Forumspelletjes
+2
Azulu
Gemu
6 plaatsers
:: Sburb :: The Session
Pagina 1 van 1
Forumspelletjes
Een klein verzoekje over het Pesterchum onderdeel van het forum. Doe alsjeblieft een beetje rustig aan met de posts. Ik heb al verscheidene keren gehoord over het niet terug kunnen vinden van eigen posts omdat er meteen een lading nieuwe posts arriveert. Ik kan niet en ga ook niemand verbieden om te posten of zoiets, dus vandaar een vriendelijk verzoek om een beetje rustig aan te doen voor anderen.
Alvast bedankt. c:
Alvast bedankt. c:
Re: Forumspelletjes
Alvast bedankt voor het verzoek Gemu, ik heb inderdaad moeite met mijn eigen posts te vinden tussen de 2/3 nieuwe paginas elke dag
Azulu- Consort
- Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 03-04-12
Leeftijd : 31
Vortex, het is allemaal jouw schuld!vortexTechie schreef:Wat? Waarom kijkt iedereen mij aan? *innocent look*
*heeft er helemaal niks mee te maken*
but in all seriousness, sorry allemaal. het was niet de bedoeling om het hele forum over te spammen.
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
Yep, en mischien is het een idee dat er een apart subforum komt voor forumspelletjes als het ECHT te veel wordt, zodat we de andere topics nog wel kunnen vinden =)
Appleberry Blast schreef:^ Dat is een goed idee van de vaste Thuisvast spammer
Perfect titel
Mempol- Exile
- Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 29
Ja echt hij zou die echt onder z'n avatar moeten krijgen ofzoMempol schreef:Appleberry Blast schreef:^ Dat is een goed idee van de vaste Thuisvast spammer
Perfect titel
Appleberry Blast schreef:Ja echt hij zou die echt onder z'n avatar moeten krijgen ofzoMempol schreef:Appleberry Blast schreef:^ Dat is een goed idee van de vaste Thuisvast spammer
Perfect titel
De appels zijn mijn ogen en oren. And they're always watching...
1 woord: LAWL
kan een admin VT geen custom title geven ofzo?vortexTechie schreef:Appleberry Blast schreef:Ja echt hij zou die echt onder z'n avatar moeten krijgen ofzoMempol schreef:Appleberry Blast schreef:^ Dat is een goed idee van de vaste Thuisvast spammer
Perfect titel
De appels zijn mijn ogen en oren. And they're always watching...
1 woord: LAWL
ludicrousLeatherback- Guardian
- Aantal berichten : 1108
Registratiedatum : 05-05-12
Leeftijd : 27
Haha jah en dan wil iedereen er een. Dat lijkt me niet zo slim.
Een apart subforum voor forumspelletjes/spam lijkt me ook niet al te verstandig, omdat er anders zo'n beetje niks overblijft voor het pesterchum forum zelf, en het het probleem van overbelastheid niet echt oplost. Het verzoek was slechts om rustiger aan te doen zodat andere mensen het kunnen bijhouden.
Een apart subforum voor forumspelletjes/spam lijkt me ook niet al te verstandig, omdat er anders zo'n beetje niks overblijft voor het pesterchum forum zelf, en het het probleem van overbelastheid niet echt oplost. Het verzoek was slechts om rustiger aan te doen zodat andere mensen het kunnen bijhouden.
:: Sburb :: The Session
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: