KOOKTHREAD
+3
Mempol
vortexTechie
MeliSnail
7 plaatsers
:: Skaia :: Pesterchum
Pagina 1 van 1
KOOKTHREAD
Ja
Want ik heb net regenboog pannenkoeken gebakken die ik met jullie wil delen.
Als je leuke baksels hebt, zet ze erop :D
Mag zelfgemaakt of van internet, maar doe er dan wel de source bij ;)
- Spoiler:
Als je leuke baksels hebt, zet ze erop :D
Mag zelfgemaakt of van internet, maar doe er dan wel de source bij ;)
Re: KOOKTHREAD
MeliSnail schreef:Ja
Die heb ik ook een keet bij Scheikunde gemaakt toen we alle stof hadden behandeld =)
De ene dag zijn we allemaal druk aan het reageren, meten en berekenen, de volgende zijn we met z'n alle pannenkoeken aan het bakken. (en opeten natuurlijk =D)
Het enige wat ik kan klaarmaken is ei met spek en spaghetti ._.
Mempol- Exile
- Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 29
Haha, leuk, eten combineren met wetenschap
Wij moeten bij natuurkunde altijd trakteren als we map vergeten/huiswerk niet maken, dus dit is voor de laatste les van het jaar morgen ;D
Wij moeten bij natuurkunde altijd trakteren als we map vergeten/huiswerk niet maken, dus dit is voor de laatste les van het jaar morgen ;D
vortexTechie schreef:MeliSnail schreef:Ja
Die heb ik ook een keet bij Scheikunde gemaakt toen we alle stof hadden behandeld =)
De ene dag zijn we allemaal druk aan het reageren, meten en berekenen, de volgende zijn we met z'n alle pannenkoeken aan het bakken. (en opeten natuurlijk =D)
Oh wauw haha,
Wij hebben het toen ook de laatste Scheikundeles in de derde klas gedaan. Wat geniaal was. Vooral omdat je met allerlei scheikundige apparatuur serieus pannenkoeken ging bakken 8)
Anyway waren ze lekker?
En het enige wat ik kan bakken zijn die praktisch gezien kant en klare brownies :u
Caroish schreef:vortexTechie schreef:MeliSnail schreef:Ja
Oh wauw haha,
Wij hebben het toen ook de laatste Scheikundeles in de derde klas gedaan. Wat geniaal was. Vooral omdat je met allerlei scheikundige apparatuur serieus pannenkoeken ging bakken 8)
Anyway waren ze lekker?
En het enige wat ik kan bakken zijn die praktisch gezien kant en klare brownies :u
Ohja, vertelde een leraar van mij ook: dattie wel is pannenkoeken bakt op een gasbrander alsie lang op school zat ofzo xD
en ik vind ze heel lekker, maar ik zal vanmiddag zien of de klas dat ook vindt ;D
ik ga waarschijnlijk als me ma weer cupcakes gaat bakken haar overtuigen om Homestuck cupcakes te maken.
dat zal pas leuk zijn.
oh, die pannenkoeken zien er interessant uit!
de pannenkoeken zijn in principe gewone pannenkoeken met kleurstof, toch?
dat zal pas leuk zijn.
☢cubedUranium☢- Agent
- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25
hah erg grappig ik zou het zelf alleen niet meer eten aangezien ik niet tegen kleurstoffen kan;; maar lijkt me wel grappig om dan met stroop zodiac signs op de pannekoeken maken... troll pancakes hmm yum.
cubedUranium schreef:ik ga waarschijnlijk als me ma weer cupcakes gaat bakken haar overtuigen om Homestuck cupcakes te maken.
dat zal pas leuk zijn.
Yep ;D
Lun schreef:hah erg grappig ik zou het zelf alleen niet meer eten aangezien ik niet tegen kleurstoffen kan;; maar lijkt me wel grappig om dan met stroop zodiac signs op de pannekoeken maken... troll pancakes hmm yum.
Hmm, wordt wel wat mengen om de precieze kleuren te maken. Heb je waarschijnlijk zwart ofzo nodig om het donkerder te maken xD
Ik heb wel bedacht om sopor pie te maken met groene kleurstof in een citroen meringue taart ;D
Ik heb dus SBuRB cupcakes gemaakt.
volgende keer ga ik het Alpha logo maken!
- Spoiler:
☢cubedUranium☢- Agent
- Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 25
☢cubedUranium☢ schreef:Ik heb dus SBuRB cupcakes gemaakt.ik had jammer genoeg geen groen fondant, dus moest ik met icing colour de fondant kleuren.
- Spoiler:
Oooeeeh gaaf :D
IK GAAAAAA de dag voor mijn volgend con (en ook voor onze Homestuck meet) homestuck koekjes maken!!
Waarschijnlijk gewoon alpha + beta kids en beta trolls symbolen, en misschien sburb alpha + beta en sgrub? en dan van elk 2 :3
Ik zal de resultaten posten :D
Waarschijnlijk gewoon alpha + beta kids en beta trolls symbolen, en misschien sburb alpha + beta en sgrub? en dan van elk 2 :3
Ik zal de resultaten posten :D
:: Skaia :: Pesterchum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: