Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jou God Tier titel en andere tests!

+16
ludicrousLeatherback
vortexTechie
Mempol
☢cubedUranium☢
MeliSnail
Appleberry Blast
Pim18
stupidHipster
Crescent31
Lun
KnightOfSpace
lunarPocalypse
kiwiwew
Atrevir
Gemu
Azulu
20 plaatsers

 :: Skaia :: Pesterchum

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Azulu di apr 03, 2012 9:40 am

Hoi allemaal! Ik heb mijzelf al voorgesteld in het welkom gedeelte van dit forum, en wil nu naar aanleiding daarvan een topic hier maken. Overrrr... Jou God Tier titel! Jazeker, ik heb op Tumblr een geweldige test gevonden die gebaseert op een paar delen beslist welke titel jij zou hebben. Zoals misschien Heir of Breath, zoals John, of total anders, zoals een van de extra geheime titels, zoals Star of Keys?

De test bestaat uit twee delen. De eerste bepaalt het eerste woord van je titel (Heir, Knight, Mage) en de tweede het tweede woord (Light, Space, Life). Er zijn 18 verschillende eerste woorden en 16 tweede; dat betekent dus dat er wel over de 200 verschillende mogenlijkheden zijn zodat je je unieke God Tier titel krijgt! Die van mij is bijvoorbeeld Monk of Space!

Hm, en misschien zou je ook wel willen weten wat je sessie Land is. Deze is wat makkelijker om te maken en niet zo lang als de titel test, maar je moet hierbij zelf creatief zijn!

En als laatste zou je ook er nog achter willen komen of je een Prospit of een Derse Dreamer ben, huh?

Nou mensen, hier heb ik de links voor jullie. Antwoord eerlijk en je krijgt de titel, land en dromer die het best bij je past! Chummy

Ik kan nog geen links plaatsen, ik moet een week wachten omdat ik me net heb aan gemeld. Zou ik ze anders naar een Moderator kunnen sturen zodat hij of zij ze hieronder post?

P.S.: Zorg ervoor dat je ALLE resultaten goed bewaart voor de tests na de titel test, want je zult ze nodig hebben! Ook zijn ze leuk om te bewaren!
Azulu
Azulu
Consort

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 03-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Land of Sand and Frogs

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Gemu di apr 03, 2012 9:55 am

Haha, leuk dat je dat hier wilt delen, maar het is wel zo dan veel van die titels en dergelijke niet canon aan Homestuck zijn, zoals monk enzo. Bovendien hebben veel mensen al canontitels verkregen. :P Misschien een beetje flauw dat ik het nu zo onderuit haal, maar het leek me niet onbelangrijk in verband met misverstanden, sorry.
Gemu
Gemu
Author

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 32

https://thuisvast.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Azulu di apr 03, 2012 9:59 am

Gemu schreef:Haha, leuk dat je dat hier wilt delen, maar het is wel zo dan veel van die titels en dergelijke niet canon aan Homestuck zijn, zoals monk enzo. Bovendien hebben veel mensen al canontitels verkregen. :P Misschien een beetje flauw dat ik het nu zo onderuit haal, maar het leek me niet onbelangrijk in verband met misverstanden, sorry.
Is ok, ik wilde dit topic gewoon maken voor de mensen die het wel leuk lijken om deze test te doen. Pranky Ik weet ook niet echt waarom de maker van de test er extra titels bij heeft gedaan What
Azulu
Azulu
Consort

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 03-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Land of Sand and Frogs

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Gemu di apr 03, 2012 10:03 am

Natuurlijk is het altijd leuk om te doen. :P

Persoonlijk ben ikzelf wel een canonwhore dus ik knap zelf nogal af op afwijkingen van canon. Dus vandaar.
Gemu
Gemu
Author

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 32

https://thuisvast.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Azulu di apr 03, 2012 10:09 am

Hehe. Heb je anders een betere test om aan te bevelen voor God Tier titels? Dan kan ik het topic ook een beetje aanpassen want dan gaat het nog steeds over hetzelfde onderwerp
Azulu
Azulu
Consort

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 03-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Land of Sand and Frogs

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Atrevir di apr 03, 2012 10:18 pm

Ik heb al meerdere van die testjes gedaan op Tumblr. Altijd wel leuk te zien wat voor titels er dan uitkomen. Ik kan ze niet meer echt herinneren. Maar kwa god tier titel blijf ik het liefst bij me "Knight of Hope"

Alle tests komen met wat anders uit though. Nog altijd het leukste om je vrienden een titel voor je te laten bedenken
Atrevir
Atrevir
Sprite

Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amsterdam, The Netherlands

http://atrevir.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  kiwiwew wo apr 04, 2012 5:12 am

Ik had een hele goeie/lange gedaan een tijd terug die je kon vinden op Tumblr voor godtiers. Maar die had er dus zelf verzonnen zooi bij gedaan omdat ze nog twee titels miste, anders klopte het aantal niet. (Ik geloof ook dat je die bedoelt hahah. Ik weet helaas niet waar het staat. :( )

Ik had toen Witch of Space gekregen- *jade gezicht*

Het enige wat ik mij wel altijd afvraag is, wat betekend dat dan. Wat voor een persoonlijkheid heeft een persoon dan die bijvoorbeeld Knight of Void is? En welk obstakel zouden ze dan moeten overwinnen? Zoals waar Eridan bijvoorbeeld in faalde. :D Ik wil een quiz ding zien waar ze daar heel slim en filosofies over praten. 8) (voor iedereen zal het dan natuurlijk niet hetzelfde zijn, maar ze kunnen wel een beetje er in het algemeen over hebben? Van 'als je huppeldepup bent dan moet je wat zelfverzekerder proberen te worden, laat je niet kisten door de tiran naast je!!' enzovoorts.)
kiwiwew
kiwiwew
Consort

Aantal berichten : 127
Registratiedatum : 26-01-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Geldrop

http://kiwiwew.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Azulu wo apr 11, 2012 11:14 pm

Hm, zouden jullie anders de testen die wel canon zijn willen linken in dit topic? Ik wil ze graag uit proberen.

Voor de liefhebbers zijn hier de links van de test waar dit topic over gaat (want ik ben nu een week op het forum, yay!)

Klik hier voor de Titel test!
Klik hier voor de Land test!
Klik hier voor de Derse/Prospit test!
Azulu
Azulu
Consort

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 03-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Land of Sand and Frogs

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Atrevir do apr 12, 2012 10:40 am

Hmm, zelf komen uit die tests altijd van die zelf bedachte titels en zo. Heb me nooit echt iets van die titels aangenomen ook al is het wel altijd leuk te zien. Even die testjes doen haha. Wel benieuwd wat er uit komt
Atrevir
Atrevir
Sprite

Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amsterdam, The Netherlands

http://atrevir.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Azulu vr apr 13, 2012 4:49 am

Toch zou ik nu eigenlijk liever testen doen die canon zijn aan Homestuck zelf Tense
Azulu
Azulu
Consort

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 03-04-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Land of Sand and Frogs

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  lunarPocalypse zo apr 15, 2012 5:49 am

Ja die heb ik ook gedaan. Ik was Mage of Keys of Mage of Doom omdat paranoia en angst dezelfde hoge uitslag hadden. Pfff. Ik ben niet zo erg. Waarom krijg ik altijd dramatische testuitslagen?
Al klinkt Mage of Keys nog best cool.

lunarPocalypse
Wiggler

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Gemu zo apr 15, 2012 6:22 am

keys wat
Gemu
Gemu
Author

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 32

https://thuisvast.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  KnightOfSpace ma apr 16, 2012 3:36 am

Ik ben Knight of Space
KnightOfSpace
KnightOfSpace
Wiggler

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Lun zo apr 22, 2012 12:20 am

Knight of Breath;; ook al is het een manlijke titel maakt mij niet zoveel uit :')
Lun
Lun
Exile

Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Lemmer

http://karkatz.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  KnightOfSpace zo apr 22, 2012 12:32 am

Lun schreef:Knight of Breath;; ook al is het een manlijke titel maakt mij niet zoveel uit :')

precies wat ik denk, dan ben ik maar een vrouwelijke knight, die cape is badass
KnightOfSpace
KnightOfSpace
Wiggler

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 14-04-12
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Lun zo apr 22, 2012 12:33 am

KnightOfSpace schreef:
Lun schreef:Knight of Breath;; ook al is het een manlijke titel maakt mij niet zoveel uit :')

precies wat ik denk, dan ben ik maar een vrouwelijke knight, die cape is badass

yep dat is ie zeker xD
Lun
Lun
Exile

Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Lemmer

http://karkatz.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Crescent31 ma apr 23, 2012 2:01 am

Thief of Mind, volgens meerdere tests. Helemaal prima 8U Ik hou van groen
Crescent31
Crescent31
Sprite

Aantal berichten : 205
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Hilversum, Nederland

http://Crescent31.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  stupidHipster wo mei 23, 2012 12:10 pm

Prince of Heart, I stick with that one, it suits me
(got it before it was cool *shotforbeingahipster*)

maar ik blijk ook de Page of Heart/Mind te zijn, maar fuckdat
stupidHipster
stupidHipster
Exile

Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 25-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : in je achtertuin

http://omgitschar.deviantart.com/ http://stupidhipster.tumblr.co

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Pim18 zo mei 27, 2012 4:00 am

Ik ben Soul of Hope (of Soul of time) Die leeft in The Land of Giants and Change.
Mijn titel is non canon... Ik weet nu niet of ik blij moet zijn of verdrietig... John
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Atrevir ma mei 28, 2012 9:26 am

Zou nog wel het leukst zijn als je een canon titel zou kunnen vinden die bij je past :o
Atrevir
Atrevir
Sprite

Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amsterdam, The Netherlands

http://atrevir.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Pim18 di mei 29, 2012 3:23 am

Atrevir schreef:Zou nog wel het leukst zijn als je een canon titel zou kunnen vinden die bij je past :o

Nou ja... Ik heb wel een canon title... Na lang brainstormen met een vriend zijn wij tot te conclusie gekomen dat ik een Rogue of Light ben... Simpelweg omdat dit het beste bij mijn karakter past. (Een Rogue of Light geeft iedereen geluk maar is heeft zelf redelijk veel pech... Dit klopt bij mij ongeveer wel..)
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Gemu di mei 29, 2012 4:43 am

Pim18 schreef:
Atrevir schreef:Zou nog wel het leukst zijn als je een canon titel zou kunnen vinden die bij je past :o

Nou ja... Ik heb wel een canon title... Na lang brainstormen met een vriend zijn wij tot te conclusie gekomen dat ik een Rogue of Light ben... Simpelweg omdat dit het beste bij mijn karakter past. (Een Rogue of Light geeft iedereen geluk maar is heeft zelf redelijk veel pech... Dit klopt bij mij ongeveer wel..)

Dat klinkt toch wel mooi though. c:
Gemu
Gemu
Author

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 32

https://thuisvast.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Pim18 di mei 29, 2012 4:57 am

Gemu schreef:
Pim18 schreef:
Atrevir schreef:Zou nog wel het leukst zijn als je een canon titel zou kunnen vinden die bij je past :o

Nou ja... Ik heb wel een canon title... Na lang brainstormen met een vriend zijn wij tot te conclusie gekomen dat ik een Rogue of Light ben... Simpelweg omdat dit het beste bij mijn karakter past. (Een Rogue of Light geeft iedereen geluk maar is heeft zelf redelijk veel pech... Dit klopt bij mij ongeveer wel..)

Dat klinkt toch wel mooi though. c:

Op zich wel... Een god tier title is niet bedoeld om jouw te helpen maar om te kijken of je er iets van leert... Volgens Kanaya tenminste...
Pim18
Pim18
Agent

Aantal berichten : 584
Registratiedatum : 26-05-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Made

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Gemu di mei 29, 2012 5:00 am

Ik vind het altijd wel mooi als de titels passen bij de persoonlijkheid/affiniteiten van de persoon.
Gemu
Gemu
Author

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 32

https://thuisvast.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Atrevir di mei 29, 2012 8:42 am

Kwa dat is het altijd nog het mooiste als mensen die je goed kennen met een titel voor je komen. Je kan moeilijk een keuze maken over hoe jij zelf bent. Vandaar. Een vriend kan het altijd veel beter omschrijfen. En zo ben je ook geen eige rechtertje haha
Atrevir
Atrevir
Sprite

Aantal berichten : 399
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 30
Woonplaats : Amsterdam, The Netherlands

http://atrevir.tumblr.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jou God Tier titel en andere tests! Empty Re: Jou God Tier titel en andere tests!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Skaia :: Pesterchum

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum