Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het resultaat van Thuisvast + verveling

5 plaatsers

Ga naar beneden

Het resultaat van Thuisvast + verveling Empty Het resultaat van Thuisvast + verveling

Bericht  vortexTechie vr jun 22, 2012 6:24 am

Nou, laatst verveelde ik me (zoals zovaak), en bedacht ik dat Thuisvast is gehost op all-forum.net, wat een domainnaam is van forumotion, waarbij je als basis phpbb2, phpbb3, tinybb of een verouderde versie van Invision kan kiezen. Toen vroeg ik me af hoe Thuisvast er uit zou zien als het op bijv. XenForo was gebouwd.
En toen dacht ik: HERP DERP let's make this!

(Note: dit is NIET het officiële Thuisvast forum, gewoon een klein projectje van mij toen ik me verveelde. Just sayin'. (en zodat ik niet allemaal boze berichten krijg van 'OMFG NA-APER!!!!!!one!!!!!!!'))

Wat screenshots (klik voor de volledige versie):
Spoiler:

Wat vinden jullie ervan?
vortexTechie
vortexTechie
Guardian

Aantal berichten : 1238
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 28

http://is.gd/vortexstuck

Terug naar boven Ga naar beneden

Het resultaat van Thuisvast + verveling Empty Re: Het resultaat van Thuisvast + verveling

Bericht  Pim18 vr jun 22, 2012 6:28 am

Ziet er heel vet uit!
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 31

Het resultaat van Thuisvast + verveling Empty Re: Het resultaat van Thuisvast + verveling

Bericht  ☢cubedUranium☢ vr jun 22, 2012 8:48 am

nice!

het ziet er naar uit dat je er ook veel meer mee kan dan het huidige forum Chummy
☢cubedUranium☢
☢cubedUranium☢
Agent

Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25

Bericht  Caroish vr jun 22, 2012 9:25 am

Ziet er wel cool uit hoor :o Ook al vind ik het huidige forum er ook prima uitzien.

Maar waarom zou je er dan veel meer mee kunnen dan met het huidige forum? Sorry heb geen verstand van dit soort dingen John
Caroish
Caroish
Underling

Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 16-06-12
Leeftijd : 29

http://caroish.tumblr.com/

Bericht  ☢cubedUranium☢ vr jun 22, 2012 5:56 pm

@caro
je hebt rechts je profiel, dus hoef je niet te klikken op het linkje naar je profiel.
er is ook de toevoeging van alerts, dus kan je makkelijk zien wie er gereageerd heeft.
het menu bovenaan is minder groot, en heeft een sub-menu.
Je kan het ook maken dat de links korter worden.

ok, meer mee doen was dus niet echt het goeie om te zeggen, maar het forum wordt wel makkelijker te gebruiken.

als je je afvraagt waar ik dit vandaan heb, ik zat met VT te pesterchummen gisteren.

Laatst aangepast door matrixQuestioner op vr jun 22, 2012 5:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : oops helemaal iets vergeten)
☢cubedUranium☢
☢cubedUranium☢
Agent

Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25

Bericht  vortexTechie vr jun 22, 2012 11:56 pm

@zo'n beetje iedereen:
Ik heb net weer wat er aan gewerkt, de veranderingen zijn:
-Intergratie met Steam
-Kortere URL's (nu net iets korter dan het official forum)
-Tab dat direct naar de regels gaat
-Mod/Admin quickbar
-Floating profile bar
-Wat grafische fixes (ook het rare zwarte gedeelte tussen het wit is nu weg)

En om nog eens te benadrukken, dit is NIET official!!! Ja, het werkt echt, en ja, ik maak dit, maar de enige manier waarop dit ooit het echte forum wordt, is als de admins dat beslissen. Right now maak ik dit gewoon omdat ik het leuk vind, en me verveel.

Nog een screeny (klik weer voor de voledige versie):
Spoiler:
(Maak je geen zorgen, de dubbele balk komt door het samenstellen van de screenshots XP)
vortexTechie
vortexTechie
Guardian

Aantal berichten : 1238
Registratiedatum : 04-06-12
Leeftijd : 28

http://is.gd/vortexstuck

Bericht  ludicrousLeatherback za jun 23, 2012 6:22 am

huh, pretty cool. je zou aan een mod/admin (gemu ofzo) kunnen vragen of je hier iets mee mag doen?
ludicrousLeatherback
ludicrousLeatherback
Guardian

Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: