Kiwiws muziek feest!
3 plaatsers
Kiwiws muziek feest!
EDIT: Ik verander deze post gewoon naar een muziek dump plaats want ik heb nog meer. x)
Nou omdat ik vind dat meerdere mensen dit moeten horen, hier een blije franse band. (of ja, gemixt eigenlijk!) Ik hou zelf ENORM veel van franse bands, dus als je er nog meer goeie weet, deel ze dan vooral!!
Babylon Circus is een gemixte genre, ze rappen (laat rap je niet afschrikken, het klinkt super goed!) en ze zingen! (ik weet niet precies bij wat voor genre ze horen, ze spelen heel verschillende muziek soms! Ene keer is het reggie, dan swing, dan indie/electro/rock, etc!)
Nou omdat ik vind dat meerdere mensen dit moeten horen, hier een blije franse band. (of ja, gemixt eigenlijk!) Ik hou zelf ENORM veel van franse bands, dus als je er nog meer goeie weet, deel ze dan vooral!!
Babylon Circus is een gemixte genre, ze rappen (laat rap je niet afschrikken, het klinkt super goed!) en ze zingen! (ik weet niet precies bij wat voor genre ze horen, ze spelen heel verschillende muziek soms! Ene keer is het reggie, dan swing, dan indie/electro/rock, etc!)
Laatst aangepast door kiwiwew op zo jun 10, 2012 7:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Kiwiws muziek feest!
Dit klinkt best interessant! Vooral de eerste!
Pim18- Agent
- Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 31
Re: Kiwiws muziek feest!
Oh, ik heb hun zo'n twee jaar geleden op een festival gezien. Metropolis geloof ik. Heel goed (:
A Fine Frenzy
@MeliSnail; ohhh gaaf! ik ben jaloers, ze waren ook dit jaar bij pinkpop maar ik kon niet gaan omdat geld. :(
Deze zangeres vind ik altijd heel fijn om naar te luisteren wanneer het weer zonnig is en ik binnen moet werken! Ik ken haar via YouTube waar ze een videoclip had gepost, hier speelde een bekendere Youtuber in, DaveDays! Hierdoor werd ze ietsjes bekender.
Haar muziek is wat rustig (hint van verdrieting? ik word er zelf niet somber van maar ja haha), som wat wilder, en ik denk dat het Indie is?Ik heb compleet geen verstand van muziek genre's soms. :)
Dit is de videoclip waar ik het over had:
Deze zangeres vind ik altijd heel fijn om naar te luisteren wanneer het weer zonnig is en ik binnen moet werken! Ik ken haar via YouTube waar ze een videoclip had gepost, hier speelde een bekendere Youtuber in, DaveDays! Hierdoor werd ze ietsjes bekender.
Haar muziek is wat rustig (hint van verdrieting? ik word er zelf niet somber van maar ja haha), som wat wilder, en ik denk dat het Indie is?
Dit is de videoclip waar ik het over had:
Permissies van dit forum: