. They are similar to regular shooting games, but focus more on weaving through complex patterns containing anywhere from dozens to hundreds of bullets. Every game in the Touhou series is set in the fantasy land of Gensokyo, and the series is known for its huge cast of characters, well-developed storylines, and related materials such as music CDs, fan-made comics and animated videos made to the music.
Discuss.
☢cubedUranium☢- Agent
- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25
Re: Touhou
Ik heb persoonlijk alleen maar touhou 6 gespeelt. Ik vond hem wel vet om eerlijk te zijn! Also Flandre Scarlet is mijn favoriete touhou character!
Pim18- Agent
- Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 31
het enige dat ik weet van touhou is: een shooter met meisjes. en dat er heel veel hentai van is. te veel hentai. Bismillah, it's a game!
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
dat hentai is alleen de fan community die er weer teveel van maakt :PludicrousLeatherback schreef:het enige dat ik weet van touhou is: een shooter met meisjes. en dat er heel veel hentai van is. te veel hentai. Bismillah, it's a game!
anyways flandre is episch, jammer genoeg kwam ze maar in 2 spellen voor (TH6 en een vechtspel)
☢cubedUranium☢- Agent
Flandre is lame. Andere extra stage bazen zijn leuker. Heb onderhand alle Touhou's gespeelt. Meeste ook al gecleared op easy teminste. Ik speel ook de fighters veel.
Also
Also
- Spoiler:
Ik ken een paar mensen die het spelen, en wat ik van de muziek heb gehoord is best cool.
Zelf heb ik het nooit gespeeld, ik ben niet zo into bullet-hell. (Meer ARPG/Hack 'n Slash)
Zelf heb ik het nooit gespeeld, ik ben niet zo into bullet-hell. (Meer ARPG/Hack 'n Slash)
matrixQuestioner schreef:dat hentai is alleen de fan community die er weer teveel van maakt :PludicrousLeatherback schreef:het enige dat ik weet van touhou is: een shooter met meisjes. en dat er heel veel hentai van is. te veel hentai. Bismillah, it's a game!
anyways flandre is episch, jammer genoeg kwam ze maar in 2 spellen voor (TH6 en een vechtspel)
- Spoiler:
Als je fangames niet meerekent, zat Flandre in geen enkel vechtspel (Remilia's tweede palette niet meegrekend) Maarrr wel in TH9.5, Shoot the Bullet.
Hoe kunnen jullie flan-flan niet bijzonder vinden?
Just look at her face!
Just look at her face!
- Spoiler:
- {
Pim18- Agent
Flandre is een van de karakters die mensen als een van de eersten kennen als ze met Touhou te maken krijgen. Haar theme is zo populair dat ze overal terugkomt. Maar vergeleken met vele andere karakters die je vaak pas leert kennen als je echt in de Touhou zit, valt haar persoonlijkheid nogal snel droog.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat Flandre een leuk design heeft en dr theme is mooi, maar er zijn gewoon zoveel andere karakters die nog veel interessanter zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat Flandre een leuk design heeft en dr theme is mooi, maar er zijn gewoon zoveel andere karakters die nog veel interessanter zijn.
ja, nou ik erover nadenk vind ik Youmu en yuyuko eigenlijk wel leukere karakters
(vooralvanwegedeanimatieswaarinYuyukoallesopvreet)
(vooralvanwegedeanimatieswaarinYuyukoallesopvreet)
☢cubedUranium☢- Agent
Okay, het Internet heeft me overtuigd: ik ga Touhou spelen.
Ik hoorde namelijk dat er ook best wel wat (fan-)games zijn die qua gameplay wat meer bij mijn smaak passen =)
Dus ik download een spel, wil het archief uitpakken en HERP DERP DAT KAN NIET WAT IN DE FOLDERNAAM ZITTEN JAPANSE KARAKTERS!
Maar ik veranderde even tijdelijk de Locale zodat ik het wel kon uitpakken, en heb toen snel de folder hernoemd XP
Ik hoorde namelijk dat er ook best wel wat (fan-)games zijn die qua gameplay wat meer bij mijn smaak passen =)
Dus ik download een spel, wil het archief uitpakken en HERP DERP DAT KAN NIET WAT IN DE FOLDERNAAM ZITTEN JAPANSE KARAKTERS!
Maar ik veranderde even tijdelijk de Locale zodat ik het wel kon uitpakken, en heb toen snel de folder hernoemd XP
Gemu schreef:Flandre is een van de karakters die mensen als een van de eersten kennen als ze met Touhou te maken krijgen. Haar theme is zo populair dat ze overal terugkomt. Maar vergeleken met vele andere karakters die je vaak pas leert kennen als je echt in de Touhou zit, valt haar persoonlijkheid nogal snel droog.
Mee eens. Touhou heeft heel veel leuke karakters.
Pim18- Agent
Mijn persoonlijke favoriet is Rin Kaenbyou, ook wel Orin, uit Touhou 11. Ik vind dat ze een prachtig design heeft en haar vrolijkheid werkt aanstekelijk.
Anderzijds zijn mijn favorieten Sakuya, omdat ik maids erg leuk vind, en een groot fan ben van Time shenanigans, en Mokou, vooral vanwege haar unieke design.
Anderzijds zijn mijn favorieten Sakuya, omdat ik maids erg leuk vind, en een groot fan ben van Time shenanigans, en Mokou, vooral vanwege haar unieke design.
HOE KUNNEN MEISJES IN EEN SCHIETSPEL LEUK ZIJN?
but then again, het is best wel een epic combo als je er over nadenkt...
but then again, het is best wel een epic combo als je er over nadenkt...
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
OHMYFUCKINGGOG TOUHOU HACKNSLASH SPEL EPIC LOOT BOSSBATTLES MULTIPLAYER AWESOMENES STORY EPIC LAZER BEAMS MASS-DESTROYING DOLLS SWORDS BOWS FIRE FAIRIES SISTER FIGHTS MORE EPIC LOOT ALSO CRAP LOOT THAT YOU SELL EXPLOSIONS RANDOM MINIBOSSES DIFFERENT WORLDS YOU CAN SHOOT EVERYONE IN TOWN AND BE EVERYONE ALSO DID I MENTION THAT THIS IS A COOL GAME?
'nuff said.
Fuck opmaak.
ik begon net een leuke fangame te spelen genaamd PatchCon, het is een soort tower defence met touhou karakters, het heeft niet zo heel veel karakters maar het spel is wel erg leuk.
also, er blijkt een touhou Minecraft server te zijn/geweest te zijn. (ik wil daar echt een keer inloggen)
also, er blijkt een touhou Minecraft server te zijn/geweest te zijn. (ik wil daar echt een keer inloggen)
☢cubedUranium☢- Agent
Ik ga het lekker bij alle officiele en officiele spin off games houden P:
En ik wil Touhou 14..
En ik wil Touhou 14..
iemand ooit naar de liedjes van IOSYS geluisterd?
de liedjes vind ik zelf heel mooi.
hier is er eentje:
de liedjes vind ik zelf heel mooi.
hier is er eentje:
☢cubedUranium☢- Agent
Hhahaa, OVERDRIVE is nostalgie voor mij. Het was het allerallerallereerste wat ik ooit van Touhou zag. c': Feels..
en een game reviewer die nu niet meer op youtube is genaamd LevelguyLG liet ook heel veel touhou zien.
scrap that
mijn nieuwe favoriete karakter is, zoals je kan zien aan mijn Sig, Utsuho "Okuu" reiuji
☢cubedUranium☢- Agent
Aaaaaah touhou! mooi mooi mooi!
Ik ben zelf heel erg fan van Kaguya en Eirin, en Youmu en Yuyuko. (ik heb iets met witharige characters omg)
Ik heb tot nu alleen nog maar th8 en 9 gespeeld omdat ik een knurft van op downloads vinden voor touhou games.
en psst ik cosplay ook touhouvania
Ik ben zelf heel erg fan van Kaguya en Eirin, en Youmu en Yuyuko. (ik heb iets met witharige characters omg)
Ik heb tot nu alleen nog maar th8 en 9 gespeeld omdat ik een knurft van op downloads vinden voor touhou games.
en psst ik cosplay ook touhouvania
- Spoiler:
Persoonlijk vind ik heel vet hoe Touhou met zo'n beetje alles gecombineerd wordt. Ik persoonlijk heb geprobeerd Touhou Mother te spelen maar ik kreeg hem niet aan de praat.
Pim18- Agent
Pim18 schreef:Persoonlijk vind ik heel vet hoe Touhou met zo'n beetje alles gecombineerd wordt. Ik persoonlijk heb geprobeerd Touhou Mother te spelen maar ik kreeg hem niet aan de praat.
pim, je moet touhou mother met applocale opstarten (programma waarmee je de code van een programma in een andere taal kan gebruiken) en de japanse RPG maker 2003 RTP moet je ook installeren (ook met applocale) dan moet het werken
mjölnina, die cosplay is echt geweldig, cosplay je nog andere karakters?
☢cubedUranium☢- Agent
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Permissies van dit forum: