Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open]

+2
Mempol
Chameleon
6 plaatsers

Ga naar beneden

Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open] Empty Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open]

Bericht  Chameleon za sep 01, 2012 6:32 am

Aangezien er blijkbaar wat vraag was naar mijn plushies op Abunai, en ik toch wat in geldnood zit ben ik van plan binnekort comissions te openen.
Moet nog even uitzoeken hoe dit allemaal in zn werk gaat maargoed hier alvast wat info en voorbeelden ;A;

Smuppets: €25
Scalemates: €15
Kleine scalemate: €10

En misschien dat ik nog mini scalemates doe voor €5 maar die zijn lastig te maken haha

Voorbeelden:

Smuppet
Spoiler:

Scalemate (is een wat oudere foto ze zullen er nu wat netter uitzien)
Spoiler:

Kleine scalemate
Spoiler:

Mini scalemate (ook al erg lang geleden gemaakt deze)
Spoiler:

Verder kan ik ze dus nog een klein beetje customizen naar je favoriete karakters toe etc Facepalm
Laat maar weten als je interesse hebt en ik zal het in de titel van het topic vermelden zodra ik de comissions open


Laatst aangepast door Chameleon op za sep 01, 2012 6:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Chameleon
Chameleon
Sprite

Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open] Empty Re: Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open]

Bericht  Mempol za sep 01, 2012 6:34 am

I NEED
I
HELP
Mempol
Mempol
Exile

Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudenbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open] Empty Re: Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open]

Bericht  ☢cubedUranium☢ za sep 01, 2012 6:53 am

DIT IS GEWELDIG
...I...FEEL...H-A-P-P-Y...

Hier is een slimer om je geweldigheid te tonen Slimer !
(ik heb het gevoel dat slimers een gag kunnen worden op dit forum, heel misschien...)
☢cubedUranium☢
☢cubedUranium☢
Agent

Aantal berichten : 545
Registratiedatum : 18-06-12
Leeftijd : 24
Woonplaats : Spijkenisse

Terug naar boven Ga naar beneden

Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open] Empty Re: Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open]

Bericht  Lilium za sep 01, 2012 9:05 am

Aahhh! Die plushies zien er geweldig uit!

Alhoewel... ik wil niet bitchy overkomen, maar is er niet een verbod op het verkopen van Homestuck spullen?
Lilium
Lilium
Underling

Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 27-06-12
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open] Empty Re: Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open]

Bericht  Chameleon za sep 01, 2012 11:48 pm

Is niet bitchy hoor haha, ik heb al meerdere gratis gemaakt voor mensen maar ze staan er steeds op iets te geven ervoor en na een lange tijd heeft een vriendin me overgehaald gewoon commissions te doen.
Maar ik hou het gewoon voor dit forum, en voor NL homestucks ik ga niet groots overal die dingen verkopen natuurlijk. Pleasant
Chameleon
Chameleon
Sprite

Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 24-01-12
Leeftijd : 34

Terug naar boven Ga naar beneden

Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open] Empty Re: Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open]

Bericht  Lun zo sep 02, 2012 3:06 am

Lilium schreef:Aahhh! Die plushies zien er geweldig uit!

Alhoewel... ik wil niet bitchy overkomen, maar is er niet een verbod op het verkopen van Homestuck spullen?

er is een verbod maar denk jij dat iedereen zich eraan houdt? en als het alleen voor nl homestuckers is wordt het ook geen massa verkoop..

ik wil graag een scalemate maar ik moet eerst nog bekomen van abunai xD;; en andere zaken..
Lun
Lun
Exile

Aantal berichten : 263
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Lemmer

http://karkatz.tumblr.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open] Empty Re: Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open]

Bericht  Mempol zo sep 02, 2012 3:18 am

Lun schreef:
Lilium schreef:Aahhh! Die plushies zien er geweldig uit!

Alhoewel... ik wil niet bitchy overkomen, maar is er niet een verbod op het verkopen van Homestuck spullen?

er is een verbod maar denk jij dat iedereen zich eraan houdt? en als het alleen voor nl homestuckers is wordt het ook geen massa verkoop..

ik wil graag een scalemate maar ik moet eerst nog bekomen van abunai xD;; en andere zaken..

I know that feel
En dan heb ik ook nog andere dingen die ik wil doen...
Hng :c
Mempol
Mempol
Exile

Aantal berichten : 362
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Oudenbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open] Empty Re: Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open]

Bericht  stupidHipster zo sep 02, 2012 3:41 am

ik commission een doormiddengezaagde eridan scalemate 8')
wacht, error

ik commission een Dave scalemate
voor bij mn Eridanscalemate die loner in mn kamer staat 8')
stupidHipster
stupidHipster
Exile

Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 25-01-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : in je achtertuin

http://omgitschar.deviantart.com/ http://stupidhipster.tumblr.co

Terug naar boven Ga naar beneden

Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open] Empty Re: Chameleon's plushie topic [Comissions binnekort open]

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum